τραπεζαρία-καναπές: 1-0

23 Οκτωβρίου, 2010 by Rdeco


Μια Μαρία είναι η σημερινή περίπτωση. Μια αναγνώστρια Μαρία βεβαίως που δε σας δίνω ολόκληρο το γράμμα γιατί θα βγείτε κάτω από το κομπιούτερ για να το διαβάσετε, αλλά πάντως πρέπει να σας παραθέσω, έστω το μισό καθώς και  την τελευταία της φράση που είναι η πιο σημαντική μετά τα λόγια αγάπης που εκφράζει για το Rdeco, φυσικά. Λέει η Μαρία:

Η τραπεζαρία με τον μπουφε τα αγοράσαμε γιατι και στους 2 μας αρεσει το μοναστηριακο-country στυλ τραπεζιων και γιατι παρολο το μικρο μεγεθος του τραπεζιου (μολις 1,40) ανοιγει στο 2,70! Ο μπουφες ηταν σετ με την τραπεζαρια και το πανω μερος του αφαιρειται αν και δεν εχω αποφασισει ακομα τι θα κανω με αυτό. Ολοκληρη η τραπεζαρια θα συντηρηθει εκ νεου και θα βαφτει σε πολύ σκουρα καρυδια.

Η κουζινα είναι σχετικα μικρη και αφηνει προς την μερια του καθιστικου ένα αρκετα μεγαλο ανεκμεταλλευτο χωρο (πραγματικα δεν ξερω τι σκεφτοντουσαν όταν την βαζαν). Η οποια και μελλοντικα θα αντικατασταθει. Θα επεκταθει προς το σαλονι και φυσικα θα αλλαξει χρωμα.

Αν και η αρχικη ιδεα μας (γιατι εχουμε  βαρεθει να βλεπουμε καφε καναπεδες) ηταν  να εχει το χρωμα της βρεγμενης αμμου με το που ειδα τον συγκεκριμενο καναπε σε ανοιχτο (σχετικα) γκρι χρωμα τον ερωτευθηκα δις. Το τραπεζακι μεσης σκεφτομαστε να είναι λευκο (όχι λακα). Παθαινω ένα κατι με τον συνδυασμο γκρι καναπε (σε ψυχρη αποχρωση)  και βεγκε τραπεζιου (που συνηθως είναι σε θερμη αποχρωση). Μεχρι εδώ καλα μιας και τον καναπε τον βρηκαμε και το τραπεζακι που μας αρεσει βγαινει σε λευκο. Επίσης σκέφτομαι στην δεξιά πλευρά του καναπέ (προς το καλοριφέρ) να βάλω κάποιο λευκό μπαούλο με μεταλλικές λεπτομέρειες (για να δένει και με τα μεταλλικά στοιχεία του καναπέ) ως βοηθητικό τραπεζάκι αλλά και κάβα για τα ποτά. Η σπαζοκεφαλιά μας  είναι το έπιπλο τηλεόρασης και ω ναι το τζάκι που είναι ακριβώς στην μέση του τοίχου και μάλιστα έχει και κλίση από την μια πλευρά (έλεος και πάλι έλεος). Το τζάκι  (και αυτό μελλοντικά) θα ισιώσει με γυψοσανίδα. Η αρχικη ιδεα ηταν να βαλουμε το καραβακι από θαλασσοξυλα που αποκτησαμε στις διακοπες μας, αλλα τωρα κλινω προς μια συνθεση με ασπρομαυρες φωτογραφιες μας με μαυρες κορνιζες και λευκο πλαισιο.

Το κυριως προβλημα μας ισως είναι ότι δεν ξερουμε τι να κανουμε οσον αφορα το επιπλο τηλεορασης-στερεοφωνικου. Επειδη το σαλονι είναι ενας εξαιρετικα φωτεινος χωρος (βανιλια -υποθετω- το χρωμα των τοιχων και μπεζ πλακακια-με καποιες αποχρωσεις του ανοιχτου καφε και γκρι!- και ηδη τα επιπλα που εχουμε διαλεξει είναι ανοιχτοχρωμα πιστευουμε ότι αν βαλουμε καποια συνθεση σε λευκο χρωμα το ολο συνολο θα είναι εξαιρετικα αχρωμο και αδιαφορο και θα εχει απιστευτα μεγαλη αντιθεση με το υπολοιπο σπιτι που λογο ξυλου είναι εκ των πραγματων πιο «σκοτεινο». Επισης αριστερα του τζακιου θελουμε να διατηρησουμε στην θεση αυτή τους ναργιλες μας (ναι εχουμε πολλους και αυξανονται) και η σκεψη ηταν καποιος σοφρας που πανω θα μπουν οι ναργιλεδες και μαζιλαρες για να δημιουργουν μια  ιδιαιτερη γωνια με ανατολιτικο χρωμα.

