χρώμα
28 Φεβρουαρίου, 2010 by Rdeco
Μια εύκολη πρόταση είναι να χρησιμοποιήσουμε τον ανοιχτό τόνο στους τοίχους, το μεσαίο τόνο στα έπιπλα δηλ. υφάσματα, έπιπλα κτλ. και το σκουρόχρωμο τόνο στις λεπτομέρειες όπως μαξιλαράκια, πίνακες, σοβατεπί ίσως ή μαρκίζες ανάλογα το στυλ μας.
Όταν επιλέγουμε χρώμα ένας δίσκος χρωμάτων είναι επίσης μια λύση. Ακολουθώντας ένα χρώμα είμαστε σίγουροι ότι δε θα κάνουμε λάθος. Τα μπλε πάνε με τα μπλε, τα κόκκινα με τα κόκκινα όταν παίζουμε κατά ένα τόνο ανοιχτότερο ή σκουρόχρωμο. Στο τέλος μια νότα ενός άλλου χρώματος κάνει τη διαφορά. Αυτό λέγεται «μονοχρωματική» παλέτα.
Τα χρώματα που είναι γειτονάκια στο τροχό των χρωμάτων -στην περίπτωση του κόκκινου π.χ. είναι το μοβ και το πορτοκαλί- λέγονται «αναλογικά». Αυτά κατά κανόνα αποτελούν ένα αποτέλεσμα πιο χαλαρό και ξεκούραστο, χωρίς εντάσεις. Ίσως είναι καλή επιλογή για μια κρεβατοκάμαρα που θέλουμε τέτοια ατμόσφαιρα. Επόμενη επιλογή συνδυασμών είναι τα «τριαδικά» δηλαδή αυτά που απέχουν ακριβώς το ίδιο το ένα από το άλλο, όπως το κίτρινο, το κόκκινο και το μπλε. Χρώματα που βγάζουν έντονες αντιθέσεις, προτιμότερα σε μεγάλους χώρους ή πολύ νεανικούς pop χώρους. Τέλος τα «συμπληρωματικά» δηλαδή τα απέναντι, όπως το μοβ με το κίτρινο. Νομίζω πως οι καλύτεροι συνδυασμοί είναι αυτοί αν γίνει σωστή χρήση των αποχρώσεων. Δίνουν αίγλη σε ένα χώρο και το συναίσθημα της ζωντάνιας αν «παίξουμε» σωστά το παιχνίδι τους.
Επίσης ένα τελευταίο φινίρισμα είναι κάτι άσπρο και κάτι μαύρο σε ένα δωμάτιο. Πάντα βοηθάνε. Μια κορνίζα περίτεχνη, ένα ριχτάρι, ένα βάζο ή μια σύνθεση από διάφορα αντικείμενα σε αυτά τα χρώματα -μαύρα ή άσπρα- δίνουν το τελικό άγγιγμα. Στη γραφιστική/αρχιτεκτονική πάντα το χρώμα που κλείνει μια σύνθεση είναι το μαύρο, ώστε να δίνει ένταση ή υπόσταση στα άλλα αλλά και να αποφεύγονται άλλα γραφιστικά παραπτώματα.
Η συμπεριφορά των χρωμάτων
- άσπρο: δίνει ζωή και κάνει πιο έντονα τα άλλα χρώματα
- μαύρο: δυναμώνει και κάνει πιο επιβλητικά και βαθιά τα υπόλοιπα
- βαθιά κόκκινα: σοφιστικέ, πλούσια και επιβλητικά
- κίτρινα απαλά: καθαριότητα και ιντελεκτουάλ διάθεση
- κίτρινα ζωηρά: ζωντάνια και έμπνευση
- μπλε απαλά: δροσιά, χαλαρότητα, φρεσκάδα
- μπλε σκούρο: επιβλητικό, σίγουρο
- πράσινο φυσικό: ασφαλές, φυσικό, σίγουρο
- πράσινο απαλό: ισορροπία, έναρξη
- πράσινο σκούρο: ασφαλές, σταθερό
- πορτοκαλί απαλό: ζουμερό, άνετο και χαλαρωτικό
- πορτοκαλί βαθύ: πλούσιο, γήινο, ζωντανό
- μοβ κανονικό ή σκούρο: μυστηριώδες και επιβλητικό
- μοβ απαλό: γυναικείο, ρομαντικό
Η επιλογή χρωμάτων από δωμάτιο σε δωμάτιο δεν είναι απαραίτητο να είναι όμοια. Τολμήστε να παίξετε με διαφορετικά χρώματα ανά δωμάτιο -θα σας εκπλήξει το αποτέλεσμα- και θα δείτε ένα σπίτι -το δικό σας δηλαδή- σαν να είναι πιο καλοσχεδιασμένο, οργανωμένο και ζυγισμένο.
Τα σκούρα χρώματα σίγουρα απαιτούν χώρο με αρκετό φυσικό φως ή χώρο στον οποίο δε μένουμε πολλή ώρα όπως το χολ. Αν φανταστείτε ένα χολ σε σκούρο μελιτζανί με λευκές λεπτομέρειες και ένα τυρκουάζ τραπέζι ας πούμε, φανταστείτε ότι θα δίνει μια έντονη επιβλητικότητα στον επισκέπτη ο οποίος θα περνάει μετά σε ένα καθιστικό ανοιχτόχρωμο και φωτεινό και θα έχει μια αληθινή εμπειρία χρώματος. Τα σκούρα χρώματα επίσης δείχνουν και τις ατέλειες των τοίχων,άρα μιλάμε για τοίχους ή τέλεια σπατουλαρισμένους ή τραχείς αλλά χωρίς «μπαλώματα». Βέβαια τα σκούρα χρώματα σε κάποιες περιπτώσεις κρύβουν κιόλας.
Οι ρίγες από χρώμα ή από ότι άλλο, όπως έπιπλο, πίνακες κ.α. σε οριζόντια διάταξη επιμηκύνουν ένα στενό χώρο, σε κάθετη θέση ψηλώνουν ένα χαμηλοτάβανο σπίτι, σε λεπτές διαστάσεις είναι πιο διακριτικές αλλά όταν είναι φαρδιές μπορεί να «φορτώσουν» ένα χώρο. Το ταβάνι για να ψηλώσει γίνεται πιο ανοιχτό για να χαμηλώσει πιο σκούρο ή μια ρίγα από το χρώμα του βάφει περιμετρικά το πάνω μέρος των τοίχων. Αποδυναμώστε κάτι που δε θέλετε να φαίνεται βάφοντας το ίδιο με το τοίχο ή δίνοντας έμφαση σε ένα άλλο σημείο ή αντικείμενο.
Τα χρώματα αλλάζουν και με το χρώμα που έχει το φυσικό φως ανάλογα με τον προσανατολισμό του δωματίου.
Τα βορινά έχουν ένα φως πιο ψυχρό, πιο μπλε που αποδυναμώνει τα ζεστά χρώματα αλλά εντείνει τα ψυχρά.
Τα νότια έχουν πιο ζεστό φως, πιο κίτρινο. Ένα δωμάτιο με λίγο φως πρέπει να ζεσταθεί με ένα κίτρινο, ροδακινί ή πορτοκαλί χρώμα, ενώ ένα πολύ φωτεινό και ζεστό δωμάτιο θα θέλει ένα πιο δροσερό τόνο χρώματος ή ψυχρό.
Αν σε ένα μπλε προσθέσουμε μια στάλα κίτρινο θα γίνει λιγότερο ψυχρό. Αν σε ένα κόκκινο προσθέσουμε λίγο μπλε θα έχουμε πιο δροσερή απόχρωση του κόκκινου. Ο τεχνητός φωτισμός επίσης θα «κιτρινίσει» ελαφρώς τα επιλεγμένα χρώματα. Το πρωινό φως ζεσταίνει και γλυκαίνει τις αποχρώσεις ενός δωματίου, το μεσημεριανό δεν τις αλλάζει πολύ και το απογευματινό τις «μπλεδίζει» όποτε μπορεί να χρειαστεί να βάλετε πιο ζεστό φωτισμό.
απλές οδηγίες χρήσης
Με απλά λόγια μπορούμε να «ρίξουμε» φως και χρώμα στα δωμάτια μας. Έτσι να έχετε ένα μπούσουλα αλλά να θυμάστε πως οι ανατροπές κάνουν τη ζωή πιο ενδιαφέρουσα.
κίτρινο λέγεται το χρώμα του
ήλιου αλλά και όλα τα παράγωγα του όπως η απόχρωση του Βιτάμ, του καλαμποκιού, αλλά και του ανανά. Δίνει ζωντάνια, έξαρση, έμπνευση και κινητικότητα σε ένα χώρο και αναλόγως την απόχρωση βάφει φανταστικά και
συνδυάζεται με όλα τα άλλα χρώματα. Μαλακώνει ώστε να μη φωσφορίζει με
λίγο λευκό ή με μπλε.
πορτοκαλί λέγεται από το γνωστό μας πορτοκάλι. Πιάνει μέχρι την γκάμα του κοραλλιού και προσφέρει δροσιά και ζέστη, παιχνίδισμα και μαζί μια κλασική επιλογή για το χώρο σας, αν προτιμήσετε τους σκουρόχρωμους τόνους του σίγουρα δε βγαίνετε ποτέ εκτός μόδας.

πράσινο λέγεται και είναι το φυσικότερο. Μας ηρεμεί αλλά ανήκει στα ψυχρά χρώματα. Κάνει το μπλε να σπαράζει από ανταγωνισμό και πιάνεται παντού γιατί πάει παντού. Από τα σκούρα του στα ανοιχτά του έχει βάψει κουφώματα κατοικιών, παραδοσιακά σιδερένια στοιχεία αλλά και φυσικά πετρώματα όπως οι πέτρα Καρύστου που παραδοσιακά αγαπιέται. Ταιριάζει πολύ με το κίτρινο και ανταποκρίνεται στο κόκκινο με περηφάνια.
γκρι δηλαδή μεσαίο. Το μαγικό χρώμα που βγήκε από το άσπρο και το μαύρο, από τα αγαπημένα των διακοσμητών και των αρχιτεκτόνων γιατί είναι το αγαπημένο της οικοδομής. Γκρι το μπετόν, το τσιμέντο, ο γρανίτης. Λατρεύεται ανά τον κόσμο ακόμα και από αυτούς που δε το ξέρουν. Πάει με όλα και ειδικά με τις αποχρώσεις του κόκκινου. Εγώ το προτιμώ με τα πορτοκαλιά.
καφέ λέγεται το χρώμα του καφέ και της σοκολάτας. Όλα τα ξύλα είναι αποχρώσεις καφέ. Παρεξηγημένο κάποτε γιατί το χορτάσαμε όλοι μας στα σπίτια μας, αλλά καθόλου τελικά γιατί ειδικά στα σοκολατιά του είναι ανυπέρβλητο αλλά και ένα μπεζ υπάρχει παντού. Ταιριάζει εκπληκτικά με τα ροζ και τα πορτοκαλιά.
λευκό ίσον φως. Λευκό σημαίνει αγνότητα, καθαρότητα. Είναι το μαγικό μη-χρώμα που δουλεύει αγόγγυστα ώστε να προβάλει όλα τα άλλα. Προβάλει επάνω του τα πιο έντονα χρώματα και τους παίρνει την αγριάδα. Χαλαρώνει όταν συνδυάζεται με μαλακά υφασμάτινα στοιχεία και για μένα είναι το χρώμα του χουχουλιάσματος. Οι αρχιτέκτονες το έχουν λατρέψει σε συνδυασμό με το φυσικό ξανθό ξύλο. Μη το φοβηθείτε, αν θέλετε να βάλετε έντονα χρώματα στο χώρο σας.
μαύρο -άσπρο. Δεν είναι στα αλήθεια η πιο έντονη αντίθεση. Η αλήθεια βρίσκεται στο κίτρινο. Εκεί είναι το πιο έντονο. Με το άσπρο «παίζει» απλώς στην έδρα του, υπάρχει απόλυτη ισορροπία, σύμπνοια, το ένα δίνει το άλλο παίρνει. Με τα άλλα χρώματα κάνει το στήριγμα. Τα ζεσταίνει και τα κάνει πιο ατμοσφαιρικά. Ταιριάζει πολύ με τα κόκκινα, αλλά εγώ το λατρεύω με τα κρεμ.
Στα βιβλιοπωλεία υπάρχουν πολύ καλά βιβλία για επιλογή χρωμάτων. Ένα που χρησιμοποιώ εγώ και είναι εξαιρετικό βοήθημα, με συνδυασμούς και ποσότητες αλλά και εναλλακτικές αποχρώσεις είναι το Color Scheme της Anna Starmer και το βρίσκετε στο μαγαζάκι RDECO Amazon ή εάν πατήσετε το banner στα δεξιά του Rdeco. Δύο καλά βιβλία διακόσμησης είναι ο καλύτερος οδηγός αν φτιάχνεις σπίτι ή ακόμα και αν θέλεις να χαλαρώσεις κοιτώντας τις φωτογραφίες. Θα τα παίρνεις μαζί σου όπου και αν πας ψάχνοντας για οτιδήποτε για το σπίτι σου. Θα γίνουν ο προσωπικός σου διακοσμητής. Προτείνω ανεπιφύλακτα σε πρώτη ανάγνωση το «The color Scheme« που είναι ευρετήριο συνδυασμών. Το έχω μαζί μου πάντα και είναι αλάνθαστο καθώς και το βιβλίο του DOMINO που θα δεις υπέροχες φωτογραφίες ανάλογα πάντα με το στυλ που θέλεις να πετύχεις. Πολύ καλό βιβλίο, που θα το κοιτάς ξανά και ξανά. Θα με θυμηθείτε!















138 Σχόλια »
[...] για πρώτη φορά μη ξεχάσεις να ρίξεις μια ματιά εδώ που γράφω πάλι για χρώματα. Οι υπόλοιποι είδατε πως η [...]
→ 18 Μαρτίου 2010 στις 12:02υπεροχες οι συμβουλες σου!!!
→ 26 Αυγούστου 2010 στις 10:27οι καναπέδες μου ειναι χρωματος μπορντω(δερματινοι)όμως αναλόγα με το φως δινουν κεραμιδι απόχρωση..παράξενο χρωμα..με τι χρωματα συνδυάζεται???σκεφτηκα μοβ σκουρο, μπεζ ανοιχτο, ασπρο…τι λες??χχχ
Καλησπέρα σας! όλα όσα αναφέρονται παραπάνω είναι πραγματικά υπέροχα ! και μπορώ να πω πως βοηθούν πάρα πολύ ! η αλήθεια όμως είναι ότι θα ήθελα και μια βοηθεια για το μαγαζί που προκειται να άνοίξω και θα ήθελα απλά μια γνώμη. σας ευχαριστώ πολύ
→ 31 Αυγούστου 2010 στις 18:47@Xρυσα: τι ακριβώς θα ήθελες?
→ 31 Αυγούστου 2010 στις 21:13Καλησπέρα σε ολουσ σας κ σε σενα μεγαλε βοηθε!!!
Η σελιδα σας ειναι υπεροχη κ γεματη ιδεες που τοσο ευκολα δεν τισ βρισκεισ…
Ας μιλησω κ εγω για το θεμα μου… Σε λιγουσ μηνες με τον αραβωνιαστικο μου θα κανουμε το σπιτακι μας κ εχω φορτωθει με ιδεες απο σας φυσικα κ σας ευχαριστω!!!
Ειμαι λατρεισ του λευκου κ θελω να γινουν ολα λευκα θα ειναι πολυ ασχημο?Τι εναλλακτικες του λευκου με προτινεις??? Για το σαλονι-κουζινα που θα τα εχω μαζι θελω να ειναι στα λευκα…Ηκουζινα θα γινει λευκη με inox συσκευες κ στο σαλονι μου σκεφτομαι για γωνια καναμε σε σπασμενο λευκο κ τα επιπλα π.χ τραπεζακια δυσκολευομαι να πω την αληθεια… Θα ηθελα κ εδω τη βοηθεια σας!!!
Ευχαριστω πολυ κ να εισαι σιγουρη πως 8α με ξαναδεις!!!
Καλο μηνα κιολας!!!
‘Ολια…
→ 1 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:44@olia: είμαστε οι γυναίκες άλλο πράγμα. Αφού σου αρέσει τόσο τι ρωτάς αν θα είναι ασχημο; Θα σου προτείνω λευκά για να δοκιμασεις, αλλά η κουζίνα τι υλικό θα είναι;
→ 1 Σεπτεμβρίου 2010 στις 18:47Καλημερα κ ευχαριστω για την απαντηση σου!!!
