Άντρες. Χρώμα. 1-0.

Tι σχέση έχουν οι άντρες της ζωής μας -και όχι μόνο- με το χρώμα; Τι σχέση έχουν με όλα τα θέματα της σπιτικής διακόσμησης; Αν δεν έχουν, γιατί έχουν άποψη στο τέλος; Γιατί ενώ θέλουν ένα όμορφο σπίτι, που όλοι οι φίλοι τους να φωνάζουν”Ουάου” όταν το βλέπουν, δε θέλουν να βάλουν ούτε καρφί στο τοίχο; Πως αντιλαμβάνονται το χώρο; Τι φοβούνται όταν ακούνε τη λέξη “διακόσμηση”; Τι εννοούν όταν λένε “minimal”; Γιατί μοιάζει να θεωρούν τον ΚΑΝΑΠΕ, το μόνο σημαντικό έπιπλο στο σπίτι, με φυσική συνέχεια τη ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ και το ΨΥΓΕΙΟ; Δηλαδή, κρύο, καιρός για τρίο; ΚΑΝΑΠΕΣ, ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΨΥΓΕΙΟ;

Θα ξεκινήσω την περιπλάνηση στα άδυτα, στην άβυσσο της αντρικής ιδιοσυγκρασίας, με μια υπέροχη χιουμοριστική φωτογραφία που βρήκα:

Xixi! Είναι απόλυτα διασκεδαστικό να βλέπεις πως μπορεί ένα αντρικό μυαλό ή μάλλον λεξιλόγιο, να χωρέσει μέσα στο Μοβ, 5 αποχρώσεις! Προσοχή, δεν μιλάμε για νταλτονισμό. Η wikipedia λέει για κάποια εγκεφαλική βλάβη :-D. Είναι εκεί που λες: “Τι εννοείς αγάπη μου;”. Είναι εκεί που εκείνος λέει: “Εσύ τι εννοείς; Όταν λέμε μοβ, εννοούμε μοβ”. Γιατί το μοβ οι άντρες το ακούνε σαν “φοβ-άμαι”; Από την άλλη, εμείς οι γυναίκες που τα βρήκαμε και τα ξέρουμε όλα αυτά τα χρώματα; Αγγιναρί, σταφυλί, Ορχιδέα, Λεβάντα, Γαρυφαλλί. Πόση ευκολία στη λεξιπλασία έχουμε, είναι απίστευτο! Θέλω να πω, πως ένας άντρας, ούτε κατά διάνοια Μιραράκη. Δε το \’χει ομορφιά μου το μπορντοροδοκόκκινο. Πάλι καλά που \’χει και το κόκκινο, και αυτό, ίσως γιατί είναι Ολυμπιακός. Αλλιώς προσανατολίζεται σε άλλες βασικές αποχρώσεις, όπως πράσινο ή κίτρινο. Μια έρευνα του πανεπιστημίου Syddansk Δανίας, έδειξε τα εξής: “Παρά την κοινή πεποίθηση ότι οι γυναίκες είναι πιο ομιλητικές από τους άντρες, μια έρευνα που έγινε στο Πανεπιστήμιο Syddansk της Δανίας έδειξε ότι στην πραγματικότητα οι άντρες είναι που δεν κρατάνε το στόμα τους κλειστό. Τα δύο φύλλα έχουν διαφορές ως προς τον τρόπο που συζητούν. Οι γυναίκες δίνουν ζωντάνια στο διάλογο θέτοντας ερωτήσεις και σχολιάζοντας, ενώ οι άντρες παραμένουν συχνά σιωπηλοί. Όταν, όμως, αρχίσουν να μιλάνε, καταφεύγουν σε μακροσκελείς μονολόγους.” πηγή: science illustrated. Σε άλλες έρευνες που έγιναν, αποδείχτηκε πως οι άντρες αρέσκονται στα μπλε, πράσινο και μαύρο. Ενώ δεν αντέχουν τα πορτοκαλί, μοβ και καφέ. Το κίτρινο “μιλάει” πιο πολύ στις γυναίκες, ενώ το μπλε στους άντρες. Το τελευταίο σημαντικό που έδειξαν έρευνες -για να μη βαρεθούμε κιόλας- είναι από μια έρευνα του Rikard Kuller (1976) που έβαλε 6 άντρες και 6 γυναίκες σε δύο διαφορετικά δωμάτια. Τους άντρες σε ένα μονοχρωματικό γκρι δωμάτιο και τις γυναίκες σε ένα χρωματιστό με μοτίβο. Το ηλεκτροεγκεφαλογράφημα και οι καρδιακοί παλμοί έδειξαν πως εκτός από τα εντελώς διαφορετικά συναισθήματα, οι καρδιακοί παλμοί ανέβηκαν στο γκρι δωμάτιο περισσότερο από ότι στο χρωματιστό και οι άντρες βρέθηκαν επίσης σε κατάσταση στρες. Το περίεργο όμως είναι πως οι άντρες βαρέθηκαν επίσης στο γκρι δωμάτιο περισσότερο απ\’ ότι οι γυναίκες στο γκρι δωμάτιο πάλι. Ο  Kuller εντόπισε επίσης πως οι άντρες δεν μπορούσαν να επιτύχουν τον ίδιο βαθμό εγκεφαλικής ξεκούρασης με τις γυναίκες. Ha! Relax guys. It\’s only no-color situation here! Άσχετο, αλλά σχετικό για εσάς αγόρια, βρήκα εδώ οδηγίες για τα χρώματα της γκαρνταρόμπας σας, ανάλογα με τα χρώματα σας. Είναι πολύ ενδιαφέρον.

Διακόσμηση για αγόρια. Οδηγίες υπάρχουν εδώ. Πέρα από αυτό να δώσω έμφαση στις καθαρές γραμμές, σκούρες αποχρώσεις ξύλου, ύπαρξη μίνι μπαρ και μηχανής espresso, μεσαίοι τόνοι χρωμάτων στους τοίχους, ηλεκτρονικά μέσα και παιχνίδια παντού και μόνο σε αξεσουάρ έντονα χρώματα.

via desire to inspire

Βλέπετε λοιπόν κορίτσια πως -κατά τη γνώμη μου- οι άντρες είναι πιο κλασικοί ή πιο επικοί, σε πολλές περιπτώσεις μάλιστα και εντελώς ρετρό. Οι γυναίκες πάλι, θέλουν ηρεμία, απαλότητα, ρομαντισμό και “σπιτική” ατμόσφαιρα.

Τι λέτε και εσείς αγόρια; Καλά τα λέμε;

rdeco_postsign

 

Print Friendly, PDF & Email

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close