Όπως καταλαβες προσπαθουμε να μπλεξουμε το country, με το εθνικ και το μοντερνο και τελικα κατάληγουμε να μπλεκουμε τα μπουτια μας. Θα εκτιμουσαμε οποιαδηποτε ιδεα ή συμβουλη για το προβλημα μας. Ακομα και μια σπρωξια προς την σωστη κατευθυνση. Συγνωμη για το μακροσκελες του γραμματος μου αλλα μετα από τα οσα εχω διαβασει από σενα αισθανομαι σαν να σε ξερω.

Μαρία μου πολύ ωραίος ο καναπές (στη συλλογή είναι) δεν διαφωνώ και ίσως και να σου ταιριάξει κάποια στιγμή αλλά μετά από κόπο και βάσανα πολλά. Είναι too much βρε Μαρία μου μοντέρνος για αυτό το σπίτι. Και αφού μου λες από μόνη σου τι σου αρέσει και στο αγόρι σου, τι μπερδεύεσαι και τρελαίνεσαι; Πάρε έναν πιο ήπιο σε γραμμές καναπέ, ούτε κλασικό, ούτε μοντέρνο minimal. Υπάρχει και η μέση. Όσον αφορά τα αρχιτεκτονικά του σπιτιού σου, έχεις δίκιο θέλουν επειγόντως αλλαγές. Εγώ τώρα να προσπαθήσω να σου σώσω την κατάσταση με ότι έχουμε και να σε πάω σε ένα ωραίο ethnic με λίγο μοντέρνο artsy style με νότες θηλυκότητας, και αυτό επειδή μαζεύεις βλέπω πράγματα. Το σπίτι σου (σύμφωνα με το κληρονομικό μου χάρισμα) μου έδωσε αυτήν την αύρα και όπως καταλαβαίνεις άμα μου βγάλει κάτι ένας χώρος, δεν το διαπραγματεύομαι. Μετά από ότι είπες και ότι είδα, ορίστε:

rdeco_marias combo vintage ethnicSo, ένας καναπές σε σύγχρονο γλυκό ύφος ή γενικά πάρ’ τον τετραγωνισμένο άλλα όχι υπερπαραγωγή! Τις βαλίτσες θα ήθελα να τις ρίξεις έτσι σε ντάνα ψηλή στα δεξιά του όπως βλέπουμε τώρα τον άλλο, για να κρύψεις το καλοριφέρ. Τα μπαούλα σου και τα κουτιά σου από την άλλη του πλευρά δίπλα σε μια μοντέρνα έθνικ καρέκλα πολυθρόνα. Το σετ με τα vintage κορνιζάκια είναι από το Anthropologie, λίγα πλεχτά και εξωτικά πράγματα πάνω στο τραπέζι από τον Morphos και φυσικά οι ναργιλέδες σου στη γωνία που τους θέλεις, πάνω σε ένα απλό κιλίμι, όχι άλλα τραπεζάκια please. Από εκεί και μετά θα μου άρεσε μια ανατροπή που θα έβαζε την μεγάλη τηλεόραση σε ένα καβαλέτο ζωγράφου. Νομίζω ότι θα συμπληρώσει πολύ αεράτα το ύφος. Το ίδιο styling να ακολουθήσεις και στην τραπεζαρία και θα είσαι εντάξει. Η πολυθρόνα φυσικά μπορεί να πάει να κάτσει προς το παρόν μπροστά στον άδειο χώρο της κουζίνας με ένα τραπεζάκι μαζί. Συμπληρωματικά μπορείς πάντα να ρίξεις πουφ Μαροκινού ύφους σε διάφορα έντονα χρώματα και ίσως κάποιον πίνακα μοντέρνο στον τοίχο σε κόκκινες πάλι αποχρώσεις. Good? Για μιλήστε και εσείς Rdeco-fanakia..