→ 2 Σεπτεμβρίου 2010 στις 07:41Βασικα σκεφτομαι για λευκη λακα… προτεινεις κατι καλυτερο γιατι μου εχουν πει πως θα με δυσκολεψει η λακα γιατι θα μενει κ η παραμικρη δαχτυλια… τι θα ελεγες κ γι’ αυτο το θεμα???
Σ’ ευχαριστω και παλι Όλια!!!
Rdeco μου σε χαιρετω και παλι… περιμενω με πολλή αγάπη και αγωνία..
→ 2 Σεπτεμβρίου 2010 στις 11:04Κορίτσια δυσκολο το εργο της διακόσμησης!!!
Εχει 6 μηνες που ξυπναω με επιπλα, χρωματα και ιδεες στο μυαλο μου και ακόμη δεν εχω καταφέρει τιποτα..
καλη τυχη
@ολια: μια χαρά είναι η λευκή λακα. Όλα τα υλικά έχουν μείον και συν. Κράτα τα πάντα λευκά, αλλα όχι το λευκό που ξέρουμε, βρες ένα off-white που να έχει υποκιτρινη βάση. Στη βεντάλια θα δείχνει κιτρινοεκρου αλλά στον τοίχο σου ολολευκο και τέλειο.
→ 3 Σεπτεμβρίου 2010 στις 08:26Αγαπητή μου Rdeco, πρόκειται να ενοικιάσω ένα διαμέρισμα που προοριζόταν για ιδιοκατοίκηση και είναι έτοιμο φρεσκοβαμμένο με τις επιλογές της ιδιοκτήτριας. Φαντάσου το χώρο σαλονιού/κουζίνας σαν «Γ» όπου η κουζίνα βρίσκεται στην κορυφή του «Γ» δεξιά, σε μοντέρνο σχεδιασμό wenge με λευκό corian πάγκο και ένα τοίχο σε ζωηρό κόκκινο χρώμα το οποίο κόκκινο περνάει στο τζάκι(ακριβώς απέναντι από την κουζίνα) και στην είσοδο του σπιτιού. Οι υπόλοιποι τοίχοι ειναι λευκοί – μη μου ζητήσεις απόχρωση εγώ έτσι το βλέπω- διαθέτει ξύλινο(ξανθό)δάπεδο και είναι πολύ φωτεινό.
→ 3 Σεπτεμβρίου 2010 στις 11:09θα ήθελα λοιπόν την πολύτιμη βοήθειά σου για να επιλέξω χρώμα καναπέ και τα χρώματα με τα οποία θα «παίξω» στα διακοσμητικά. Τον καναπέ τον σκεφτόμουν γκρι. Ταιριάζει?
@vera: έβαλα κάτω τα δειγματολογια μου και σου προτείνω ανεπιφύλακτα τις αποχρώσεις από λάδι μέχρι τσαγαλί. Τσαγαλί είναι το χρωμα που έχει το μέσα μέρος του φιστικιου Αιγινης. Ανεξάρτητα από τα χρώματα που έχεις, το πράσινο θα σου φρεσκαρει το χώρο και θα ισορροπήσει το κόκκινο. Πρόσεξε να μην είναι σκούρο. Αν ψάξεις τις αποχρώσεις της Benjamin Moore θα βρεις τέτοια χρώματα για να καταλάβεις τι σου λέω π.χ. flora AF470 ή wind chime AF465 από τη σειρά affinity colors (σ.σ. Βλέπε site)
→ 3 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:54@χριστιαννα: το είχα δει το σχόλιο σου αλλά νόμιζα ότι σου είχα απαντήσει. Το θέμα είναι ότι είναι λίγο ασαφής η ερώτηση. Το μπορντο ή κεραμίδι παει με ένα σωρό χρώματα. Πιο ιδανικά με το μπλε σκούρο, το πράσινο που λαδιζει, την ωχρα και φυσικά το εκρου με κίτρινη βάση. Θέλεις να μου κανείς μια καλύτερη περιγραφή του θέματος σου; Το στυλ σου κτλ.
→ 3 Σεπτεμβρίου 2010 στις 15:56Είσαι άψογη! Σε ευχαριστώ πολύ όχι μόνο για την αμεσότατη απαντησή σου, αλλά και γιατί μπήκες στον κόπο να μου προτείνεις συγκεκριμένα χρώματα. Τα 2 αυτά χρώματα είναι συμπληρωματικά και γι’αυτό ισσοροπούν το χώρο, αν κατάλαβα σωστά. Thanks για το tip!
→ 3 Σεπτεμβρίου 2010 στις 20:12Καλημερα!!!!Σ΄ευχαριστω…θα το μελετησω λιγο περισσότερο για να μπορέσω να ειμαι πιο συγκεκριμένη στο τι θελω..
→ 4 Σεπτεμβρίου 2010 στις 08:55@olia: λευκή λάκα είναι ok. Όλα τα υλικά κάνουν δαχτυλιές, απλώς στις ανοιχτές αποχρωσεις του ξύλου δε φαίνονται τόσο. Τα λευκά που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να πιάσεις και λίγο εκρού που θα είναι σίγουρα το σαλόνι σου είναι: simply white 2143-70 από benjamin moore ή mascarpone AF-20. Αν στη λάκα έχεις επιλογή χρώματος πάρε μια που να έχει υπο-κίτρινη βάση. Δηλαδή off-white που στο βάθος να κιτρινίζει και κάντην ματ.
→ 9 Σεπτεμβρίου 2010 στις 09:20Καλημέρα!! Παλέυω με τα χρώματα αρκετές μέρες τώρα για να μάθω τι μπορώ να κάνω στο living room μου ώστε οι καναπέδες μου (2θέσιος και 3θέσιος) χρώματος cream yellow (ένα μπεζ κίτρινο χρώμα) να φαίνονται λιγότερο κίτρινοι. Δεν μου αρέσει όυτε το χρώμα ούτε η υφή τους (σαν βελούδο κοτλέ) αλλά θα πρέπει λόγω κρίσης να συμβιώσω μαζί τους κάποια χρονάκια ακόμα! Τα υπόλοιπα έπιπλα είναι καρυδιά ξύλο (τραπεζάκι, βιβλιοθήκες τύπου ΝΕΟ ΚΑΤΟΙΚΕΙΝ). Τι θα πρότεινες για χρώμα τοίχου, μαξιλαράκια, σκέυη ή ότι άλλο θα μπορούσες να φανταστείς ώστε να κρυφτεί αυτή η κιτρινίλα??? Θα σου ήμουν ευγνώμων για αυτό!!! ΕΥχαριστώ
→ 16 Σεπτεμβρίου 2010 στις 12:07Χάρια
Γεια σας,
→ 6 Οκτωβρίου 2010 στις 12:57ΤΑ ΕΠΙΠΛΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ,ΚΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΙΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΑ.ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΝΑ ΒΑΨΩ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ,ΤΙ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ,ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΥΜΜΑ ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ?(ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΟΥ ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΠΑΛΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΞΥΛΟΥ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΡΟΥ ).ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ!ΕΧΩ ΠΑΙΔΕΥΤΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΩ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
@βασια: εάν θέλεις μας κατατοπίζεις καλύτερα. Η τεχνοτροπία τι χρώμα είναι; Ποια έπιπλα είναι πορτοκαλί; Μιλάμε πάντα για κρεβατοκάμαρα;
→ 7 Οκτωβρίου 2010 στις 14:25Καλησπέρα,
→ 7 Οκτωβρίου 2010 στις 19:56Ναι,ειναι κρεβατοκάμαρα.η σιφινιέρα το ξυλο ειναι ανοιχτο και τα 4 συρτάρια ειναι πορτοκαλί.Επισης έχω το ίδιο έπιπλο απλα έχει 2 συρτάρια και έχω βάλει πανω hi-fi(έιναι χαμηλό).Τώρα η τεχνοτροπία(σφουγγαράτο)ειναι πάντρεμα άσπρο με παστέλ πορτοκαλί,ειναι γλυκό,δεν ειναι έντονο πορτοκαλί.
ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΔΡΑΚΙΑ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΑ ΚΑΔΡΑ ΣΤΟΝ ΜΠΛΕ ΤΟΙΧΟ.(ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΔΡΑΚΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΗΝ BILLY HOLIDAY ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ).ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ ΑΥΤΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΩ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΤΡΟΠΙΑ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
→ 7 Οκτωβρίου 2010 στις 21:52@βάσια: νομίζω ότι οπως το καταλαβαίνω πρέπει να κατευθυνθείς κάπου προς το πράσινο του φύλλου ή μια απαλή ώχρα. Τα καδράκια όντως μπορείς να τα βάλεις στον τοίχο με την τεχνοτροπία.
→ 8 Οκτωβρίου 2010 στις 16:05ΚΑΛΗΜΕΡΑ,
→ 9 Οκτωβρίου 2010 στις 12:23ΑΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΥΤΑ(ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΝΑ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΤΙΘΕΣΗ,ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΣΤΑ ΕΠΙΠΛΑ).ΕΠΙΣΗΣ ΤΙ ΚΟΥΡΤΙΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ,ΜΑΞΙΛΑΡΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΥΜΜΑ ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
@Βάσια: Αυτά που σου πρότεινα φυσικά και κάνουν αντίθεση, θα μπορούσες να βάλεις και μπλε φυσικά. Ανάλογα θα κινηθείς και στα καλύμματα. Επίσης καλύτερα μη γράφετε με κεφαλαία γιατί στον κώδικα του Internet σημαίνει: «φωνάζω»
→ 9 Οκτωβρίου 2010 στις 14:25ευχαριστω πολυ για την βοηθεια.
→ 9 Οκτωβρίου 2010 στις 14:40Καλημέρα!! Βάζω και πάλι την ερώτηση μου σε περίπτωση που παραέπεσε την προηγούμενη φορά!!!
→ 14 Οκτωβρίου 2010 στις 12:55Παλέυω με τα χρώματα αρκετές μέρες τώρα για να μάθω τι μπορώ να κάνω στο living room μου ώστε οι καναπέδες μου (2θέσιος και 3θέσιος) χρώματος cream yellow (ένα μπεζ κίτρινο χρώμα) να φαίνονται λιγότερο κίτρινοι. Δεν μου αρέσει όυτε το χρώμα ούτε η υφή τους (σαν βελούδο κοτλέ) αλλά θα πρέπει λόγω κρίσης να συμβιώσω μαζί τους κάποια χρονάκια ακόμα! Τα υπόλοιπα έπιπλα είναι καρυδιά ξύλο (τραπεζάκι, βιβλιοθήκες τύπου ΝΕΟ ΚΑΤΟΙΚΕΙΝ). Τι θα πρότεινες για χρώμα τοίχου, μαξιλαράκια, σκέυη ή ότι άλλο θα μπορούσες να φανταστείς ώστε να κρυφτεί αυτή η κιτρινίλα??? Θα σου ήμουν ευγνώμων για αυτό!!! ΕΥχαριστώ
Χάρια
kalimera sas k pali!!!
))
→ 11 Νοεμβρίου 2010 στις 11:03megale voi8e epanil8a!!!
prin 2 mines sou eixa zitisei ti voi8ia sou k tora tin xana8elo…
se eixa rotisei gia to leuko sto salini k mou eixes pei gia ena off-white pou sti ventalia 8a einai kitrinoekrou alla stous toixous ololeuko… mipos mporeis na mou doseis ton akrives kodiko???
se euxaristo k pali para polu!!! eimaste tora sti fasi tou vapsimatos k giauto axgo8ika k ligaki…
perimeno opote mporeis tin apantisi sou!!!
filaaaaaaaaaa…
Καλημέρα,
→ 4 Φεβρουαρίου 2011 στις 15:28Σε νέα οικοδομή, προκειμένου να βαφτεί εσωτερικά πρέπει φαντάζομαι να προηγηθεί τρίψιμο του σοβά..Μήπως μπορείτε να μου πείτε αν τώρα, σήμερα, είναι ο κατάλληλος καιρός; Εμπειροτεχνίτες μιλούν για Απρίλη.. και εγώ λέω «ζήσε Μάη μου»..
@Katerina: Το τρίψιμο μπορεί να γίνει και τώρα. Το βάψιμο και το σπατουλάρισμα -ή όχι- όμως καλό είναι να φύγουν οι υγρασίες.
→ 4 Φεβρουαρίου 2011 στις 15:31Eυχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση και την..ανακούφιση! Να τελειώνουμε επιτέλους…
→ 4 Φεβρουαρίου 2011 στις 16:47Γειά σας!Μένω σε διαμέρισμα και το σαλόνι είναι μακρόστενο.Το πήραμε έτοιμο γι’ αυτό το πάτωμα ήταν ήδη σκούρο καφέ παρκέ με τον ένα τοίχο επενδυμένο με πέτρα χρώματος μπεζ και οι υπόλοιποι τοίχοι off-white. Τα έπιπλα είναι βεγκέ και οι εσωτερικές περσίδες, που ήταν ήδη μέσα, κεραμιδί (σκοπεύω κατεπειγόντως να αλλάξω το χρώμα). Ο καναπές που πήραμε είναι γκριζολαδί.Κάποτε φαίνεται γκρι και κάποτε λαδί (κάποιοι τον βλέπουν και καφέ). Παιδεύομαι να αποφασίσω τί χρώμα μαξιλαράκια να βάλω για να έχω ένα ζεστό και φιλόξενο καθιστικό.Και επίσης, σε τί χρώματα να παίξω στα υπόλοιπα διακοσμητικά στοιχεία. Ευχαριστώ πολύ. Υπέροχες οι συμβουλές!
→ 6 Φεβρουαρίου 2011 στις 22:15@Kalia: αν και δεν κατάλαβα τι εννοείς με τον όρο περσίδες, θα σου έλεγα απλά να έπαιρνες ένα χρώμα από το καθένα στοιχείο του σπιτιού σου -εκτός του wenge- που θα αντικατασταθεί από το καφέ χρώμα και ορίστε τι χρώματα θα βάλεις. Πρόσθεσε μπλε-γαλάζιο και ώχρα. Είναι αυτά που αναβαθμίζουν το κεραμιδί και το λαδί.
→ 9 Φεβρουαρίου 2011 στις 21:52Συγνώμη που δεν ήμουν πιο συγκεκριμένη.Εννοώ τα blinds που δεν αφήνουν τον ήλιο να μπει από το τζάμι της μπαλκονόπορτας.Το κεραμιδί θα το αντικαταστήσω με ένα χρώμα πιο ουδέτερο (πχ off-white), οπότε μου μένει ο γκριζολαδί καναπές και το wenge μέσα στο σαλόνι.Σκεφτόμουν να δοκιμάσω το σκούρο πράσινο και το κροκί αλλά αφού λες μπλε και ώχρα εσύ ξέρεις σίγουρα καλύτερα.Σε ευχαριστώ πολύ πολύ
→ 10 Φεβρουαρίου 2011 στις 08:32Καλα, δεν χορταίνω να σας διαβάζω, μαθαίνω τόσα πραγματα…καταπληκτικές οι συμβουλές σας! Επανέρχομαι με ερώτημα που ήδη δημοσίευσα σε άλλη ενότητα, ίσως να μην ηταν το σωστό topic εκεί,βέβαια..Μεχρι την Δευτέρα-Τριτη πρεπει να εχω καταλήξει στα χρώματα, βλέπετε ο γαμος πλησιάζει! Σχετικά με το χρώμα του ενιαίου χώρου σαλονι-τραπεζαρια κουζινα, οπου λέγαμε πως θα είναι ένα το χρώμα με μερικες εναλλαγες για να κάνουμε τη διαφορά…σκέφτομαι για το ενιαιο χρώμα γκρι-μπλε ή γκρι-μοβ με λίγο πιο φωτεινό ταβάνι για να φαίνεται ψηλότερο, και για την εναλλαγή κάτι σαν το χρώμα της μέντας(φυστικί) … Τα έπιπλα θα είναι σε καρυδια ή teak, ο καναπές γκρι σκούρος και οι καρεκλες της τραπεζαρίας κ τα σκαμπό της κουζίνας άσπρο και μαύρο δέρμα ! Κουφώματα αλουμινίου χρώμα γκρι RAL και κουζίνα rovere grigio και λευκη λακα με παγκο χαλαζια ολολευκο. Τολμώ να σας παρακαλέσω για μια πρόταση από χρωματολογιο vitex μια που απ’ ότι είδα δουλεύετε και με τα χρώματα της εταιρείας αυτης
) Κάθε ιδέα καλοδεχούμενη… Καλό βραδυ και σας ευχαριστώ εκ των προτέρων:)))
→ 12 Φεβρουαρίου 2011 στις 01:07@Cecil: γκρι-μοβ της Vitex 950-30RB είναι ένα τέλειο χρώμα. Μέντα NCS S 1510-G40Y από την παλέτα της Vitex την NCS. Δε θα την έχεις αλλά πας χρωματοπωλείο.