17 Σχόλια »


Mary :

Ευακι η ιδεα σου με το καβαλετο τρομερη, μου εδωσες και εμενα λυση στο προβλημα μου αλλα ποσο σταθερο ειναι για την tv γιατι δεν θελω να με κυνηγαει ο αντρας μου; Η τραπεζαρια και ο μπουφες της Μαριας ολα τα λεφτα. Συγνωμη που δεν βαζω τονους, εχω προβημα με το πληκτρολογιο.

→ 23 Οκτωβρίου 2010 στις 08:57

Alex :

Μ’αρέσει αυτό που θέλει να κάνει στο σπιτάκι της η Μαρία,αλλά νομίζω ότι η τραπεζαρία με το σκούρο ξύλο δείχνει παράταιρη δίπλα στην κερασιά κουζίνα. Έχω την εντύπωση πως, όσο κι αν μας αρέσουν κάποια κομμάτια, πριν τα αγοράσουμε θα πρέπει να σκεφτούμε καλά αν δένουν με τον χώρο στον οποίο θα μπουν, γιατί αλλιώς απλά τα καταστρέφουμε (μιλάω εκ πείρας, δυστυχώς).

→ 23 Οκτωβρίου 2010 στις 08:59

anthie :

I idea me to kavaleto tromeri?
Sygnomi eiste epaggelmaties diakosmites eseis? ti vlakeies apanotes einai aytes pou grafete?

→ 23 Οκτωβρίου 2010 στις 10:15

Alex :

Ανθή,ακόμη κι αν είσαι εσύ επαγγελματίας, δεν σημαίνει ότι έχεις δικαίωμα να χαρακτηρίζεις την άποψη αυτού που δεν είναι «βλακείες». Αν πάλι δεν είσαι, ένας λόγος παραπάνω για να μην το κάνεις. Έγραψα μια προσωπική εκτίμηση με βάση αυτό που βλέπω και απλά δεν μου πολυαρέσει (συγνώμη Μαρία αν σε στενοχώρησα, αλλά νομίζω ότι, για να γράφεις εδώ, θέλεις να ξέρεις πώς φαίνεται στους άλλους, σωστά? εγώ αυτό θα ήθελα τουλάχιστον).
Ξαναλέω ότι μιλάω εκ πείρας: έκανα το ίδιο λάθος, αγόρασα έπιπλα που μου άρεσαν πολύ αλλά δεν έδεναν καθόλου στο χώρο. Η κουζίνα συνήθως προηγείται και δεν αλλάζει, την τραπεζαρία μπορείς πιο εύκολα να τη διαλέξεις όπως θέλεις για να ταιριάζει με τα υπόλοιπα.

→ 23 Οκτωβρίου 2010 στις 10:58

Maria-Maria :

…βασικα , ζαλιστηκα, αγαπητη συνονοματη, ολα αυτα που θελεις να κανεις, για να τα κανεις πρεπει να παρεις την/τον διακοσμητη , κανονικα μεσα στο σπιτι σου. Προτεινω, να περιμενεις μεχρι να μπορεις οικονομικα …και να τα κανεις σχεδον ολα μαζι …με τη βοηθεια ειδικου.

Γιατι ομως θελεις να ξαναβαψεις τον μπουφε και τη τραπεζαρια, δεν καταλαβα ,ειναι κατεστραμενο το επιπλο? εχει φθαρει?

→ 23 Οκτωβρίου 2010 στις 14:03

ΑΝΝΥ :

Μαρία όντως η τραπεζαρία και ο μπουφές που διάλεξες είναι πολύ ωραία κομμάτια που, όντως δεν πολυταιριάζουν με την κουζίνα σου που είναι κερασιά και έχει ένα πολύ λιτό ύφος.
Μήπως θα ήταν καλή ιδέα να βαφτεί λευκή.εκρού ή ανοιχτό γκρι πατίνα ή ντεκαπέ, δεν είμαι πολύ σίγουρη πως λέγεται αυτή η τεχνοτροπία του λίγο ξεβαμμένου ξύλου σαν να είναι κάπως φθαρμένο…Εύα δώσε μας τα φώτα σου…

→ 23 Οκτωβρίου 2010 στις 17:12

Κλημεντίνη :

Εγω παιδες αν κι εχω ξεμεινει απο ιντερνετ στο σπιτι και σας διαβαζω εντελως βιαστικα κ στα ορθια δεν αντεχω να μην πω οτι ερωτεεευτηκα!Ερωτευτηκα τον ανεμιστηρα,ανεμιστηρα θες να τα φτιαααξουμε???:D:D:D:D
Den hksera oti yparxoyn anemisthres like these, pantoy kai panta vlepw toys klasikoys,o pio empnneysmenos poy ‘xei tyxei na dw einai aytos poy exw poy ‘nai xamhlos k mat inox. Latreyw ayto to mwvorozogri xrwmataki!

Pishs, se o,ti afora thn tv sto kavaleto mporei h Anthie na epathe neyriko klonismo sthn idea toy, alla ‘gw symfwnw me Mary!Eimai hdh kapoy s ena xwrafi sth Gallia k zwgrafizw me to Monet…!!
An katafername na eksafalisoyme k th statherothta toy, ekleine me th mia:)

Maria, to spiti soy thelei para pollh doyleia, kalh empneysh k kalo kouragio, alla mhn isiwseis to tzaki!As to etsi asymmetro, einai cool k diaforetiko!

→ 23 Οκτωβρίου 2010 στις 19:57

Μαρία :

Ευα μου ευχαριστω για το κουραγιο σου να διαβασεις το κατεβατο που σου εγραψα! Μα περισσοτερο σε ευχαριστω για τις συμβουλες σου.
Το υποψιαζομουν οτι παραειναι μοντερνος ο καναπες που μου αρεσε. Θα ψαξουμε για κατι πιο λιτο και απεριττο :Ρ
Απο οτι καταλαβα εσυ προτεινεις τριθεσιο καναπε. Θα ηταν εντελως λαθος αν παμε σε καναπε γωνια? Το γκρι χρωμα καναπε μπορει να σταθει στον χωρο ή θα πρεπει να αλλαξει και αυτο?
Μας αρεσε πολυ η ιδεα της εθνικ πολυθρονας/καρεκλας και ηδη εχω αρχισει την ιντερνετικη ερευνα αγορας.
Για το τραπεζακι δεν ειμαι και πολυ σιγουρη γιατι θα προτιμουσαμε κατι με αποθηκευτικους χωρους αλλα θα κοιταξω να βρω κατι που να ειναι σε παρομοιο στυλ
Alex και Anny, οταν αγοραστηκε η τραπεζαρια ζουσαμε σε αλλο σπιτι που ειχε την κουζινα χωριστα. Το ξερουμε οτι αυτη την στιγμη δεν ταιριαζουν επομενως δεν εχουμε προβλημα και με τα σχετικα σχολια. Η κουζινα αναφερω και στο γραμμα μου οτι θα αλλαξει με την πρωτη ευκαιρια. Αλλα αγορα σπιτιου και ανακαινιση κουζινας μαζι ειναι too much για τα οικονομικα μας αυτη την στιγμη. Να βαφτει σε καποιο αλλο χρωμα απο οτι μας εχουν πει δεν γινεται γιατι ειναι μελαμινη. Οταν θα αλλαξει θα αλλαξει και το χρωμα της καθως και το στυλ της για να ταιριαζει πιο πολυ με την τραπεζαρια δεδομενου οτι ειναι τοσο κοντα. Ο μπουφες (δεν ξερω αν φαινεται καθαρα στην φωτο) εχει στις πορτες του ενα πλαισιο το οποιο θα εχει και η μελλοντικη κουζινα.
Maria-Maria, η τραπεζαρια ειναι σε πολυ ασχημη κατασταση. Δυστυχως η συντηρηση που της ειχε γινει δεν ειναι και οτι καλυτερο με αποτελεσμα οτι πχ αν αφησεις πανω της ενα ποτηρι νερο αφηνει σημαδια, κοινως βγαινει και το βερνικι μαζι.
Κλημεντινη το ξερουμε οτι θελει πολυ δουλεια. Για αυτο και το εχουμε αφησει σχεδον αδειο με τα απολυτως απαραιτητα και μονο. Απο ιδεες αλλο τιποτα αλλα μεχρι να καταληξουμε καπου δεν θελουμε να κανουμε αγορες τις οποιες και θα μετανιωσουμε αργοτερα.

→ 24 Οκτωβρίου 2010 στις 00:33

Βίκη Λ. :

Τέλειες οι προτάσεις σου Εύα (όπως πάντα) και συνδυάζουν και τα τρία στυλ που θέλει να βγάλει η Μαρία. Δεν είχα καν φανταστεί οτι είναι ποτέ δυνατόν να συνδυαστεί το ethnic με το μοντέρνο και λίγες νότες country. Η ιδέα με το καβαλέτο-έπιπλο tv φοβερή, δεν το συζητώ. Κατά τα άλλα συμφωνώ με την Κλημεντίνη στο θέμα του ανεμιστήρα. Πού μπορούμε να τον βρούμε?