→ 12 Φεβρουαρίου 2011 στις 01:33Δεν εχω λόγια να σ ευχαριστήσω γλυκιά Rdeco-rater αμέσου δράσεως!! Θα βρω τα χρωματακια στην ιστοσελίδα της vitex και πρωι πρωι Δευτερα τρέχω στο χρωματοπωλειο !! Θα σας ενημερώσω για τα αποτελεσματα…:)))
→ 12 Φεβρουαρίου 2011 στις 19:44Εύα μου, θα ταίριαζαν τα μαξιλαράκια σε κίτρινο (κροκί) χρώμα,σε χρώμα ώχρας και ένα γλυκό πράσινο στον λαδί καναπέ; Αχ μπερδεύομαι συνεχώς, γιατί και τα καταστήματα δεν έχουν παντα αυτό ακριβώς που ψάχνω.
→ 17 Φεβρουαρίου 2011 στις 11:22geia sas!thelw kai egw ligi voitheia!
→ 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 18:37o kanapes pou tha agorasw einai gri me aspa maxilaria.To trapezaki toy salonioy einai xylo sto xrwma tis karidias. I sinthesi tha einai episis sindiasmos sto xylo tis karidias kai aspi laka.Exw kanei kalo sindiasmo?ti xrwma diakosmitika stoixeia na valw?eyxaristw poly!!!!
@karaiskou Fotini: σου έχω απαντήσει εκεί που έκανες πρώτα την ερώτηση.
→ 24 Φεβρουαρίου 2011 στις 19:57Καλησπέρα και πολλά συγχαρητήρια Rdeco!!Εδώ και λίγους μήνες μετακόμισα από το πατρικό σπίτι και άρχισε να με απασχολεί ιδιαιτέρως η διακόσμηση του σπιτιού.Εξού και καταπιάστηκα με τα θέματά σας,που απολαμβάνω ιδιαίτερα.Χρειάζομαι μια συμβουλή άμεσα όμως πριν αρχίσω να καταστρέφω το χώρο με τις ιδέες μου.Λοιπόν,το σπίτι έχει έναν ενιαίο χώρο κουζίνας-σαλονιού και χωλ με μπεζ πλακάκι (με κίτρινη βάση απ’όσο καταλαβαίνω),άσπρους τοίχους και πάγκους κουζίνας σε χρώμα wege.Η βιβλιοθήκη που ετοιμάζεται για τον έναν από τους δύο μεγάλους τοίχους του σαλονιού θα είναι οξιά σε χρώμα καρυδιάς ενώ τα υπόλοιπα έπιπλα είναι προσωρινά από IKEA με το κλασσικό ανοιχτό χρώμα ξύλου με μαύρες μαξιλάρες στον καναπέ.Υπάρχει και χαλί χρώματος μπορντώ με λίγο μπλε στην άκρη,που δεν προβλέπεται να αλλάξει γιατί είναι καινούριο απόκτημα.Αυτό που θέλω να ρωτήσω μετά απ’όλα αυτά είναι προς τα πού να προσανατολίζομαι σχετικά με το χρώμα των επίπλων που σκοπεύω να πάρω αρχικά για το χωλ και στη συνέχεια για το σαλόνι,όταν πια αρχίσω να τα αντικαθιστώ;Μπορώ να παίξω με διαφορετικά είδη ξύλου ενώ αναρωτιέμαι και αν θα ταίριαζε και κάποιο έπιπλο σε άσπρο χρώμα.
→ 25 Φεβρουαρίου 2011 στις 18:37@Desporin: να σου πω όπως τα ακούω, δεν μπορώ να έχω άποψη. Το λευκό σίγουρα είναι η πιο safe επιλογή ή κάποιο ακριβώς ίδιο χρώμα.
→ 25 Φεβρουαρίου 2011 στις 21:54Χαίρεται! Κατασκευάζω ένα σπίτι σε μοντέρνα γραμμη, στο οποίο εξωτερικά θα κυριαρχεί το λευκό χρώμα σε συνδυασμό με λεπτομέρειες από ξύλο (τικ ή κάτι σχετικό). Εσωτερικά το ισόγειο είναι ένα open Plan χώρος (ισόγειο: κουζίνα + τραπεζαρρία + σαλόνι)με πρόσβαση σε κήπο + πισίνα. Τα χρώματα που σκέφτομαι να βάλω και εσωτερικά είναι λευκό (λευκή λάκκα στην κουζίνα) και δρύινο πάτωμα χωρίς έντονες χρωματικές αντιθέσεις. Το σπίτι είναι ηλιόλουστο (προσανταολισμός βοράς – νότος). Θα ήθελα τη γνώμη σου για το χρώμα των κουφωμάτων. Σκεφτομαι για λευκό. Επίσης οι μαρμαροποδιές να είναι εμφανείς ή κρυφές?
→ 27 Φεβρουαρίου 2011 στις 14:02ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΥΑΚΙ.θΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΤΙ.ΤΟ ΜΠΟΡΝΤΟ ΜΕ ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ,ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ Σ ΕΝΑ ΧΩΡΟ?ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΣΥΝΔΙΑΣΩ ΜΕ ΓΚΡΙ,ΛΕΥΚΑ,ΚΑΙ ΜΑΥΡΑ ΕΠΙΠΛΑ.ΟΠΩΣ ΓΚΡΙ ΚΑΝΑΠΕΣ,ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΠΟΡΤΑΤΙΦ,ΓΥΑΛΙΝΗ ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ ΜΕ ΑΣΠΡΕΣ Κ ΜΑΥΡΕΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ,ΜΑΥΡΟ ΜΠΟΥΦΕ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΗ ΠΟΛΥΘΡΟΝΑ Κ ΚΟΚΚΙΝΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ ΔΑΠΕΔΟΥ,ΜΑΥΡΟΙ ΠΟΛΥΕΛΑΙΟΙ ΜΕ ΜΠΕΖ Κ ΜΠΟΡΝΤΟ ΜΟΝΟΧΡΩΜΑ ΧΑΛΙΑ,ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΩ.ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΝΑ ΣΠΑΣΤΟ ΛΕΥΚΟ ΜΕ ΜΠΟΡΝΤΟ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ Κ ΓΡΙ ΕΝΙΑΙΑ ΠΛΑΤΗ Κ ΕΝΑ ΜΑΥΡΟ ΠΟΛΥΕΛΑΙΟ.ΚΑΔΡΑ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ.ΑΝ ΕΙΧΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕ ΜΑΥΡΟ,ΓΚΡΙ,ΑΣΠΡΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΚΟΛΛΑΕΙ Κ ΤΟ ΜΠΟΡΝΤΟ.θΑ ΗΘΕΛΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ.ΜΑΚΙΑ
→ 27 Φεβρουαρίου 2011 στις 22:57@Ανδρέας: Θα προτιμούσα την ανοδίωση.
→ 27 Φεβρουαρίου 2011 στις 23:14Update: ναι, και ένα γκρι ανοιχτό θα ήταν πιο γλυκό.
σε ευχαριστώ και εγω συμφωνω για την ανοδίωση αλλά βγαίνει πολυ ακριβή οποτε ένα γκρί ανοιχτό πιστεύεις οτιείναι προτιμότερο από το λευκο?
→ 28 Φεβρουαρίου 2011 στις 15:18eleni: συνδυάζουμε δύο αποχρώσεις του ιδίου χρώματος σε ένα χώρο αλλά θελει τον τρόπο του. Να προσέχεις.
→ 28 Φεβρουαρίου 2011 στις 18:33@karaiskou foteini
→ 1 Μαρτίου 2011 στις 01:10που εκανες πρωτα την ερωτηση σου και σου απαντησε η rdeco-ρουλα η αγαπημενη; εχουμε τα ιδια χρωματα επιπλων…εγω τεινω προς το μωβ νομίζω !
Ευχαριστω Ευακι.Εδω ειναι που θα τα κανω μανταρα.Και τι να κανω που το μπορντο μου χαλι ειναι πανακριβο κ μου αρεσει κ η κουζινα εχει επισης λιγο μπορντο?Μεχρι ποσα χρωματα μπορουμε να βαλουμε στο χωρο μας για να ειναι καλαισθητο κ για να μην κανουμε λαθη?Πειραζει που τα επιπλα μου δεν τα εχω στο ιδιο χρωμα?Εχω λευκη συνθεση,γκρι του παγου συρταριερα,και θελω γυαλινη τραπεζαρια να παρω κ ενα μαυρο μπουφε.Μηπως το παραεκανα με το mix and match?
→ 1 Μαρτίου 2011 στις 13:50Kalispera.
→ 9 Μαρτίου 2011 στις 22:39Anakainizoume to spiti mas kai prospathoume na bgaloume mia akri me ta xromata.Mexri stigmis exoume balei anointo gkri plakaki sto saloni-kouzina-diadromos (einai eniaioi xoroi) kai sta upnodomatia exoume patoma. Tin kouzina apofasisame na tin kanoume mpornto kai exoume skeftei na baloume skoura xromata sta epipla tupou venge. Ti xroma tha tairiaze ston toixo tou saloniou?Ena gkri anoixto tha itan kalo i tha to kanei polu psixro? Simeioteon uparxei kai tzaki to opoio tha thelame na tonisoume. Sta upnodomatia pos mporoume na paiksoume mias kai uparxei patoma? Mas desmeuei se xromata? Euxaristo ek ton proteron.
Mia diorthosi. To plakaki den einai anoixto gkri alla psiloskouro (mperdeutika me to xroma pou skeftomaste gia ton toixo)
→ 9 Μαρτίου 2011 στις 23:02@Μaria: το χρώμα που πηγαίνει πολύ με το wenge και το μπορντό είναι το off-white με κίτρινο υποτόνο αλλά και το γκρι-μπεζ, δηλαδή το μπεζ που έχει γκρι υποτόνο. Π.χ. το manchester tan της Benjamin Moore είναι φοβερό χρώμα. Στα υπνοδωμάτια τώρα, το ξύλο δε δεσμεύει ποτέ.
→ 10 Μαρτίου 2011 στις 15:31Γειά σας,
→ 16 Μαρτίου 2011 στις 11:20καταρχάς θα ήθελα να σας συγχαρώ, είναι πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σας.Χρειάζομαι τι βοήθεια σας όσο αφορά το κανούργιο μου σαλόνι.Μετακόμισα πρόσφατα σε ένα καινούργιο διαμέρισμα στο οποίο το πάτωμα έχει χρώμα γκρίζο-λαδι με ελαφριές γραμμές άσπρες και επειδή μου αρέσει πολύ το γκρί χρώμα αγόρασα και γκρι γωνιακό καναπέ ο οποίος ειναι βελούδο κοτλέ που αλλάζει χρώμα (υπάρχουν σημεία που γίνεται silver), τα ρομαν που τοποθέτησα στα 2 μεγάλα παράθυρα του σαλονίου είναι silver.Όπως καταλαμβαίνετε είναι λίγο μουντό θα ήθελα να μου πέιτε τι μπορώ να κάνω για να δώσω λίγο στύλ στο σαλόνι μου.Οι τοιχοι είναι άσπροι και το σύνθετο της τηλεόρασης επίσης άσπρη λάκα.Χρειάζομαι ακόμη να αγοράσω ένα χαλί, coffee table, ριχτάρια, πίνακες.Μπόρω με αυτά να κάνω κάποια ωράια αλλάγη και πώς.
@desy29: προτείνω λευκό χαλί ή εκρού, καρυδιά τραπέζι και όλα τα υπόλοιπα σε κάποιο χρώμα όπως τα lime, πορτοκαλί, κόκκινο, αλλά οι πίνακες να έχουν άποψη και τα μαξιλαράκια σίγουρα κάποιο ντεσέν με γεωμετρικά σχέδια και άλλα.
→ 16 Μαρτίου 2011 στις 12:16kalhspera sas! 8elw na kanw mia allagh sto saloni & o kanapes & ta alla epipla 8a einai gkri skoyra pros mayro. apla 8a h8ela na me voh8hsete sthn epilogh ty xrwmatos. skeftomoyn to lila h to poz! poio 8a m proteinate? h exete na m proteinete kapoio allo xrwma? epishs to pos paei se saloni h 8a deixnei poly paidiko. Eyxaristw!!
→ 17 Μαρτίου 2011 στις 15:21@diana: το ροζ είναι πολύ ιδιαίτερο χρώμα για τολμηρούς. Χαίρομαι αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία. Φυσικά δένει με το γκρι και αν δεν φουξίζει δε βγάζει την αίσθηση του παιδικού δωματίου. Θέλει ασημί ή χρυσό στα σίγουρα για να σοβαρύνει και μια ώχρα (βλ. χρυσό) σε κάποιο έπιπλο ή πανί. Αν ψάξεις για ροζ δωμάτια στο google στα αγγλικά όμως θα βρεις απίθανους χώρους σε ροζ. Κάνοντας εγώ για σένα ένα ψάξιμο, πρώτα στο houzz, βρήκα πολλά. Πάτα εδώ.
→ 17 Μαρτίου 2011 στις 21:09Kalhmera sas!! eyxaristw g thn amesh apanthsh sas. 8a h8ela mia teleytaia xaph! 8a mporoysate na m steilete kapoio kwdiko xrwmatos gia poz? apla 8a h8ela na mhn einai skoyro & na einai fwteino.. Epishs skeftomai na vapsw ton toixo apenanti apo ton kanape ena anoixto gkri. sas fainetai kalh idea h dixrwmia sto saloni? & an nai 8a mporoysate na m steilete & edw kapoio kwdiko?? Sas eyxaristw para poly.
→ 18 Μαρτίου 2011 στις 08:51Καλησπέρα Ευάκι!Σήμερα -επιτελους- ολοκλήρωσε ο μπογιατζής μου τα δείγματά του, μου έκανε όπως μου πρότεινες παραπάνω για τον ενιαίο χώρο σαλο-τραπεζαρια κουχίνα διαδρομος το 950-30RB (αλλά και το πιο σκούρο και το πιο ανοιχτό του) της vitex από την παλέτα modern , καθώς και το 960-70R με το 960-10R. Έχω κάπως μπερδευτεί με τις τόσες αποχρώσεις του γκρι. Με κουζίνα γκρίζα δρυς και λευκή λάκα και τραπεζαρία καρυδιά φωτεινή γνωστής ιταλικής εταιρείας, τι να προτιμήσω; Δεν πήραμε και ρεύμα ακόμη για να μπορώ να τα δω καλύτερα τα χρώματα….
→ 18 Μαρτίου 2011 στις 16:38Επίσης εξωτερικά στο σπίτι έχω στους όγκους που προεξέχουν το 945-70Β από την ίδια παλέτα της vitex , σαν κυρίως χρώμα το 945-30Β και στις κορνίζες των παραθύρων το 945-10Β, αλλά μου φαίνεται πολύ μονότονο,σαν ένα χρώμα όλη η οικοδομή… Με τι άλλο θα μπορούσα να συνδυάσω το 945-70Β που μ αρέσει πολύ, ώστε να κάνει κάπως contrast;
Σου έχω στείλει φωτογραφίες του εσωτερικού του σπιτιού , αν χρειάζεσαι και του εξωτερικού let me know!! Σ ευχαριστώ πολύ πολύ εκ των προτέρων για τον χρόνο σου! Φιλιά!
@Cecil: οι διαφορές του 950-30 με το 960-70 είναι μεγάλες σε ένταση. Με τα ξύλα που μου λες και τα δύο είναι ωραία. Πιο ατμοσφαιρικό είναι το σκούρο χρώμα σίγουρα, το 960-70, όμως ακόμα και χωρίς φως πρέπει εσύ να διαλέξεις στο χώρο σου. ‘Οσον αφορά στα εξωτερικά έχουμε το τρίο γκρούτζο (γκρούτζο=γκρι). Έλεος! Στα σοβαρά, περί ορέξεως και από απόσταση ούτε αρχιτεκτονική μπορεί να γίνει, αλλά σαν expert θα σου πω ότι το κυρίως χρώμα 945-30Β σε ένα χρόνο θα έχει γίνει άσπρο. Είναι πολύ ανοιχτό και ο Ελληνικός ήλιος τα σπάει τα χρώματα και δείχνουν πιο άσπρα ώσπου στο τέλος γίνονται κιόλας. Δεν μπορώ να προτείνω κάτι.
→ 18 Μαρτίου 2011 στις 23:09@diana: πολύ ωραίο και απαλό το frosty pink 2010-70 από benajmin moore και ελάχιστα πιο σκούρο το pink pearl 2005-60. Πάρε δείγματα πρώτα να δοκιμάσεις. Το ανοιχτό γκρι θα μπορούσε να είναι το intense white OC-51 ή το Cement Gray 2112-60.
→ 18 Μαρτίου 2011 στις 23:18Χαχαχαχα!! Το «τριο γκρουτζο» μου φτιαξε το κέφι , να σαι καλα Ευακι!! Πραγματι τις φωτεινες μερες ειναι μια χαρα το 945-30Β αλλα στη συννεφια ειναι πολυ μελαγχολικο και μουντο..Η ορεξη δεν ηταν για τρια απλως γκρι, ηταν για γκρι-μπλε, και φωτεινο γκρι-ποντικι…αλλα αλλιως τα βλεπω στο χρωματολογιο κ αλλιως στρωμενα!Ψαχνομαι για αλλο χρωμα τωρα, οχι αποχρωση,πρεπει να βρω κατι που να κανει στ’αληθεια τη διαφορα
Εσωτερικα τωρα, πραγματι το 960-70 είναι πολυ ατμοσφαιρικο, εχει μεσα ενα μωβ που…τα σπαει
Σ ευχαριστω για αλλη μια φορα καλη μου!
→ 19 Μαρτίου 2011 στις 00:06Επανερχομαι γλυκια Rdecor-ουλα και Rdecor-όπουλα, γιατι κολλησα ασχημα με το εξωτερικό του σπιτιου μου…(το τριο γκρουτζο που λέγαμε παραπάνω…). Κατ’ αρχην διορθώνω , όπως με ενημερωσε ο ελαιοχρωματιστής μου έχουμε το 940-70Β στους ογκους-κουτια που προεξεχουν και το 940-30Β της Vitex σαν κυρίως χρώμα. Παιζουμε στα γκρι-μπλε δηλαδη.Κουφώματα αλουμίνιο γκρι RAL. Με τι αλλο θα μπορούσα να ταιριαξω το 940-70Β για να κάνει λίγο contrast? Είναι βορινό το σπίτι, με αποτέλεσμα να μου φαίνεται πολύ μουντό το 940-30Β, το λευκό στις κορνίζες δεν αρκει… Δοκιμασα το 940-10Β και το 945-10Β ομως βγηκαν θαλασσι, σαν παιδικος σταθμός! Any ideas?
→ 21 Μαρτίου 2011 στις 17:29..σε συνεχεια του προηγουμενου μηνυματος μου…μηπως να δοκιμαζα κατι σαν το 1165 της vitex? Για να μην ειναι ολογαλαζο το σπιτι και να δεσει καπως και με το χρώμα των κουφωματων που ειναι ενα καθαρο γκρι?? Εχω κολλησει..!
→ 22 Μαρτίου 2011 στις 00:26Καλησπερα σε ολους και ολες, μαλλον χαθηκε το τελευταιο μηνυματακι μου, ετσι το επαναλαμβανω:
→ 22 Μαρτίου 2011 στις 16:28..σαν συνεχεια του προηγουμενου μηνυματος μου…μηπως να δοκιμαζα κατι σαν το 1165 ή το 925-30GY της vitex? Για να μην ειναι εντελώς γαλάζιο το σπιτι και να δεσει καπως και με το χρώμα των κουφωματων που ειναι ενα καθαρο γκρι?? Εχω κολλησει..!Ευακι κανε μας κι ενα μάθημα στο χρώμα για τα γκρι!! Ειναι πολυ δυσκολο να βρεθει η σωστη αποχρωση, ενα πραγμα σαν τα μπεζ βρε παιδι μου!
Πεσαν προφανως πολλα μηνυματακια επανω στα δικα μου κ ετσι δεν μπορεσαν να διαβαστουν… Βεβαια η παρακληση για το μα8ημα στο γκρι εισακουσθηκε …και σημερα τσουπ το ποστ με τις γκρι κρεβατοκαμαρες! Αν μπορεις Ευακι ριξε κι εδώ καμια ιδεα να ξεκολλησω.. Ειμαι σε μια φαση που τα βλεπω πια ολα τα γκριζα μωβ ή μπλε πανω στο σπιτι μου:) Ενα απλο καθαρο γκρι θα πηγαινε με το σκουρο γκρι-μπλε, σωστα;Αυτο το Silver Spring 2120-50 για παραδειγμα , θεϊκό!!
→ 23 Μαρτίου 2011 στις 16:22Κι αν ακόμη δεν μου απαντησεις
και παλι σ’αγαπω,
τοσα πραγματα με εμαθες
να βλεπω και να παρατηρω;)
Ετσι κ αλλιως σ’ευχαριστω!!!
@Cecil: σου εξήγησα πως δεν μπορώ να σου απαντήσω παραπάνω για το εξωτερικό του σπιτιού σου.
→ 23 Μαρτίου 2011 στις 17:19@Rdeco:ok καλή μου , thanks anyway!
→ 24 Μαρτίου 2011 στις 01:12ΓΟΗΤΕΥΜΕΝΗ!
→ 31 Μαρτίου 2011 στις 15:16Ενα ΜΕΓΑΛΟ μπράβο σε όλη την ομάδα που δημιούργησε αυτό το αριστούργημα!Έσκασε στα μάτια μου μπροστά απο μια φίλη που μου έστειλε σήμερα το link.Έυχομαι όσοι έχουν μέσα τους τον πόνο για την δημιουργία να τον εκφράσουν και να τον στολίσουν με όλα τα χρώματα της φύσης και μαζί τους να ευθράνει η ψυχή τους…
Καταρχήν συγχαρητήρια για τις υπέροχες ιδέες σου.θα ήθελα τη γνώμη σου σχετικά με τα χρώματα στην εξωτερική όψη.Πρόκειται για μια μονοκατοικία κοντά σε θάλασσα με κήπο. Μου αρέσουν πολύ τα λευκά σπίτια και θα ήθελα να μου προτείνεις πιο λευκό θεωρείς ιδανικό και αν πιστεύεις ότι το χρώμα 7030 για κουφώματα ταιριάζει με το λευκό. Το σπίτι θα έχει επένδυση ξύλου σε κάποια προεξοχή και ξυλινο φραχτη.Περιμένω με αγωνία τη γνώμη σου.Σε ευχαριστώ
→ 9 Ιουνίου 2011 στις 12:51χαιρεται!!!θελω να ρωτησω…. αγοράσαμε κουκετες χρωματος ροζ και μωβ. τι κουρτινες 8α ταιριαζαν στο δωματιο για να μην γινει πολυ παρδαλο; να σημειωσω οτι οι ντουλαπεσ ειναι βέγκε…. μια βοηθεια παρακαλω!:)
→ 25 Αυγούστου 2011 στις 16:04@mairin: τι άλλο εκτός από ροζ, μοβ ή λευκό;
→ 28 Αυγούστου 2011 στις 16:46Mairin ωραια θα ηταν κ μια κουρτινα λευκη,με ροζ-μοβ ριγες.Για παιδικο δεν προκειται?Λευκη φλοκατη κ λευκο μικρο πολυελαιο.Αν βαλεις κ εναν καθρεφτη σε χρυσο η λευκο,θα ειναι πολυ πριγκηπικο.Μακιαα
→ 29 Αυγούστου 2011 στις 15:07Στο υπνοδωμάτιό μου τα έπιπλα είναι σε καφέ αποχρώσεις, μπορείτε να μου πείτε τι χρώμα θα ταίριαζε στους τοίχους?
→ 29 Αυγούστου 2011 στις 17:28καλημερα θα ηθελα κ εγω τις σuμβοuλες σας. το σαλονι μοu ειναι μauρο τι χρωμα κοuρτινες να παρω και επισης τι χρωμα χαλιά ? εuχαριστω εκ των προτερων!!
→ 30 Αυγούστου 2011 στις 11:14@Bίκυ: Όλα τα υπόλοιπα αντικείμενα και έπιπλα, τι είναι; Τα γκρι σας πάνε; Τα κόκκινα; Τα πορτοκαλί;
→ 30 Αυγούστου 2011 στις 21:27το επιπλο της τηλεορασης ειναι το πολu σκοuρο καφε οπως και το τραπεζακι να σημειωσω και για ριχταρια αν τα παρω ολα αuτα πορτοκαλι π.χ δεν θα ειναι too much μπορω να κανω σuνδιασμο 2 χρωματων σε εuχαριστω πολu για το χρονο σοu!!!!
→ 30 Αυγούστου 2011 στις 21:44Καλησπερα,εχω αγορασει ενα πορτοκαλι ανοικτο καναπε και εχω ασπρο τραπεζακι και λακα ασπρη τραπεζι για την τηλεοραση,τι χρωμα προτεινετε για τους τοιχους?ευχαριστω
→ 31 Αυγούστου 2011 στις 12:33Καλησπερα,εχω αγορασει ενα πορτοκαλοχρυσαφι καναπε και εχω ασπρο τραπεζακι μπροστα και λακα ασπρη επιπλο για την τηλεοραση και κοκκινο χαλι μεγαλο,τι χρωμα προτεινετε για τους τοιχους?ευχαριστω
→ 31 Αυγούστου 2011 στις 12:35@Γιώργος Α: θα σου έλεγα μπλε ραφ ή πράσινο. Επόμενη επιλογή όμως για που είσαι άντρας και πιθανόν όχι τόσο τολμηρός, θα είναι σίγουρα το γκρι που που πρασινίζει υποτονικά. Θα είναι τέλειο. Ταίριαξε τη βεντάλια σου κατευθείαν επάνω στον καναπέ σου.
→ 31 Αυγούστου 2011 στις 13:47γεια σας και απο μένα!! φτάνει η ώρα να βάψουμε το νέο μας σπίτι και να παραγγείλω κουζίνα και δεν μπορώ να αποφασίσω. το πλακάκι μας είναι απαλό μπεζ με ελάχιστα λευκά νερά, οι τοίχοι στον ενιαίο χώρα θα είναι σπατουλαριστοί και κατά κύριο λόγο λευκοί. Σε ποια σημεία του σπιτιού θα μου πρότεινες να βάλω λίγο χρώμα και ποιο ? ( στην επένδυση στ τζάκι,σε μια κολώνα που υπάρχει στη μέση του σπιτιού ή μήπως περιμετρικά στον κρυφό φωτισμό της οροφής?)
Επίσης τι χρώμα μου προτείνεις για την κουζίνα που είναι δίπλα στην είσοδο σε σχήμα Π? μονόχρωμη άσπρή ή μονόχρωμη απαλό καφέ ή συνδιασμό σκουρο καφέ στα κάτω ντουλάπια και στην όρθια στήλη και λευκό σε παγκο κ κρεμαστά?
→ 7 Σεπτεμβρίου 2011 στις 21:45Το ξέρω οτι ρωτάω πολλά, αλλά δεν τα πάω καθόλου καλά με τους συνδιασμους χρωμάτων και χρειάζομαι βοήθεια.. !!
@iroulini: πολύ γενικές ερωτήσεις. Θέλεις διάβασμα, παρακαλώ μια Rdeco-fan να προτείνει τα ανάλογα άρθρα για τη φίλη. Νομίζω ότι μετά από διάβασμα θα σου λυθούν οι απορίες. Το μόνο που ίσως δε βρεις έυκολα να διαβάσεις, είναι ότι δε τονίζουμε ποτέ σκέτο το τζάκι, αλλά όλο το τοίχο αν θέλουμε.
→ 8 Σεπτεμβρίου 2011 στις 15:39γεια σας!εχω κανει το ταβανι της τραπεζαριας μου λαδι τεχνοτροπια,οι τοιχοι μου γυρω γυρω ειναι απαλο μπεζ.
→ 10 Σεπτεμβρίου 2011 στις 19:11εχω καποια παλια κλασσικα επιπλα κ θελω να αλλαξω τα υφασματα για τισ καρεκλες της τραπεζαριας κ το σαλονι που ειναι ενας εννιαιος χωρος ετσι ωστε να δεσουν με το χρωμα του ταβανιου.
Τι χρωματα θα μου προτεινατε για τις καρεκλες,σαλονι κ με τι χρωματα να παιξω στις κουρτινες?
ευχαριστω!
Τα επιπλα σου οταν λες κλασικα εννοεις οτι ειναι σε καφε χρωμα?Με το λαδι δενει τελεια το μοβ.
→ 11 Σεπτεμβρίου 2011 στις 16:47Χωρις να χω καταλαβει τα επιπλα σου πως ειναι,στο δικο μου μυαλο ερχεται μια τραπεζαρια σε μελι χρωμα,καρεκλες μοβ κ λαδι και ριγε χαλι στα ιδια χρωματα.
Η ριγε καρεκλες,με μοβ,λαδι,κιτρινο και μια μονοχρωμη μοκετα σε μοβ.
Καθιστικο μπεζ-λαδι,να υποθεσω?Με μαξιλαρακια στα ιδια χρωματα.Μπορεις να βαλεις κ ενα πουα η ενα φλοραλ μαξιλαρακι αναμεσα τους.
Για κουρτινα βαλε μια γαζα σε απαλο μοβ,ειναι οικονομικη κ πολυ ομορφη.Για φωτιστικα εγω προσωπικα λατρευω αυτα του τυπου πολυελαιος,κλασικα η κ μοντερνα.
Και αν σου αρεσει η αισθηση πολυτελειας,βαλε σ εναν τοιχο,συλλογη αππο καθρεφτες,μικρους κ πιο μεγαλους.Η ακομα κ σε διαφορετικα σχεδια.Οβαλ,στρογγυλος….
Στειλε μας καμια φωτο.Μακια κ καλες αγορες.
γεια σας κ παλι!
→ 13 Σεπτεμβρίου 2011 στις 19:15θα μπορουσα να ταιριαξω και το γκρι χρωμα?
xairetai!!!!! eimai kata mperdemenh mporeite na mou peite me ti xrwma teriazei to mpornto????? exw enan toixo mpornto kai den xerw me ti xrwma teriazei….
→ 14 Σεπτεμβρίου 2011 στις 13:06Κάτια, ψάξε για ένα γκρι που γαλαζίζει. Δες και στα rdeco lessons, τη «γκρι κραβατοκάμαρα». Θα βγει πολύ elegant!
→ 14 Σεπτεμβρίου 2011 στις 13:48@ katia
→ 14 Σεπτεμβρίου 2011 στις 14:04συμφωνώ με την fourfourina αν θέλεις όμως ρομαντικό αποτέλεσμα, νομίζω ότι ταιριάζει με το χρώμα της βανίλιας.
καλή επιτυχία
Κατια κ εγω τα ιδια τραβαω με το μπορντο που χω σε καποια ντουλαπια της κουζινας.Νομιζω οτι ειναι λιγο δεσμευτικο χρωμα.Ο τοιχος σου,που βρισκεται?Στο καθιστικο?Τι αλλα χρωματα εχεις?
→ 14 Σεπτεμβρίου 2011 στις 15:02Παντως θα ηταν πολυ εντυπωσιακος,αν εβαζες μια συλλογη απο καθρεφτες,ανομοιους κ σε διαφορετικα μεγεθη,που να δενουν με κορδελα.
Δυστυχως δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο γιατι δεν ξερω τα επιπλα σου,τα χρωματα,το υφος.
Μακιαααα
Ευδοκια το λαδι παει κ με το γκρι κ στο μυαλο μου ερχεται,τραπεζαρια γκρι πατινα,με λαδι σιδερενιες καρεκλες.Καπου ειχα δει μια φωτογραφια.Βαλε κ εναν γκρι ανοιχτο καναπε με λαδι μοκετα,μαξιλαρακια σε διαφορα σχεδια κ εισαι ετοιμη.
→ 14 Σεπτεμβρίου 2011 στις 15:08@eudokia: θα μπορούσες να ταιριάξεις και το γκρι, κίτρινο, μπλε, λαδί, βεραμάν σκούρο.
→ 14 Σεπτεμβρίου 2011 στις 16:10Καλησπέρα!!!
Πω πω από τότε που ανακάλυψα το site έχω ρίξει ΤΟ διάβασμα!!!
Και το χαίρομαι τόσο πολύ!
Και πάλι όμως δε μπορώ να λύσω τα προβλήματα μου μόνη μου και ζητώ απεγνωσμένα βοήθεια!
Έχω πελαγώσει με τα χρώματα.
Ευχαριστώ και συγνώμη για το Τεράστιο ποστ μου…
→ 15 Σεπτεμβρίου 2011 στις 20:24Το σαλόνι μας θα χωρίζεται με πάσο από την κουζίνα η οποία είναι λευκή γυαλιστερή και πάγκο σκέφτομαι να βάλω όψη ξύλου. Χωρίζεται νοερά σε 2 μέρη αν μπορούμε να το πούμε έτσι το σαλόνι. Το ένα είναι ακριβώς μπροστά από το πάσο της κουζίνας και το άλλο είναι μπροστά και δεξιά.
Δεν έχουμε κατασταλάξει ακόμα που ακριβώς θα μπει ο καναπές ο οποίος είναι πορτοκαλοκόκκινος.
Τα υπόλοιπα έπιπλα θα τα πάρω σε ανοιχτές αποχρώσεις ξύλου (οτιδήποτε εκτός σκούρου wenge κλπ). Τι χρώμα θα μου πρότεινες για την κουζίνα και για το σαλόνι?
Σκεφτόμουν αρχικά για την κουζίνα κάτι σε χρώμα ελιάς (εδώ να σου πω ότι ο ένας τοίχος που είναι ο απορροφητήρας δεν θα έχω κρεμαστά ντουλάπια και σκεφτόμουν αντί για πλακάκι ή άλλο υλικό να μην μπει τίποτα και να βαφτεί με λαδομπογιά, δε ξέρω πως σου φαίνεται …) μετά σκέφτηκα κάτι σε πιο έντονο και φωτεινό πράσινο αλλά δε ξέρω τι θα κάνω σε αυτή την περίπτωση με τα υπόλοιπα χρώματα του σαλονιού.
Αχ οποιαδήποτε γνώμη θα μου ήταν ιδιαίτερα χρήσιμη γιατί δε μπορώ με τίποτα να κατασταλάξω κάπου
Καλησπέρα σας! Πολύ ενδιαφέρουσες λύσεις πραγματικά…αναζητώ κι εγώ τη βοήθεια σας…πρόκειται να κάνω ανακαίνιση σε 1 υπνοδωμάτιο…το στυλ του θέλω να είναι πολύ νεανικό & ανάλαφρο…το πρόβλημα μου είναι πως «κολλάω» πολύ στο πάτωμα που δυστυχώς είναι παρκέ (χρ. καρυδιάς)όμως αρκετά ταλαιπωρημένο (σκασίματα,γρατζουνιές κτλ). Είναι αδύνατον να αλλαχθεί άμεσα & σκεφτόμουν εναλλακτικά την βαφή του με άσπρο χρώμα…τι τύπου βαφή να χρησιμοποιούσα…σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
→ 18 Σεπτεμβρίου 2011 στις 12:53@Αinez: υπάρχουν βαφές παρκέ και θα σας δώσουν και τις οδηγίες από εκεί που θα αγοράσετε. Π.χ. Renovat
→ 18 Σεπτεμβρίου 2011 στις 13:12Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά που κάνεις…θα ήθελα και γω την βοήθειά σου. φτιάχνω το παιδικό δωμάτιο του μικρού μου αγορίου (6 χρονών. τα έπιπλα που πήρα είναι οξιά με λαδί. τι χρώμα θα μπορούσα να βάψω τουσ τοίχους ώστε να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα?????
ευχαριστώ
→ 19 Σεπτεμβρίου 2011 στις 13:16γεια σας κ παλι!!!
→ 24 Σεπτεμβρίου 2011 στις 09:23αν κανω πατινα τα παλια μου επιπλα κ
συγκεκριμενα τις καρεκλες της τραπεζαριας μου που ειναι
σαν τη καρεκλα σε κοκκινο χρωμα σε μια φωτογραφια παραπανω τα υπολοιπα επιπλα που θα βρισκονται στον ιδιο χωρο πειραζει να ειναι στο χρωμα του ξυλου?
ευχαριστω.
Οταν λες στο χρωμα του ξυλου,εννοεις τα κλασικα καφε επιπλα?Δεν μπορω να φανταστω αν θα ταιριαζει.
Εκτος κ αν ντυσεις τις καρεκλες με υφασμα που να περιεχει κ το καφε μεσα,ωστε να δενει με την τραπεζαρια.
Αχ,αντε βρε Ευακ,ποτε θα μας δειξεις κανενα αληθινο σπιτακι???Μου ελειψε πολυυυυυυ αυτη η στηλη.
→ 25 Σεπτεμβρίου 2011 στις 20:28Επισης ανυπομονω να δω κ τις ιδεες σου για την κρεβατοκαμαρα μου.Μηπως εχασες το email μου?Μακιαααα
Ελενη´s last [type] ..Χώρος. Έμπνευση.
kalimera…poli wraies idees bravo..tha ithela mono na rwtiso kai egw kati me tin seira mou ean einai eukola…tha ithela na vapso tous toixous tis krevvatokamaras kai tou saloniou..oi krevvatokamara exei kourtines kokkines portokali kai ta xalia mou einai se portokali me prasino entono….ti xrwma mou protinete na vapso ena toixo mou??einai asproi kai den tous antexw na tous vlepw etsi…kai gia to saloni mou ta epipla mou einai vegas kai o kanapes skouro kafe me portokali maxilaria…peite mou kamia idea…sas euxristw ek ton proteron
→ 1 Οκτωβρίου 2011 στις 09:07maria´s last [type] ..Σε πέντε: Το άσπρο υπνοδωμάτιο
@maria: Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν θέλεις να βάψεις, θα πας με ένα χρώμα από τα ήδη υπάρχοντα. Δηλαδή κάποιο τοίχο σε πράσινο ή καφέ σκούρο όπως ο καναπές σου. Αν και τώρα αυτά που διαβάζω μου φαίνονται πολλά και θα σου πρότεινα τουλάχιστον για το σαλόνι να επενδύσεις σε δύο μεγάλα κομμάτια τέχνης με αυτά τα χρώματα. Αμέσως θα αλλάξουν οι τοίχοι σου.
→ 1 Οκτωβρίου 2011 στις 11:06Εύα καλησπέρα, σε διαβάζω πολυ καιρό και θα ήθελα την γνώμη σου.Στο ισόγειο της μεζονέτας μου υπάρχει ενιαιος μεγάλος χώρος με σαλόνι τραπεζαρία και κουζίνα που χωρίζεται από τον υπόλοιπο χώρο με ένα σκαλοπάτι. Τα χρώματα στους τοίχους είναι λευκά και το πάτωμα αμερικάνικη δρύς. Είχε μοντέρνα αρχιτεκτονική με μεγάλα ανοιγματα.Έχω επιλέξει handless λευκή λάκα για την κουζίνα και corian πάγκο και νησίδα επίσης λευκή. Θα ήθελα να σε ρωτήσω τι χρώμα πιστεύεις οτι θα ταίριαζε να βάλω στον τοίχο που βρίσκεται από πίσω της ώστε να μην χαθεί στο λευκό χώρο.Σε ευχαριστώ πολυ για το χρόνο σου.
→ 2 Οκτωβρίου 2011 στις 18:14@Εlli: ουσιαστικά μπορείς να βάλεις ότι θέλεις. Για μένα καλό είναι να συνδυάσεις το χρώμα που θα βάλεις και στο υπόλοιπο σπίτι. Χρώμα ροής, λοιπόν.
→ 3 Οκτωβρίου 2011 στις 12:51Το πρόβλημα είναι οτι στον υπόλοιπο χώρο το χρώμα θα είναι λευκό white oppulance της Benjamin Μoore.
→ 4 Οκτωβρίου 2011 στις 10:22Μάλλον η Εύα εννοεί το χρώμα που θα διαπερνά τους χώρους , π.χ. το χρώμα του καναπέ ή των μαξιλαριών, κουρτίνες κτλ.ή σε λεπτομέρειες. π.χ. το χρώμα ενὀς πίνακα που θα βρίσκεται και σε κάποια άλλα σημεία. Διάβασε τα lessons!Θα σε βοηθήσουν πολύ!
→ 4 Οκτωβρίου 2011 στις 12:23Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά που κάνεις…θα ήθελα και γω την βοήθειά σου. φτιάχνω το παιδικό δωμάτιο του μικρού μου αγορίου (6 χρονών. τα έπιπλα που πήρα είναι οξιά με λαδί. τι χρώμα θα μπορούσα να βάψω τουσ τοίχους ώστε να έχω το καλύτερο αποτέλεσμα?????
ευχαριστώ
→ 5 Οκτωβρίου 2011 στις 09:35ΓΕΙΑ ΣΑΣ!!ΜΕ ΕΙΧΕΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΠΡΙΝ ΚΑΤΙ ΜΗΝΕΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΙ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΜΕΣΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ ΒΛΕΠΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΤΕΛΙΕΣ. Ο ΑΡΑΒΩΝΙΑΣΤΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΜΙΑΣ Κ ΕΓΩ ΔΙΑΛΕΞΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ ΣΠΙΤΙΟΥ.ΤΟ ΧΡΩΩΜΑ ΣΤΗΝ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΑΛΟ ΘΑΛΑΣΣΙ,ΕΝΩ Η ΝΤΟΥΛΑΠΑ Κ Η ΠΟΡΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΦΕ,ΕΠΕΙΣΗΣ Κ ΤΟ ΠΛΑΚΑΚΙ.ΣΚΟΠΕΥΩ ΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΟΔΙΝΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΣΕ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΟ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΤΙΘΕΣΗ.ΑΛΛΑ….ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ Κ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ…ΜΕ ΤΟ ΘΑΛΑΣΣΙ Κ ΤΑ ΚΑΦΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΚΟΥΡΤΙΝΕΣ ΝΑ ΒΑΛΩ?Η ΚΑΠΟΙΟ ΦΩΤΙΣΤΙΚΟ?Η ΣΕΝΤΟΝΙΑ?ΝΑ ΠΑΙΞΩ Κ ΜΕ ΤΡΙΤΟ ΧΡΩΜΑ?Η ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΤΣΙΡΚΟ?ΑΝ ΠΑΙΞΩ ΣΕ ΓΚΡΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ?ΕΧΩ ΜΠΛΕΞΕΙ ΤΑ ΨΥΧΡΑ ΜΕ ΤΑ ΖΕΣΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ…ΒΟΗΘΗΣΕ ΜΕ!!!ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙ Κ ΚΑΦΕ ΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΧΡΩΜΑ ΤΑΙΡΑΖΕΙ?
→ 11 Οκτωβρίου 2011 στις 18:16Καλημέρα σε όλους!
→ 12 Οκτωβρίου 2011 στις 10:17Έχω και γω ένα θεματάκι σχετικά με το πράσινο χρώμα.
Ποιό πράσινο θα προτείνατε σε κάποιον που λέει οτι του αρέσει το πράσινολαδί, αυτό που έχει το φύλλο της ελιάς? (καθότι και βέρα καλαματιανή !!!!!) Θα μπορούσα να βάψω τον έναν τοίχο του στενόμακρου καθιστικού μου (αυτόν που επικοινωνεί με ένα εσωτερικό παράθυρο με την κουζίνα, γιατί ο άλλος έχει μπαλκονόπορτα), όπου έχω έναν μπεζ καναπέ, απέναντί του μία βέγκε σύνθεση και στο πάτωμα μπορντώ μοκέτα?
Χίλια ευχαριστώ !!!
@Georgia: θα πρότεινα σίγουρα ένα μουντό λαδί, λόγω του μπορντό και του wenge. Παραδείγματος χάρη ένα: rosemary sprig 2144-30 ή ένα tate olive HC-112. Ο φωτισμός του δωματίου παίζει μεγάλο ρόλο, ο προσανατολισμός, καθώς και το χρώμα των υπόλοιπων τοίχων. Προτείνω να αγοραστούν δείγματα πρώτα.
→ 12 Οκτωβρίου 2011 στις 10:51@ΜΑΡΙΑΝΝΑ: θα περάσετε σε απαλές ώχρες αγαπητή μου. Κρόκος του αυγού στο παλ του, αυτό που λίγο πάει να πορτοκαλίσει αλλά τελικά μένει εκεί που ήταν. Σα να άλλαξε γνώμη. Θα πρότεινα βέβαια το χρώμα της κουρτίνας να είναι ένα μπεζ στο τόνο της ντουλάπας. Εκτός και αν έχετε ρόμαν από μέσα και ρίξετε εκεί μια γάζα στο απαλό κροκί που είπα. Αφήστε τα γκρι στην ησυχία τους.
→ 12 Οκτωβρίου 2011 στις 10:55Εύα μας, χίλια ευχαριστώ για την άμεση απάντηση!
→ 12 Οκτωβρίου 2011 στις 11:07Πληροφοριακά αναφέρω πως ο τοίχος τώρα είναι μπεζ-ώχρα-κιτρινάκι απαλό.
Λέω να δοκιμάσω το tate olive. Κάτι μου έκανε το olive.. (να το και πάλι το καλαματιανό κατάλοιπο!!!)
Ά bientot !!!
καλησπέρα σε όλη την παρέα!πολύ ενδιαφέρον το κεφάλαιο με τα χρώματα!μήπως θα μπορούσατε να βοηθήσετε κι εμένα σας παρακαλώ;φτιάχνω το μπάνιο σε μάυρο-μεταλικό ασημί πλακάκι(δάπεδο)και λευκό πλακάκι στους τοίχους.πάνω απο το έπιπλο του μπάνιου θέλω να βάλω έναν καθρέπτη σε Baroque στύλ(να δώσω μια πινελία ,επειδή μου αρέσει αρκετά το συγκεκριμένο στύλ και νομίζω πως ταιριάζει)Έχω βρεί τον καθρέπτη που ψάχνω σαν σχέδιο,ύφος και διάσταση απλά είναι σε χρώμα χρυσό.εμένα προσωπικά θα μου άρεσε να μπεί αυτή η πινελιά του χρυσού μέσα στο συγκέκριμένο μπάνιο αλλά θα ετιμούσα και την δική σας άποψη!πιστέυεται ότι θα ταιριάξει ο συγκεκριμένος καθρέπτης σαν χρώμα ή να προτιμήσω κάποιον σε μάυρο η΄ ασημί; ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για το μεγάλο κείμενο.
→ 13 Οκτωβρίου 2011 στις 14:05@Despoina: Το χρυσό και το ασημί, πλέον είναι trendy συνδυασμός και δένουν. Το χρυσό θα σε ανεβάσει σε λάμψη, το μαύρο θα σου δώσει περισσότερη ατμόσφαιρα, δράμα. Ότι θέλεις να βάλεις.
→ 16 Οκτωβρίου 2011 στις 11:16καλημέρα οι καναπέδες μοθ ειναι κοκκινοι και εχς κ κοκκινη βελεντζα οι κοθρτινες μου πορτοκαλι και παιζω διακοσμητικά με αυτα τα χρωματα 8α μπορούσα να αλλαξω τους καναπεδες με λιλά ριχτάρια και τι χρωμα θα προτείνατε για τουσ τοίχους θα ήθελα κάτι σε διχρωμία !!! ευχαριστώ πολυ
→ 17 Οκτωβρίου 2011 στις 09:57Καλησπέρα! Θα μου φαινόταν κι εμένα χρήσιμη η βοήθεια σου…
→ 17 Οκτωβρίου 2011 στις 20:32Αρχικά να σου πω οτι το καθιστικό-τραπεζαρία-κουζίνα είναι ένα μακρόστενο ορθογώνιο, 50τμ, το οποίο είναι βαμένο σε μπεζ χρώμα. Μπεζ είναι επίσης και οι καναπέδες, οι κουρτίνες είναι καφέ και το τζάκι κρακελέ μπεζ με πορτοκαλί. Τα έπιπλα είναι βένγκε και τα χαλιά πάλι σε αποχρώσεις καφε,μπεζ,πορτοκαλί…Στο καθιστικό έχω ένα τοίχο περίπου 11 τετραγωνικά στον οποίο σκεφτόμουν ή να βάλω κάποιο πίνακα , ή ταπετσαρία ή να τον επενδύσω με πέτρα. Και η ερώτηση τι από τα τρία είναι η γνώμη σου και σε τι χρώμα για να μην είναι πολύ μονότονο , αλλά ούτε και να κουράζει?
Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου!
καλημερα.στο σαλονι μου εχω τοιχο βαμμενο σκουρο μωβ,τα επιπλα μου ειναι σε χρυσαφι αποχρωσεις οπως επισης και οι κουρτινες.τι χρωμα να βαψω τους υπολοιπους τοιχους?
→ 18 Οκτωβρίου 2011 στις 09:40@Λίνα, άσχετα με το τι θα σου πει η Εύα, θα ήθελα πολύ να δω φωτογραφία από το σπίτι με τον μωβ τοίχο.. μ’αρέσει πολύ σαν ιδέα το σκούρο χρώμα στον τοίχο και θα ήθελα να δω πώς είναι.. thanks!
→ 18 Οκτωβρίου 2011 στις 11:08Ειρηνη μηπως το κοκκινο,πορτοκαλι,μοβ ειναι λιγο επικυνδυνος συνδιασμος?Θα πρεπει να εισαι γνωστης του αντικειμενου,ωστε να μην γινει το σπιτι λουνα παρκ.Καλυτερα να χρησιμοποιησεις
→ 18 Οκτωβρίου 2011 στις 16:21δυο χρωματα μονο.
Το λαδι δενει ωραια με το μοβ,το γκρι.Αντε κ λιγο ποορτοκαλι,αλλα το κοκκινο δεν νομιζω οτι ταιριαζει καθολου.
Ελενη´s last [type] ..Ντουβάρι. Μην είσαι!
@λινα: το ένα και μοναδικό off-white που κιτρινίζει. Τίποτε άλλο.
→ 18 Οκτωβρίου 2011 στις 19:23@Diana: και εσύ τίποτε άλλο από μπεζ. Το βασικό χρώμα πρέπει να είναι μπεζ. Αν από εκεί και πέρα υπάρχει και δεύτερο χρώμα στο υλικό, πέτρα, ταπετσαρία ή ότι άλλο, θα πρέπει να είναι συμβατό με τα υπόλοιπα του χώρου. Καφέ, πορτοκαλιά, θα μπορούσες να ρίξεις και λίγο κίτρινο φυσικά.
@ΕΙRHNH: μπεζ που κοκκινίζει ή γκρι που κοκκινίζει και φυσικά τα off-white σε εκρού.
για να καταλαβετε καλυτερα.το σαλονι ειναι κλασικο στυλ οχι ομως πολυ βαρυ.το χρυσο απο τους καναπεδες και τις κουρτινες δεν ειναι σκουρο.τα υπολοιπα επιπλα μπουφες,τραπεζαρια κτλ ειναι σκουρο ξυλο.χαλια δεν εχω ακομη σκεφτομαι να παρω ομως χειροποιητα σε αναλογες αποχρωσεις.κατι πολυ σημαντικο ειναι οτι το σαλονι ειναι πολυ φωτεινο.ηδη οι τοιχοι ειναι βαμμενοι μπεζ απο τον προηγουμενο συνδυασμο και θα ελεγα οτι δεν ειναι οτι καλυτερο.να σημειωσω δε οτι παιζω με τα χρωματα των τοιχων γιατι βαφω μονη το σπιτι.μου ερχεται οικονομικο να αλλαζω χρωμα στου τοιχους παρα να αλλαζω καναπεδες,κουρτινες,κτλ.τι εχεις να προτεινεις λοιπον?
→ 19 Οκτωβρίου 2011 στις 07:59daphne θα ηθελα να δεις φωτο του σαλονιου αλλα πως και που να σου στειλω δεν ξερω.αν εχεις καμια ιδεα πες.
→ 19 Οκτωβρίου 2011 στις 08:04καλησπερα!η κρεβατοκαμαρα μου ειναι με παρκε κ ξυλινη ντουλαπα(σχετικα ανοιχτοχρωνη)..το κρεβατι ασπρο κ θελω να παιξω σε ολο το δωματιο(κουρτινες,χαλι,παπλωμα) με ασπρο-μαυρο-κοκκινο..μπορω?ο τοιχος ειναι λευκος.
→ 28 Οκτωβρίου 2011 στις 17:04dora´s last [type] ..Saatchi. Αγόρασε τέχνη
@dora: μπορείς. Μόνο πήγαινε λίγο χαλαρά με τις εναλλαγές χρωμάτων.
→ 28 Οκτωβρίου 2011 στις 18:43Χμμ… να τα στείλεις εδώ στο rdeco?
→ 28 Οκτωβρίου 2011 στις 21:34καλησπέρα, θέλω τη βοήθειά σας, έχω μία μονοκατοικία 120 τμ. σαλόνι τραπεζαρία κουζίνα ενιαία, την κουζίνα την έχω παραγγείλει σε λάκα άσπρη πορτοκαλί με νησίδα, πλακάκι δαπέδου μαύρο γκρί, κουφώματα ανθρακί ασπρόμαυρο τζάκι, 4 σκαλάκια καφέ ξύλου, και το σαλόνι μου θα το ήθελα γκρί όχι πολύ σκούρο, την τραπεζαρία την σκέφτομαι ακόμα γιατί ήθελα ανοιχτό ξύλο αλλα είναι δίπλα ακρίβώς στη σκάλα και δεν ξέρω εάν δείξει ωραία με το καφέ της σκάλας.θα ήθελα την γνώμη σας για τα παραπάνω χρώματα προς το παρόν, για την τραπεζαρία και για το βάψιμο του. Σας ευχαριστώ.
→ 2 Νοεμβρίου 2011 στις 20:01Please help!θα ήθελα τη συμβουλή σου σχετικά με το χρώμα των πορτών και των ντουλαπιών στα υπνοδωματια το οποίο θα πρέπει να το αποφασίσω άμεσα,δηλαδή σήμερα!! Πρόκειται για μια μεζονετα που χτίζω με μοντέρνα αρχιτεκτονική και πολύ φυσικό φώς .Ανοιχτή δρύς στα πατώματα, λευκοί τοίχοι, κουφώματα ral 7030 γενικά χωρίς έντονες αντιθέσεις. Και τώρα το ερώτημα…πόρτες στο χρώμα του πατώματος ή λευκή λάκα;;Οι ντουλάπες στο ίδιο χρώμα με τις πόρτες ή δεν μας επηρεάζει;Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντησή σου.
→ 9 Νοεμβρίου 2011 στις 13:24@melina: Προσωπικά πάντα προτιμώ τη λάκα, δε χρειάζεται να είναι λευκή. Διάλεξε κάτι off-white. Χρωματισμοί υπάρχουν άπειροι.
→ 10 Νοεμβρίου 2011 στις 01:44Ευάκι μου, πολύτιμη βοηθέ και συνοδοιπόρε, με κουζίνα σε ανοιχτό δρυς και τραπεζαρία, έπιπλα tv και τραπεζάκι σε ένα καφέ καπνιστό χρώμα (για το οποίο έψαχνα ένα χρόνο!) μπορώ να βάλω πίσω ακριβώς από την τραπεζαρία μία μεγάλη βιβλιοθήκη ως το ταβάνι σε ένα κρεμ;;;ίσως ροζίζει λίγο πολύ λίγο. πρέπει να υπάρχει και κάτι άλλο σε κρεμ ή δεν περάζει να είναι μόνη της η βιβλιοθήκη;Για μια ακόμη φορά σε ευχαριστώ!Για όλα!
→ 10 Νοεμβρίου 2011 στις 10:27geia sas…9elw na vapsw to dwmatio m eimai 16 xronwn alla dn kserw pws na to kanw 9elw kati arketa moderno…alla einai kapws mikro…tetragwniko kai dn kserw pws akrivws…
→ 24 Νοεμβρίου 2011 στις 14:369elw apo ti mia apoxrwseis tou kafe…me kati allo pou dn kserw me ti na to teriaksw alla na mn einai kai pl mwgalistiko…kai apo thn allh 9elw prasino me mov alla seftomai oti einai borei na einai vareto…:/ boreite na me voi9hsete an katalavate ti ennow..? :p
καλησπερα!στο σαλονι μου εχω μαυρα επιπλα(σκουρο βεγγε με μαυρο κρυσταλο) κ ο καναπες μου γκρι με μαυρα κ κοκκινα μαξιλαρια..τι κουρτινες να βαλω που να εχουν κ κοκκινο?επεισης η κουζινα ειναι εννιαια κ χωριζετε με πασο.μπορω να βαλω κοκκινο ρομαν στο παραθυρο κ κιτρινη ανοιχτη κουρτινα στη μπαλκονοπορτα?ευχαριστω!
→ 1 Δεκεμβρίου 2011 στις 00:36dora´s last [type] ..Ερώτηση: Το ‘χεις το στυλ σου;
καλησπερα σας!! οι εσωτερικές πόρτες του σπιτιού πρέπει να είναι του ιδίου χρώματος με την κεντρική πόρτα;θα μπορούσα να βάλω τις εσωτερικές σε χρώμα ανοιχτή δρύς και την κεντρική σε πιο σκούρο χρώμα;(π.χ. καφεγκρι).Γενικά πως πρέπει να διαλέξω τα χρώματα στις πόρτες;με βάση το χρώμα των τοίχων;των δαπέδων; η΄μήπως τα έπιπλα; χρειάζομαι βοήθεια!!
→ 5 Δεκεμβρίου 2011 στις 23:10καλησπερα!οι τοιχοι στο σπιτι που θα μετακομισω ειναι κιτρινοι τα επιπλα μου ειναι wege με ασπρο .θα ηθελα να μου πειτε με τι χρωματα ταιριαζουν και τι χρωμα χαλια.σας ευχαριστω πολυ!
→ 9 Δεκεμβρίου 2011 στις 11:22Καλημερα και Χρονια Πολλα!Χρονια πολλα και καλα!
→ 28 Δεκεμβρίου 2011 στις 11:19Πριν δυο μηνες ηρθαμε οικογενειακως σε ενα σπιτι στο οποιο ειμαστε με ενοικιο,δυστυχως!Κατασκευη 1996 και τα ντουλαπια της κουζινας ειναι δεσποτακιξυλο,χρωματος ασπρο με γκρι φινιρισμα και χερουλια ξυλινα χρωματος γκρι.Θ’ αλλαξω τα χερουλια,και θα βαλω μεταλλικα.Τον τοιχο τι χρωμα μου προτεινετε να τον βαψω?Γενικα ειμαι του μοντερνου τονου,αν και καποιες φορες αναγκαζομαστε να προσαρμοστουμε με αυτα που εχουμε….
@Δώρα: θα πρέπει να συνυπολογίσεις και τα υπόλοιπα χρώματα του σπιτιού.
→ 28 Δεκεμβρίου 2011 στις 18:06καλημέρα, πόσες ώρες περνάω να ξερες τελευταία μαζι σας.
→ 29 Δεκεμβρίου 2011 στις 12:00εχω το εξής θέμα ,αλλάζω σπίτι κ το καινούριο σαλονιθα το χωρισω νοητα και θα έχω γκρι σκουρο τριθεσιο καναπε (στυλ country αν στεκει αυτο που λεω ,με μπρατσα εντονα με καμπυλες),δυο πολυθρονες σε λιτη μοντερνα γραμμη με ξυλινο σκελετο κ νικελ λεπτομερεια κατω στα ποδια (θελω να παιξωστο μαξιλαρι), ενα κιτρινο τραπεζακι μικρο στη μεση (δικια μου δημιουργια) και στην αλλη πλευρα θελω να βαλω ενα τραπεζι μεγαλο τυπου μοναστηριακο για το οποιο υπαρχει η σκεψη να γινει απο παλετες και θα εχει απτη μια μερια καρεκλες και απτη μια παγκακι.σαν ιδεα πως ακουγεται;τι χρωμα θα μπορουσα να βαλω στον τοιχο; σκεφτηκα για υπαρχον ξυλινο επιπλο το οποιο θα μεταποιηθει κ αυτο και θα μπει σε μια γωνια στη μερια του σαλονιου (γκρι καναπες -κιτρινο τραπεζακι μικρο), να το βαψω ενα ωραιο γκρι-μπλε που δε θα μου σκοτεινιασει ομως το χωρο σε συνδυασμο με το γκρι. περιμενω ανυπομονα ,ελπιζω να τα περιεγραψα σωστα, θα βοηθουσαν φωτο σωστα;;
ΕΥΑ ΜΟΥ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ, ΕΙΣΤΕ SUPER.ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕΝΑ.ΑΝΑΚΑΙΝΙΖΩ ΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΑ ΒΑΨΙΜΑΤΑ.Η ΣΑΛΟΚΟΥΖΙΝΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 35-40Μ2 ΜΕ ΕΝΑ ΒΟΡΙΝΑ ΠΑΡΑΘΥΡΟ 1.40 Χ 1.40.ΤΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ZEPHIR GALE POLIDO THΣ PAVIGES.ΚΟΥΖΙΝΑ ΕΧΩ ΛΕΥΚΟ GLOSS ΤΑ ΠΑΝΩ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΣΟΚΟΛΑ ΤΥΠΟΥ ΔΕΡΜΑ ΤΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΠΛΑΤΗΣ,ΛΕΥΚΟ ΠΑΓΚΟ ΚΑΙ ΔΡΥ ΤΑ ΚΑΤΩ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ.ΑΠΟ ΔΡΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΜΕ ΚΑΦΕ ΣΟΚΟΛΑ ΓΩΝΙΑΚΟ ΚΑΝΑΠΕ.Η ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΥΑΛΙΝΗ ΜΕ ΙΝΟΞ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΦΕ ΔΕΡΜΑ ΜΕ ΙΝΟΞ ΠΟΔΙΑ.ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΤΖΑΚΙ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΙΝΙΜΑΛ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΚΟΤΙΕΣ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΖΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΔΟΚΑΚΡΙΑ ΜΕ ΚΡΥΦΟ ΦΩΤΙΣΜΟ.ΘΕΛΩ ΔΥΟ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΕΟΠΑΛ,ΕΝΑ ΜΠΕΖΟΓΚΡΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΡΕΜ ΠΟΥ ΝΑ ΚΡΑΤΑΝΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΜΙΝΙΜΑΛ ΚΑΙ ΟΣΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΦΩΤΕΙΝΟ.ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΩ ΜΕ ΧΑΡΑ.
→ 6 Ιανουαρίου 2012 στις 20:05καλησπερα και χρονια πολλα. εχω έπιπλα σε χρώμα βανίλιας. τι χρώματα μου προτείνετε στους τοιχους (διχρωμία?). θα ηθελα οι χρωματισμοι να ειναι ηρεμοι και φωτεινοι. ευχαριστω πολυ
→ 11 Ιανουαρίου 2012 στις 15:45Καλησπερα σας κ καλη χρονια σε ολους. προκειται να μετακομισω κ ηθελα μια συμβουλη. Εχω ενα πορτοκαλι χαλι
→ 11 Ιανουαρίου 2012 στις 20:38παιδικο στο δωματιο της κορης μου κ θα της αγορασω νεο
κρεβατι. Τι χρωμα προτεινετε το κρεβατι? Λευκο η μπεζ? Εμενα μου αρεσει πολυ το λευκο χρωμα γιατι θα ηθελα να το συνδυασω με μια λευκη βιβλιοθηκη. Επισης οι ντουλαπες ειναι σε μπεζ χρωμα κ τους τοιχους τους εχει βαψει αυτο το σπασμενο λευκο.Το κρεβατι επισης εχει τεντουλα για να κρυβεται η οποια θα μου αρεσε που ειναι λιλα αλλα μου ειπε ο πωλητης οτι δε ταιριαζει το χρωμα αυτο και να την παρω σε απαλο ροζ. Εσεις τι θα μου προτεινατε?Ευχαριστω
Φιλη Μπετυ,θα σου προτεινα χωρις σκεψη να παρεις τα επιπλα σου σε λευκο.Ετσι μεγαλωνοντας κ το παιδι,δεν θα χρειαστεις αλλαγη κ επιπλεον δεν σε δεσμευει να αλλαξεις διακοσμηση.Δηλ.χαλι,κουρτινες,ταπετσαρια κτλ.
→ 12 Ιανουαρίου 2012 στις 10:27Βιβλιοθηκη θα σου λεγα να παρεις απο ικεα,πιο οικονομικη κ εξισου καλη.Ωραια ειναι αυτη με τα κουτακια,που θα μπορεις κ σε καποια να βαζεις τα ψαθινα κουτια αποθηκευσης του ικεα κ εκει να βαζει τα παιχνιδια της,τα βιβλια κτλ.
Οσο για το λιλα,ασε τον πωλητη να λεει.Το λιλα δενει με το πορτοκαλι.Ενας ακομα τελειος συνδιασμος του λιλα ειναι το πρασινακι.Γενικα παει με αρκετα,οχι ομως με ροζ.
Δες κ την σελιδα http://www.housetohome.com για να παρεις ιδεες για το παιδικο κ το σπιτι σου.Βαλε κ εναν μικρουλη πολυελαιο αν σου αρεσει.Θα γινει πριγκηπικο…
Ελπιζω να σε βοηθησα.Μακια
Ελενη´s last [type] ..Νικητής: Villart stores
http://www.housetohome.co.uk ειναι τελικα.μακια
→ 12 Ιανουαρίου 2012 στις 10:30Ελενη´s last [type] ..Νικητής: Villart stores
Καλησπέρα, θα ήθελα τη βοήθειά σου, μόλις τοποθέτησα την κουζίνα μου, η οποία είναι σε οξυά, αλλά δεν ξέρω τι πλακάκια να διαλέξω. Σκέφτηκα γυάλινη ψηφίδα σε κίτρινες και πορτοκαλί αποχρώσεις. Τί λες;
→ 14 Ιανουαρίου 2012 στις 21:55@Roula: τα υπόλοιπα χρώματα του σπιτιού ή της κουζίνας; Λάβε υπόψη αυτά.
→ 16 Ιανουαρίου 2012 στις 19:45Αγαπητη Rdeco
→ 20 Ιανουαρίου 2012 στις 20:47θα είμαι σύντομη. Δάπεδο:μάρμαρο μπεζ με νερα γκρι κ ολίγον ροζέ (perlato), καναπέδες: μπεζ (πολύ ουδέτεροι), μπουφές: wenge, τραπεζαρία: wenge (πιθανή αλλαγή, τί προτείνεις?). Ερώτηση: οι τοίχοι??????
Καλησπερα..εδω και καιρο ψαχνω να βρω τα χρωματα που θα μπορω να συνδυασω στους τοιχους με ενα μπλε-γκρι καναπε,λευκο τραπεζακι κ επιπλο τηλεορασης..οι τοιχοι τωρα ειναι λευκοι αλλα θα ηθελα να δωσω μοντερνο στυλ στο σπιτι με αντιθεσεις χρωματων..με ποια χρωματα ομως μπορω να τα συνδυασω..??το σπιτι ειναι αρκετα φωτεινο κ επειδη βλεπει θαλασσα μου φαινεται ακομη πιο δυσκολη η επιλογη χρωματων..η αληθεια ειναι οτι δεν ειναι πολυ μεγαλο το καθιστικο κ φοβαμαι να το φορτωσω με σκουρα χρωματα..θα με βοηθουσε πολυ η γνωμη σου..ευχαριστω πολυ..
→ 24 Ιανουαρίου 2012 στις 01:59@giwrgos: το χρώμα που θα δέσει είναι ένα γκρι που μπλεδίζει. Σαν παράδειγμα σου δίνω το Coventry Gray HC-169, ή το OC-54 πιο απαλό, που μπλεδίζει στο βάθος. Μετά, δεν είναι απαραίτητο να προσθέσεις άλλο χρώμα σε τοίχους, αλλά απλώς σε πίνακες και αξεσουάρ. Το μπλε, και το γκρι-μπλε στους τοίχους ταιριάζει ιδιαίτερα με τα σκούρα ξύλα όπως η καρυδιά ή το μαόνι. Ταιριάζει επίσης με τα σκοτωμένα πορτοκαλί ως λεπτομέρειες. Λέω σκοτωμένα γιατί σε ένα σκούρο καναπέ και σε καθιστικό χωρίς pop ύφος, δε θα έβαζα ποτέ έντονο πορτοκαλί.Πόνταρε στα αξεσουάρ.
→ 24 Ιανουαρίου 2012 στις 20:47Καλησπερα Rdeco!!! Αν ειναι ευκολο θα ειθελα τη γνωμη σας. Προσφατα εκανα ανακαινηση στο σπιτι μου, εβαψα τους τοιχους λευκο κ λαχανι. αγορασα εναν καφε (βεγγε) καναπε κ ιδιου χρωματος συνθεση. το τραπεζακι του σαλονιου ειναι λευκο με τζαμι. κουζινα σαλονι ενιαιος χωρος. τα ντουλαπια μου ειναι λευκα κ καφε βεγγε. λοιπον το προβλημα μου ειναι οτι απ το πολυ το ψαξημο καπου χαθηκα στη διακοσμηση κ δεν μπορω να τα συνδεσω ετσι ωστε να αγορασω τις κουρτινες κ το χαλι. βοηθησε με σε παρακαλωωω!!! δεν ξερω τι να κανω… ευχαριστω πολυ!!
→ 5 Φεβρουαρίου 2012 στις 23:23dina´s last [type] ..Φτιάξτο μόνος σου: Τραπεζάκι από κέρματα.
Dina χρωμα θα δωσεις φυσικα με το πρασινο,παει πολυ με το καφε σκουρο.Μπορεις να βαλεις κ λιγο μοβακι κ κιτρινο,αλλα να κυριαρχει το πρασινο.
→ 6 Φεβρουαρίου 2012 στις 11:24Αν κ χωρις να δεις το σπιτι ,δυσκολο να συμβουλεψεις,βαλε πρασινο στην κουζινα.Στην κουρτινα,καποια χαριτωμενη με πρασινακι,καφε κτλ.Μπορεις να βαλεις κ μια πρασινη-οχι λαχανι μοκετουλα εκει.Καρεκλες φαγητου σε πρασινο.Συσκευες επισης μπορουν δωσουν χρωμα,μια φρυγανιερα,καφετιερα…Εγω πχ εχω σε κοκκινο,βραστηρα,κουτακια για ζαχαρη κ καφε,ψωμιερα.Αυτα δηλ.που εχω στον παγκο κ χρησιμοποιω συχνα.Γιατι για να παρεις απ την αρχη ολες τις συσκευες σε πρασινο,δεν ειναι οικονομικο,κ δεν βρισκεται κ ευκολα το πρασινο.Ξεκινα μ ενα βραστηρα.Μπες ιντερνετ,πατα την λεξη κ δες μοντελο κ τιμη.Μεσα απ το ιντερνετ συνηθως εχει πιο οικονομικα.
Στο σαλονι,σ ενα τοιχακι μικρο,βαλε μια ταπετσαρια σε πρασινο κτλ.Βαλε μαξιλαρακια,ριγε,εμπριμε,η σκετα σε πρασινο καφε κτλ.Μια φλοκατη στο σαλονι.Γενικα διακοσμητικα,καποιος πινακας με χρωμα κτλ.Ελπιζω να βοηθησα.Περιμενουμε after
Ελενη´s last [type] ..Φτιάξτο μόνος σου: Τραπεζάκι από κέρματα.
@dina: η Ελένη έχει γίνει expert φυσικά. Όλα όσα λέει, μια χαρά τα λέει. Τα wenge ταιριάζουν με μοβ, πράσινο (όχι λαχανί) και κόκκινο. Σε καμιά περίπτωση δε θα συστήσω κουρτίνα έξω από γκρι ή λευκό. Τα υπόλοιπα είναι μικρές πινελιές από χρώμα.
→ 6 Φεβρουαρίου 2012 στις 18:21Σας ευχαριστω παρα πολυ!!!Να ρωτησω? τα πρασινακια που θα βαλω σε πινελιες πρεπει να ειναι της ιδιας αποχρωσης? να κανω μια τελευταια ερωτηση? τα διαφορα διακοσμητικα που θα χρησιμοποιησω πρεπη να ειναι σε πρασινους τονους μονο? ή μπορω να βαλω κ λιγο λευκο πχ. κανα βαζο ή καμια κορνιζα? Κ κατι ακομα, θελω να βαλω δυο κουρτινες , η μια θα ειναι συγουρα λαχανι, ή αλλη? λευκη? Γιατι δεν θελω να βαλω αλλο καφε στο σπιτι.. Κ παλι σας ευχαριστω παρα πολυ!!!!
→ 6 Φεβρουαρίου 2012 στις 19:25Dina´s last [type] ..Φτιάξτο μόνος σου: Τραπεζάκι από κέρματα.
στο σαλόνι μου έχω τοιχους χρωμα βανίλια , δρυινα επιπλα κουζίνας( ενιαίος χώρος) , μπεζ καναπές τι χρώμα κουρτίνα να χρησιμοποιήσω?
→ 7 Φεβρουαρίου 2012 στις 11:38ZA ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ RDECO. ΘΕΛΩ ΛΙΓΗ ΒΟΗΘΕΙΑ PLEASE: Η ΚΟΥΖΙΝΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΕΥΚΗ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΗ ΛΑΚΑ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΗ ΔΡΥ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΜΕ ΙΝΟΞ ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ. Ο ΚΑΝΑΠΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΦΕ ΣΟΚΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ. ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΑΛΟΝΙΟΥ-ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ-ΣΥΝΘΕΤΟ ΣΕ ΔΡΥ ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΖΑΚΙ ΕΠΕΝΔΥΜΕΝΟ ΜΕ ΓΡΑΝΙΤΗ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΤΣΙΜΕΝΤΟΥ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΧΡΩΜΑ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΣΑΛΟΝΙΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ? ΣΕ ΔΡΥ Η ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΕΥΚΗ ΛΑΚΑ ΣΑΝ ΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΜΟΥ?
→ 7 Φεβρουαρίου 2012 στις 22:02ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΣΑΣ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΑΝΑΜΕΝΩ
Υ.Γ. ΓΕΝΙΚΩ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΛΙΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ, ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΙΝΙΜΑΛ.
Σας διαβάζω μανιωδώς τισ τελευταίες ημέρες μιας και ετοιμάζω και εγώ το νέο μου σπιτάκι!Έχουμε ήδη επιλέξει κουζίνα σε γυαλιστερό μαύρο βακελίτη και μία κατασκευή σε γυαλιστέρή λευκή λάκα ωστε να δημιουργεί ένα τεχνητό δαχωριστικό από το σαλόνι. Το τζάκι, το οποίο βρίσκεται ακριβώσ στην απέναντι πλευρά, θα ντυθεί με γυψοσανίδα λευκή και μαύρο γρανίτη. Τί πρέπει να βαφούν οι τοίχοι ώστε να δημιουργείται ένα ζεστό αποτέλεσμα;
→ 12 Φεβρουαρίου 2012 στις 15:58Rdeco μου σ ευχαριστω που μ ανεβαζεις.Τζαμπα τοσα μαθηματα μας κανεις?Αν κ για τους αλλους εχω ιδεες,σε μενα κολλαω.Τα χω μπουρδουκλωμενα βρε Ευα.Μου αρεσει το ενα στυλ,μου αρεσει το αλλο…
Dina χρησιμοποιησε κοντινες αποχρωσεις πρασινου,αν οχι ιδιες.Μπορεις να χρησιμοποιησεις κ καποιο αλλο χρωμα περα απ το καφε κ πρασινο,αλλα εστιασε αρχικα σ αυτα τα δυο.Σε λευκο τοιχο,το πρασινο κανει πιο εντονη αντιθεση.Λαχανι κουρτινα γιατι να βαλεις?Βαλε μια σε σκουρο πρασινο,λαδι.
Δημητρα με τοσο ουδετερους τονους,ολα πανε.Διαλεγεις ενα χρωμα που σε αρεσει κ αναλογως πραττεις.Διαβασε κ λιγο τα μαθηματα της Ευας.Μακιαααα
→ 12 Φεβρουαρίου 2012 στις 19:15Ελενη´s last [type] ..Καθρέφτης Ikea: Όχι πια.
Καλησπέρα.
→ 26 Φεβρουαρίου 2012 στις 16:53Καταρχήν να σας ευχαριστήσω για την βοήθεια που μας δίνετε!
ηθελα να ρωτησω το εξης: οι ντουλάπες στα υπνοδωμάτια πρέπει να είναι στο ιδιο χρώμα με τις εσωτερικές πορτες?
γενικα η επιλογή των συγκεκριμένων χρωμάτων πορτες-ντουλαπες ακολούθει καποιους κανονες?
Σας ευχαριστώ προκαταβολικά
@natassa: ουσιαστικά όχι. Προσωπικά ποτέ δεν ακολουθώ τέτοιο κανόνα.
→ 28 Φεβρουαρίου 2012 στις 19:35σε ευχαριστω για την απαντηση!!!
→ 29 Φεβρουαρίου 2012 στις 20:42θα ηθελα να μου δωσεις ομως καποιες συμβουλες!!! τι θα πρέπει να εχω στο νου μου για να αποφασισω?(θυμιζω χρωμα ντουλαπες και πόρτες)! τα επιπλα?? το χρώμα του ξυλου στο πατωμα? και με την εξωπορτα τι γινεται? θα πρεπει να ταιριαζει χρωματικα με τα επιπλα??
εχω ψαξει για αναλογο θεμα στο site σας αλλα δεν μπορεσα να βρω κατι!!! ειναι και πολλά τα αρθρα και σας ανακαλυψα πρόσφατα,οποτε μεχρι να τα διαβασω ολα θα πάρει καιρος!!!
γενικα εαν μπορεις πες μου δυο-τρια πραγματακια που θα πρεπει να εχω στον νου μου για να αποφασισω!
σε ευχαριστω
!
@natassa: προσωπικά αν η πόρτα δεν είναι design statement, την επιλέγω σε χρώμα λάκας που ή είναι ουδέτερο ή είναι όμοιο του τοίχου.
→ 1 Μαρτίου 2012 στις 14:06Καλησπερα.Θα ηθελα να μου δωσετε καποιες συμβουλες.Προσφατα ανακαινισαμε το σπιτι μας και δεν ξερουμε τι χρωμα να βαψουμε τους τοιχους.Ειναι σαλονι με κουζινα μαζι κ εχει και χολ.Τα ντουλαπια της κουζινας ειναι τα κατω σκουρα γκρι κ τα πανω μπεζ επισης ο καναπες ειναι πορτοκαλι με μπεζ.Θα ηθελα να συνδιασω δυο χρωματα κ επισης να μου δςσετε και ιδεες για το χολ.Ευχαριστω
→ 4 Μαρτίου 2012 στις 17:24@vasw: μπορείς να επιλέξεις να κινηθείς μέσα στη γκάμα των σκούρων γκρι-μπεζ και των σκούρων πορτοκαλί προς κεραμιδί. Σαν συμπλήρωμα μπορείς να βάλεις πολλές αποχρώσεις του μπλε.
→ 5 Μαρτίου 2012 στις 11:55Vaso για να παρεις ιδεες για το χωλ,πατα hallway στο google,στις εικονες.Μακια
→ 5 Μαρτίου 2012 στις 13:48Ελενη´s last [type] ..Αφηρημένα. Τέχνη.
Ευχαριστω πολυ και τις δυο σας
→ 5 Μαρτίου 2012 στις 17:36Καλησπέρα Rdeco μας!Είμαι πολύ χαρούμενη που σε ανακάλυψα και μας βοηθάς τόσο πολύ.Χτίζω κι εγώ το σπιτάκι μου και θα ήθελα να με βοηθήσεις γιατί έχω αρκετές απορίες.Είναι μεζονέτα και στον όροφο που θα είναι τα δωμάτια μας πέρασε από το μυαλό να βάλουμε πλακάκι απομίμησης ξύλου σε χρώμα wenge ή rovere gricio.Τα κουφώματα που σκεφτόμαστε να βάλουμε είναι σε χρώμα γκρι σκούρο μεταλλικό δεν ξέρω αν το λέω καλά αλλά αν σε βοηθάω σε όσα καταστήματα πήγαμε παίζει πολύ σαν χρώμα.Επίσης λέμε για πόρτες εσωτερικές wenge.Θα μου άρεσε να έβαφα την κρεβατοκάμαρα μώβ σε μια γλυκιά απόχρωση ή να έπαιζα και με ταπετσαρία πίσω από το κρεβάτι σε μωβ χρώμα και μου αρέσει πολύ το λευκό κρεβάτι ντυμένο με δερματίνη.Δεν ξέρω καθόλου τι χρώμα ντουλάπα θα ταίριαζε δηλαδή λευκό η wenge και εννοείται ότι επειδή είμαστε πολύ άσχετοι κι εγώ κ ο άνδρας μου θα ήθελα να μου πείς την γνώμη σου που έχει τόσο πολύ σημασία για μένα σε τι από αυτά έχω κάνει λάθος,τι θα μου πρότεινες και με τι αξεσουάρ αν και αργεί λίγο θα μπορούσα να το κάνω κουκλίστικο.Κουρτίνες,χαλί σεντόνια.Βέβαια επειδή τώρα το κάνουμε προέχει να καταλήξουμε σε δάπεδο,κουφώματα και πόρτες εσωτερικές.Σ’ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων μέσα από την καρδιά μου και σε παρακαλώ συγχώρεσε την ασχετοσύνη μου!
→ 9 Μαρτίου 2012 στις 19:05Demi,λαδι που εχεις?Στα επιπλα?Παντως μπορεις να βαλεις κ λιγο καφε μιας κ προκειται για αγορακι.Παει κ το πορτοκαλι,το κιτρινο.Θα ταιριαζε κ μια παιδικη ταπετσαρια απο πολυχρωμο,σ αυτα τα χρωματα με σκιουρακια κ ελαφακια,πολυ ομορφη.campeside λεγεται.Εχει κ σε ριγε με τα ιδια χρωματα.
→ 9 Μαρτίου 2012 στις 21:57Ελενη´s last [type] ..Χρονολόγιο διακόσμησης.
@Boύλα: δε σετάρονται ποτέ οι πόρτες με τα δάπεδα. Τουλάχιστον εγώ δεν το προτιμώ. Λευκές πάντα ή εκρού. Η ντουλάπα είναι σαφές ότι πρέπει να γίνει κάτι ανοιχτό, για να μην είναι σκοτάδι τρισκατάρατο.
→ 12 Μαρτίου 2012 στις 20:44Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντησή σου!Τα υπόλοιπα πως σου ακούγονται?Ο συνδυασμός δηλαδή σκούρο δάπεδο,γκρι σκούρα μεταλλικά κουφώματα,όπως είπες κι εσύ θα πάω σε ανοιχτή ντουλάπα αν δεν θέλω να σκουντουφλάω στο δωμάτιο,λευκό κρεβάτι και μωβ χρώμα ο τοίχος?Η αλήθεια είναι οτι μου αρέσουν πολύ οι σκούρες πόρτες που έχουν και καποια ασημί γραμμη θα το θεωρούσες φάουλ με ολα τα υπολοιπα?Θα ήθελα να μου πείς αν τα υπόλοιπα ταιριάζουν γιατί τωρα το κανουμε το σπιτι οποτε ακομα εχω την ευχερεια να αλλαξω τις επιλογες μου!Σε ευχαριστώ και παλι παρα πολυ!
→ 13 Μαρτίου 2012 στις 01:18@Βούλα: θα το θεωρούσα όχι φάουλ, απλώς πασέ πλέον. Τα υπόλοιπα δε με χαλάνε ουδόλως, κάνε τις άσπρες ή off-white και θα με θυμηθείς.
→ 13 Μαρτίου 2012 στις 18:06Μόλις εντόπισα κάτι φοβερό (νομίζω….)!!! Στην ιστοσελίδα houzz έδωσε κάποιος ένα link για μια εταιρεία χρωμάτων, όπου ανεβάζεις φωτο και κάνεις virtual paint στους πραγματικούς σου χώρους!!! Έτσι για να πάρουμε μια ιδέα δηλαδή, προτού ξεκινήσουμε τα βαψίματα. http://www.valsparpaint.com
→ 16 Μαρτίου 2012 στις 23:10Καλησπέρα Εύα,
έχω ενα σπιτακι σχετικα χαμηλοτάβανο (2,70) και σκοτεινο γιατί βλέπει σε ακάλυπτο και είναι βορειο-ανατολικό.. Το δάπεδο θα είναι φυσικό δρύινο και η κουζίνα λευκή λάκα με δρυινο παγκο σε σκουρο καφέ.. Αποφασίσαμε να το κάνουμε όλο λευκο… αλλά τι λευκο;;; Τι θα φωτίσει τη σαλοκουζίνα, αλλά δε θα φαίνεται λερωμένο μπροστα στη λευκή λάκα;; Και το ταβάνι να μετα να μεινει λευκο-λευκό ή να γίνει ίδιο με τους τοίχους;;
Ευχαριστω πολύ
→ 19 Μαρτίου 2012 στις 17:44Φιλια
Καλησπέρα Rdeco! Πραγματικά δεν μπορείς να φανταστείς ποσο πολυ βοηθάει αυτο που κάνετε! Όπως κ οι περισσοτεροι εδω ανακαινιζω το σπιτι μου κ θέλω βοηθειαα…. λοιπον εχω εναν ενιαίο χώρο (κουζίνα-σαλονι-τραπεζαρία) η κουζίνα μου ειναι διχρωμη wengeμε μπεζ, το τζακι μου αποχρωσεις παλι μπεζ με μαυρο ολα τα επιπλα ειναι wenge. τι χρωμα να βαψω τους τοιχους για να ξεφύγω απο αυτή την μονοτονία και τι χρώμα καναπε να πάρω?
→ 23 Μαρτίου 2012 στις 22:01ευχαριστώ πολύ! φιλια
Maria´s last [type] ..Terence Conran: Σπίτι του.
Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για την πολύτιμη βοήθεια σου!Εννοείται θ’ακολουθήσω κατά γράμμα τις συμβουλές σου.Δεν εχω λόγια και για την τόσο γρηγόρη απάντηση σου.Ήθελα τόσες μέρες να σου απαντήσω κ δεν είχα πρόσβαση σε υπολογιστή γιατί έλειπα!
→ 24 Μαρτίου 2012 στις 05:07Σ’ευχαριστώ πάρα πολύ για την πολύτιμη βοήθεια σου!Εννοείται θ’ακολουθήσω κατά γράμμα τις συμβουλές σου.Δεν εχω λόγια και για την τόσο γρηγόρη απάντηση σου.Ήθελα τόσες μέρες να σου απαντήσω κ δεν είχα πρόσβαση σε υπολογιστή γιατί έλειπα!Σ’ευχαριστούμε κ πάλι πάρα πολύ για την βοήθεια που μας προσφέρεις
→ 24 Μαρτίου 2012 στις 05:10Kalhspera!! Edw kai poses meres psaxnw na vrw ti xrwmata na valw sto kainourio mou spiti kai pio sigkekrimena sthn salokouzina k sto dwmatio mou… prepei na sundiastoun me to epiplo ths kouzinas pou einai gkri me opsh san ufasma kai tis portes pou einai skoures kafe me inox (3 grammes pou h mia einai megaluterh apo thn allh).. thelw xrwmata kai oxi ta klassika aspro ktlp… thelw omorfa xrwmata pou na se hremoun… skefthka sthn salokouzina na valw to prasino tou kedrou h kati pio skouro opws ena apalo kafe h gkri pros mple skouro kai sto dwmatio ena hremo mple… elpizw na me voithisete gt psaxnw poli kairo k prepei na apofasisw !
sas euxaristw ek twn proterwn..
→ 25 Μαρτίου 2012 στις 03:24Αλεξανδρε αν του πηγαινει το μπλε σκουρο,ειναι τελεια επιλογη.Και κιτρινο-λεμονι θα του πηγαινε.
→ 25 Μαρτίου 2012 στις 15:32Περιμενουμε φωτο.
Ελενη´s last [type] ..Terence Conran: Σπίτι του.
Γεια σας
Κτιζω και γω σπιτι και σιγα σιγα οργανωνομαι περνω μια αποφαση μεχρι να πρεπει να διαλεξω κατι αλλο.. Τωρα προσπαθω να αποφασισω τι πατωμα θα βαλω στις βεραντες
→ 26 Μαρτίου 2012 στις 19:02και δεν μπορω να αποφασισω . Δεν ειμαι καθολου σιγουρη τι θελω Πετρα Καρυστου η κεραμικο?? Το σπιτι ειναι σε μοντερνα περισσοτερο γραμμη μεσα παρκε ασπρη κουζινα και ασπρες πορτες με γυαλινες πορτες που εχουν θεα στην αυλη και την πισινα αν βαλω πετρα καρυστου θα ειναι τετραγωνισμενη .Διερωτουμαι κατα ποσο η πετρα επειδη δεν ειναι εντελως λεια αν θα μπορουν ν ισορροπησουν τραπεζια καρεκλες κτλ απ την αλλη ειναι φυσικο υλικο και αντιολισθητικο. Απ την αλλη το κεραμικο ξερεις ακριβως πως θα φαινεται ΔΕΝ ΞΕΡΩ διαθεσιμες αποψεις?
elenh na sou pw thn alitheia an kai sxetika mikros eimai ligo palaiwn arxwn…. twra na exw kitrina roz sto spiti mou den einai kai kati pou tha me euxaristouse na sou pw thn alitheia… den mou eipes omws se poion xwro to mple skouro k epishs ston allo xwro ti xrwma na valw?! se euxaristw pantws gia to endiaferon! to ektimw!
…an exeis thn kalosunh steile mou kai kapoies fotografies oson afora to skeptiko sou gia na katalavw pio kala auto pou les!
→ 27 Μαρτίου 2012 στις 03:14vasika viastika na milisw twra eida thn foto pou eixes apo katw kai to epsaxa ligo to thema vrhka kai auth thn foto kai mou arese san idea… http://www.interiordesigns1.com/latest-interior-design-bedrooms/ …alla pisteuw to idaniko gia mena den to vrhka akoma! elpizw na me voithiseis!!
→ 27 Μαρτίου 2012 στις 03:52Αλεξανδρε επειδη δεν ξερω πως να σου στειλω φωτο εδω,ειμαι ολιγον ασχετη,αν θες στειλε το mail σου.Αν θες,πες μου κ πως το φανταζεσαι,εχω αρκετες φωτο κ θα χαρω να βοηθησω.
→ 27 Μαρτίου 2012 στις 09:11Προς το παρον μαζεψα καποιες με το μπλε σκουρο που παει με γκρι,για να παρεις ιδεες.
Ελενη´s last [type] ..Scandinavian: σήμερα.
alextimvos@hotmail.com
→ 27 Μαρτίου 2012 στις 11:56se euxaristw poli gia ton xrono sou, thn voitheia kai tis wraies idees sou!!
→ 27 Μαρτίου 2012 στις 12:16@πανη:η πέτρα Καρύστου σε τετράγωνο κόψιμο θα είναι μια χαρά.
→ 28 Μαρτίου 2012 στις 16:04Καλημέρα καλή μας rdecο!Θα ήθελα αν μπορείς να με συμβούλεψεις σε κάτι!Η κουζίνα που θα βάλω σκέφτομαι να είναι τα ντουλάπια κάτω βακελιτης σε χρώμα καφέ που γκριζαρει κ τα πάνω ντουλάπια σε λακα λευκό χρώμα η ζαχαρί!Δεν ξέρω τι από τα δύο χρώματα να επιλέξω!Επίσης η μια μου η σκέψη είναι στην πλάτη να βάλω γυαλί ή ψηφίδα!Αν βάλω ψηφίδα τι χρώμα θα μου πρότεινες να βάλω αν τελικά καταλήξω σε λευκή λακα στα επάνω ντουλάπια κ τι χρώμα πάγκου,κ τι χρώματα ψηφίδας κ πάγκου αν βάλω ζαχαρι;Σ’ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθεια σου κ συγχαρητήρια κ πολλά πολλά μπράβο γι’αυτό που κάνεις!
→ 3 Απριλίου 2012 στις 04:30@Bούλα: καλό είναι να μείνεις σε ένα ύφος. Όταν κάνουμε διχρωμίες στα ντουλάπια μας, προσωπικά προτιμώ να έχει ο πάγκος το χρώμα του κάτω ντουλαπιού και η πλάτη το χρώμα των επάνω. Οπότε αναλόγως του τι θα διαλέξεις επάνω, βάλε και την ανάλογη ψηφίδα. Όσον αφορά στα ζαχαρί ή λευκό, δες και τι επιλογές έχεις σε τραπέζι, καρέκλες και άλλα πράγματα ή δες αν το ζαχαρί κολλάει με το καφέ-γκρι που μου λες.
→ 3 Απριλίου 2012 στις 14:31Σ’ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που καταναλώνεις για όλους εμάς!Έχεις δίκιο δεν ξέρω κατά πόσο το ζαχαρί είναι κ η καλύτερη επιλογή,πάντως σίγουρα θ’ακολουθήσω πιστά τις συμβουλές σου!Απλά ίσως λίγο επηρεάστηκα γιατί προσπαθούσα να βρω να βάλω στην πλάτη κάτι εντυπωσιακό σε χρώμα σε λάμψη εξου κ η ψηφίδα!Ίσως όμως αυτό να είναι κ παγίδα έτσι δεν είναι;Σ’ευχαριστώ πολύ πολύ για όλα!
→ 3 Απριλίου 2012 στις 22:43Χρονια Πολλά με υγεία..
σε μια μικρή κουζίνα το δάπεδο είναι μάρμαρο ιωαννινων, έχει χρώμα σουσαμί, τα ντουλάπια είναι σε χρώμα δρυς ανοιχτό ματ. οι τοιχοι τι χρώμα πρεπει να έχουν ???υπαρχει καποιο χρωμα που θα το απογειώσει??
→ 15 Απριλίου 2012 στις 23:46Καλησπέρα..Βρήκα τυχαία το site και έχω ενθουσιαστεί!!Θέλω μιας και ανοίγει ο καιρός να βάψω την κρεβατοκάμαρα μου..Οι αποχρώσεις των κρεβατιών και των κομοδίνων είναι σκούρες κάπως σαν wenge.Σκεφτόμουν να πάρω κόκκινα φωτιστικά αλλά δεν ξέρω τί χρώμα να βάψω την ντουλάπα και τον τοίχο στο προσκέφαλο του κρεβατιού!Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την βοήθεια σου…
→ 18 Απριλίου 2012 στις 18:23@Maria: θα έβαφα ένα μοβ-λεβάντα. Κάνει υπέροχη αντίθεση με το κόκκινο και το wenge.
→ 22 Απριλίου 2012 στις 12:12Βρήκα τυχαία το site και έχω ενθουσιαστεί με τις πολλές και καλές συμβουλές που δίνετε .Θα σας παρακαλούσα να βοηθήσετε και μένανε λέγοντάς μου χρωματικούς συνδιασμούς για τα υπόλοιπα πράγματα (κουρτίνες, χαλί, έπιπλο ΤV και ακόμη αν θα ταίριαζε και μια ταπετσαρία στον απέναντι απο το καναπέ μεγάλο τοίχο) μέσα σ΄ένα πολύ φωτεινό δωμάτιο σαλονιού όπου το μοναδικο έπιπλο που έχω αυτή την στιγμή , λόγω μετακόμισης, είναι ένας κοκκινος καναπές γωνιακός, το πάτωμα δρυινο ανοιχτό καφέ και ο τοίχος πολύ αχνό κίτρινο.
→ 23 Απριλίου 2012 στις 09:53Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων
geia sas xreiazome tin voitheia sas giati xrwmata na vapsw tous toixous einai eniaios xwros se gama h kouzina einai wenge me giali mov viole ta epipla tou saloniou einai kafe kai oi kanapedes mpez to plakaki einai aspro me nera apo diafora xrwmata anamesa apo sal.kouz.iparxei ena dokari kai katevenei mia stili me rafia gipsosanida dipla apo ton toixo tis kouzinas.ti xrwmata mou proteineis?euxaristw!:)
→ 24 Απριλίου 2012 στις 13:18@nansy: έχουμε προτείνει άπειρες φορές χρώματα για αυτή την κλασική περίπτωση. Διάβασε άλλα ποστ που θα σε κατατοπίσουν.
→ 24 Απριλίου 2012 στις 17:46καλησπερα! πολυ ενδιαφερουσες οι συμβουλες σας και πρακτικες.θα ηθελα τη γνωμη σας σ εκατι: σκεφτομαι να βαψω τον τοιχο του υπνοδωματιου μου (πανω απο κρεββατι) σ ενα βαθυ προς καπως σκουρο μπλε. οι υπολοιποι τοιχοι τι χρωμα πρπει να ειναι;; π.χ αν ειναι ασπροι δε θα ειναι ψυχρο το αποτελεσμα; ευχαριστω πολυ!
→ 4 Μαΐου 2012 στις 21:11τι χρωμα να βαλω σε χαμηλωταβανη κρεβατοκαμαρα με επιπλα καρυδιας.φυσικο φως δεν ειναι και πολυ υπαρκτο
→ 10 Μαΐου 2012 στις 15:09Καλησπέρα καλή μου rdeco!Σ’ευχαριστούμε πολύ για την πολύτιμη βοήθεια που μας προσφέρεις!Είμαι στο στάδιο που πρέπει να επιλέξω πλακάκια για το μπάνιο της κρεβατοκάμαρας μου!Είναι 2 επί 2 θα γίνει μια χτιστή ντουζιέρα και επιπλάκι νεροχύτη φυσικά και λεκάνη.Αναρωτιέμαι αν ταιριάζει μαύρο πλακάκι 30 επί 60, λευκό πλακάκι 30 επί 60, με ψηφίδα από γυαλί μωβ ιριδίζουσα η με μια άλλη ροζ- μωβ ψηφίδα , δηλαδή με κάποια από τις δυο ψηφίδες που είδα και πραγματικά ξετρελάθηκα.Αναρωτιέμαι πως θα μπορούσα να συνδυάσω κάποια από τις δυο αυτές ψηφίδες και να βγεί ένα ωραίο αποτέλεσμα και αν μαυρο πλακακι, λευκό πλακάκι ταιριάζει με μωβ ψηφίδα.Σε ευχαριστώ πάρα πολύ εκ των προτέρων για την βοήθεια σου!
→ 12 Μαΐου 2012 στις 14:53