→ 24 Οκτωβρίου 2010 στις 02:10

Βίκη Λ. :

Άσχετο, αλλά μια και είδα οτι η Εύα «έκρυψε» το καλοριφέρ βάζοντας τις βαλίτσες τη μια πάνω στην άλλη, να βάλω κι εγώ έναν άλυτο για εμένα γρίφο? Έχω στο σαλόνι έναν άσχημο θερμοσυσωρευτή από αυτούς τους παλιούς, ακριβώς δίπλα στο τζάκι. Από το βιομηχανικό του στυλ και επειδή δεν είχα σκεφτεί να τον «κρύψω» σκέφτηκα να δώσω λίγο βιομηχανικό loft χαρακτήρα στο σπίτι (ένα στυλ που μου αρέσει πολύ-εννοείται). Οπότε θα είναι το τζάκι στη μέση, αριστερά και δεξιά ίσως κάποια ράφια και κάτω από τα δεξιά ράφια το τέρας-θερμοσυσωρευτής. Έχει κανείς καμιά άλλη ιδέα? Απευθύνομαι φυσικά και στην Εύα και σε όλους τους συν-Rdeco fans. Να σημειώσω ότι υπάρχει και η δυνατότητα να γυρίσει κάθετα και να σταθεί στον άλλο τοίχο (που κάνει γωνία με τον τοίχο του τζακιού), σε αυτή την περίπτωση θα έχει δίπλα του ακριβώς μια πόρτα. Τί λέτε παιδιά, υπάρχει τρόπος να κρυφτεί το τέρας? Δύσκολος γρίφος, ε?

→ 24 Οκτωβρίου 2010 στις 02:49

Rdeco :

@Anthie: Μπορείτε να συνεχίσετε να ασχολείστε με τα απανωτά μας άρθρα, γιατί εμείς θα συνεχίσουμε…

→ 24 Οκτωβρίου 2010 στις 16:30

Marimar :

Παρακολουθώ ανελλιπώς, λατρεύω και Anastasi, και έχω και κριτική σκέψη, και είμαι και ανεπίδεκτη μαθήσεως περί την διακόσμηση γιατί μου αρέσουν όλα. Όμως σκέφτηκα: Αν ποτέ χρειαζόμουν την «βοήθεια» της Anthie θα με έκανε κουρέλια με το υποτιμητικό της ύφος. Μόνο καλοπροαίρετοι εδώ παρακαλώ. Φυσικά δεν θα ξαναγράψω,αλλά ένοιωσα θυμό με αυτό το σχόλιο. Συγχαρητήρια Rdeco-Ευάκι γι’ αυτό σου το site, και συνεχίστε …..

→ 24 Οκτωβρίου 2010 στις 18:25

Χριστιάνα :

@Marimar:Σε καταλαμβαίνω απόλυτα…κανείς άσχετος που θέλει να προκαλέσει άσχημο κλίμα δεν χωράει σε αυτό το site. Κάθε κριτική είναι καλοδεχούμενη όσο αντίθετη και αν είναι…όχι όμως προσβλητικά σχόλια χωρίς επιχειρήματα. Εγώ πάλι Μαριμαρ μου ενώ διάβασα το απαράδεκτο σχόλιο δεν έδωσα καμία σημασία, έχω τόσο καλή διάθεση μπαίνοντας σε αυτή την σελίδα που δεν καταλαμβάινω τίποτα:) Μετά που διαβασα το δικό σου σχόλιο έκανα κλίκ…

→ 25 Οκτωβρίου 2010 στις 08:07

ΔΩΡΑ :

@Anthie αν δε σου αρέσουν οι προτάσεις κάνε δικό σου blog και βάλε εκεί τις ιδέες σου…και τη χολή σου..! Όπως είπαν και τα κορίτσια κακοπροαίρετοι δεν είναι καλοδεχούμενοι εδώ! We Love RDeco!!! :)

→ 25 Οκτωβρίου 2010 στις 12:48

Rdeco :

Στο θέμα μας:
@Mary: τα καβαλέτα τα βαριά των αληθινών ζωγράφων :-) είναι πολύ στιβαρά. Οι τηλεοράσεις αυτές έχουν στην πλάτη τους θέση για τις βίδες της επιτοίχιας βάσης τους. Θεωρώ ότι με προσοχή, μπορεί να στηριχτεί σωστά. Άλλωστε επίτηδες δεν επέλεξα αυτά τα κλασικά απλά τρίποδα καβαλέτα.
@Alex: σε αυτές τις περιπτώσεις που έχουμε μια τραπεζαρία οφθαλμοφανέστατα διαφορετική, προτιμάμε απλώς να διαχωρίζουμε στυλιστικά την κουζίνα, εννοώντας ότι χωρίς να την απομονώνουμε τη θεωρούμε μια διαφορετική γωνιά, όπως π.χ τη γωνιά με τους ναργιλέδες. Κρατόντας ένα δύο τέτοια σημεία μέσα στο σπίτι, στο τέλος δείχνουν εννιαία και δεν κραυγάζουν.
@Αnny: φυσικά αν η φίλη Μαρία ήθελε να βάψει όλο το σύνολο εκρού, θα ήταν απόλυτα αποδεκτό.
@κλημεντίνη: ο ανεμιστήρας είναι της General Electric από το e-bay. Ανακαλύφτε το, αξίζει.
@Βίκη Λ.: μάλλον απάντησα και στην ανάρτηση «κανε το σπίτι του περιοδικού», αλλά μπορούμε να κάνουμε ένα άρθρο για καλοριφέρ.
@Μarimar: τα σχόλια είναι τροφή για σκέψη, ακόμα και αν είναι ανεπιθύμητα. Το Rdeco τα λατρεύει, οπότε μην σταματήσεις.

→ 25 Οκτωβρίου 2010 στις 14:04

Rdeco – Καβαλέτο τηλεόρασης :

[...] είχε γίνει και θέμα παλαιότερα στο τραπεζαρία vs καναπέ, θέμα με κάτι καβαλέτα, κοίτα τώρα τι βρήκα! Ένα [...]

→ 3 Φεβρουαρίου 2011 στις 22:45

Όλγα :

Καλημέρα!!!
Εξαιρετικά ενδιαφέρον το site σας και πολύ κατατοπιστικό!!! Θερμά συγχαρητήρια!!!
Έχω κι εγώ ένα πρόβλημα με την κουζίνα μου. Είναι σε σκούρα κερασιά, το πάτωμα είναι γρανιτοπλακάκι μπεζ, οι συσκευές μου είναι inox, και αυτή τη στιγμή έχει πάγκο βακελίτη και λευκό πλακάκι με γκρι αρμούς στην πλάτη. Επειδή όλο μου το σπίτι έχει σκούρα έπιπλα και παίζω με γήινες αποχρώσεις, θα ήθελα να αλλάξω τον πάγκο της κουζίνας μου και την πλάτη της, αλλά δεν ξέρω τι υλικό/ υλικά να επιλέξω και σε τι χρώμα??? Σας παρακαλώ βοηθήστε με!

→ 7 Μαρτίου 2011 στις 10:42

Rdeco :

@Όλγα: μάρμαρο και μόνον. Από Γιάννενα μέχρι καράρα. Πάγκος και πλάτη.

→ 7 Μαρτίου 2011 στις 16:33

Maria :

Υπέροχο το combo! Ερωτεύτηκα την έθνικ καρέκλα πολυθρόνα! Που θα μπορούσαμε να τη βρούμε?

→ 30 Μαρτίου 2011 στις 22:56

Ελενη :

Tελειο το κολαζ της Ευας κ αν το ακολουθησεις κατα γραμμα δεν θα χασεις.Πρεπει δηλαδη να το ακολουθησεις γιατι με τοσα διαφορετικα στυλ που σ αρεσουν,την εχασες την μπαλα.
Σαφως τα κομματια που χεις τωρα δεν δενουν μεταξυ τους κ κατα την γνωμη μου προεχει η κουζινα σου να αλλαξει καθως ο χωρος ειναι ανοιχτος κ ολα τ αλλα σιγα σιγα.
Τωρα αν δεν εχεις σκοπο να ακολουθησεις την προταση της Ευας,κατεληξε σ ενα μονο στυλ που ειναι δυσκολο να κανεις λαθη.Περιμενουμε after.Μακιαα
Ελενη´s last [type] ..Kαι τώρα κουρτίνες.

→ 11 Απριλίου 2012 στις 23:49

Σχολιάστε αυτό το άρθρο »

Τα ακόλουθα tags επιτρέπονται: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge