σπίτι με χαρακτήρα

10 Ιουνίου, 2010 by Rdeco

Δεν έχει μα και μου, το Rdeco δέχεται την καλή ενέργεια από τους Rdecofans και θέλει να σου πει πολλά και διάφορα. Θα σου τιτιβίζω στο αυτί μέχρι να με ακούσεις και να τα κάνεις όλα σωστά. Είχα ξαναπεί για την ατμόσφαιρα του σπιτιού μας και πως γίνεται να μη μοιάζει με έκθεση επίπλων και ούτε με έκθεση ειδών σπιτιού που είναι κάτι που βλέπω επίσης τελευταία. Είναι η καλή ενέργεια που δίνει στο σπίτι σου ζωή και η ενέργεια προέρχεται από το χαρακτήρα σου και μόνο. Άρα πρέπει να το κάνεις το βήμα, αν θέλεις να βγεις από το average και να ξεχωρίσεις αληθινά και να χαίρεσαι ένα σπίτι με χαρακτήρα.

Συζητούσα με ένα συνάδελφο προχτές και λέγαμε ακριβώς αυτό. Το πως γίνεται ένα σπίτι να είναι τέλειο και αισθητικά άρτιο και παρ’ όλα αυτά να μοιάζει κρύο ή ακόμα να μην είναι διακοσμημένο καθόλου και να είναι μια γλύκα, αλλά αυτό συμβαίνει μόνο σε αυθεντικό περιβάλλον. Φυσικά  και το κακόγουστο υπάρχει και πίστεψε έχω φτιάξει σπίτια που μετά τα είδα διακοσμημένα και είπα «OMG το καταστρέψανε» αλλά τι αν πεις; Ή μάλλον το λες, αλλά ποιος σε ακούει; Για αυτό τα λέω εδώ μπας και εκτονωθώ. So στο θέμα μας: σπίτι με χαρακτήρα και πως γίνεται αυτό. Ορίστε οι οδηγίες:

rdeco_branch

via dress design decor

rdeco_sarah kayevia sarah kaye

rdeco_kitchenvia sarah kaye

20 Σχόλια »


valia :

Καλημέρα…χάρη στη δουλειά μου κατά καιρούς έχω μπει σε πολλά σπίτια,νομίζω ότι είναι σα να βλέπεις τα εσώψυχα του ιδιοκτήτη του.
έχεις δίκιο, είναι πολλά αυτά τα σπίτια που είναι «τέλεια» λες κι έχουν βγει από περιοδικό, αλλά είναι μπρρρρ, πολύ κρύα…κυρίως κάτι σπίτια που εμένα μου φαίνονται σκανδιναβικής έμπνευσης,γκρι, γκρι και γκρι πάλι+όλες οι γραμμές ίσιες=κατάθλιψη…ή μου έχει τύχει σε σπίτια υπερπολυτελή,παραφορτωμένα, όλα καλογυαλισμένα και σε τάξη κρύα σαν ξενοδοχείο…και άλλα σπίτια που φωνάζουν «φτώχεια» κι όχι απαραίτητα επειδή οι ιδιοκτήτες δεν είναι πλούσιοι.Πόσα φοιτητικά σπίτια εξάλλου είναι γλύκες με πολύ χαμηλό budget;…αυτό που προσωπικά σιχαίνομαι περισσότερο είναι τα πλαστικά λουλούδια(άσχετο;)
πάντως αγαπημένο rdeco δεν είναι και πολύ εύκολο να φτιάξεις ένα καλαίσθητο σπίτι…οι συμβουλές σου σίγουρα κατευθύνουν…

→ 10 Ιουνίου 2010 στις 09:14

vilia :

πολύ ωραίο θέμα αλλά και πάλι αν δεν το έχεις (όπως εγώ) δεν το βρίσκεις εύκολα!!
Παράδειγμα: στον ίδιο χώρο έχω σοκολά καναπέδες με μπλε λεπτή ρίγα, μαξιλάρια με πιο έντονη μπλε ρίγα, μπλε πολυθρόνα, κουρτίνες μπεζ σκούρες με έντονο μπλε σχέδιο, κόκκινη μπουχάρα, δρυ, ιβουάρ στους τοίχους, και μία τραπεζαρία καρυδιά με ανοιχτές (ιβουάρ, σχεδόν λευκές) δερμάτινες καρέκλες. Και σε ρωτώ: πώς να κρατήσω τη ροή του χρώματος? Με το μπλε κάπως την πάλεψα και το συνδύασα σε μαξιλάρια, πολυθρόνα και κουρτίνες (είναι μάλλον μεγάλες επιφάνειες, έτσι?) Στην τραπεζαρία πρέπει να βάλω κάτι μπλε ή το έχω παρακάνει? Σοκολά που να βάλω??Πάνω στη δρύινη βιβλιοθήκη που μέχρι τώρα έχω βιβλία, ένα σοκολά κουτί και χρυσές κορνίζες, τί χρώματα να βάλω? Το αγαπημένο μου χαλί (χειροποίητο αγαπημένο δώρο)πώς να το δέσω που μοιάζει άσχετο κόκκινο για τον χώρο?

→ 10 Ιουνίου 2010 στις 09:31

Rdeco :

@villia: το κόκκινο είναι το χρωμα ροής για σένα, όχι άλλο μπλεεε.
.-= Rdeco´s last blog ..σπίτι με χαρακτήρα =-.

→ 10 Ιουνίου 2010 στις 11:03

dina :

ΚΑΛΗΜΕΡΑ! Πόσο συμφωνώ με όσα διάβασα!Αλήθεια δεν μπορώ να θυμηθώ που σε ανακάλυψα rdeco….Κάθε μέρα μου φαίνεται πιο «κοντινό» σ΄εμἐνα…
Υπέροχη η τρίτη foto το τσαγερό είναι ίδιο με εκείνο που είχε η γιαγιά μου-σε κόκκινο χρώμα-πάνω στη ξυλόσομπα με μυρωδάτο τσάι του βουνού.Θυμήθηκα τη μυρωδιά του!Να ΄σαι καλά rdeco!!!

→ 10 Ιουνίου 2010 στις 11:10

vilia :

μήπως είναι αργά για κόκκινο τώρα???
μήπως γίνει πολύχρωμο??Πες ότι παίρνω κόκκινα μαξιλαράκια για την πολυθρόνα και ένα κόκκινο βάζο για την τραπεζαρία και μία κόκκινη λεπτομέρεια σε κάποιον πίνακα στον τοίχο. Καλά μέχρι τώρα??Πρέπει αυτό το χρώμα ροής να είναι ίδιας απόχρωσης με το αρχικό χρώμα στο χαλί?Ή αρκεί παρεμφερές??Στις φώτος που μας δίνεις ως παράδειγμα είναι τέλεια η σύνδεση με την κατάλληλη απόχρωση (μπορεί να είναι και λίγο «πειραγμένες» από το φωτογράφο. Πόσο πραγματικά εφικτό είναι αυτό?Το βαθύ μπλε της μπουχάρας πώς θα σταθεί δίπλα στο σοκολά και στο μπλε??Αχ…..βλέπω να αποχαιρετώ το αγαπημένο μου χαλί…Πιο εύκολο μου φαίνεται

→ 10 Ιουνίου 2010 στις 11:27

vilia :

το βαθύ κόκκινο της μπουχάρας εννοούσα..
ο δαίμων της αγωνίας μου!!!

→ 10 Ιουνίου 2010 στις 11:35

stellina :

Καλημέρα,καλημέρα Rdeco
γι άλλη μια φορά πραγματικά ευχαριστούμε για τις συμβουλές για τη ροή του χρώματος και γενικά για τα to the point tips!!!αναμένω το επόμενο άρθρο σου καιελπίζω κάποια στιγμή να μας διαφωτίσεις σχετικά με τα μοτίβα, τα υφάσματα και τα χρώματα των υφασμάτων, όπως το μεγάλο θέμα της κουρτίνας-γιατί νομίζω ότι άλλες με ενθουσιάζουν στο κατάστημα και άλλες ταιριάζουν στο χώρο μου-.Ακολουθεί και η κουρτίνα τη ροή χρώματος, γιατί είναι είναι ένα πολύ μεγάλο κομμάτι μέσα στο χώρο, ή εκεί παίζουμε με τους συνδυασμούς και τις αντιθέσεις?
Πολλά τα ερωτηματικά???
αγαπημένο rdeco ευχαριστούμε για τις κατευθύνσεις!!!!!!!

→ 10 Ιουνίου 2010 στις 13:06

Denou :

Eξαιρετική η δεύτερη φωτο.Είναι από αυτές που αν δεις τα χρώματα από πρίν και ειδικά την ταπετσαρία θα πεις ότι δεν πάει,ή το χαλί.Και όμως!!! Ας τονίσουμε πόση τόλμη και γνώση χρειάζεται για να κάνουμε κάτι παρόμοιο και να μη μας βγεί «σούπα».Αν θες σχολίασέ το λίγο Εύα.

→ 10 Ιουνίου 2010 στις 13:13

Rdeco :

Να σχολιάσω βέβαια πως αυτή η σύνθεση μοτίβο και χρωμάτων δεν είναι εύκολη υπόθεση και θέλει πολύ έμπειρο χέρι για να γίνει, με απόλυτη ηρεμία και φυσικά τολμηρό χρήστη του δωματίου. Την έβαλα ακριβώς για να δείξω ότι όσο κάνεις edit τις επιλογές σου και περιβάλλεσαι από υλικά, ως επαγγελματίας κάνεις θάυματα, αρκεί να στα έχουν ζητήσει. Από εκεί και πέρα ο μόνος ιδιοκτήτης που θέλει κάτι τέτοιο πρέπει να λάβει υπόψη του ότι δεν υπάρχουν στερεότυπα αν δε τα βάλεις εσύ. Με συνεχές ανακάτεμα και edit αποφάσεων και κλισέ θα δει ότι γίνεται το θέμα που θέλει. Γι’ αυτό εγώ υποστηρίζω καμιά φορά ότι όλα πάνε αρκεί να ξέρεις να τα μαγειρέψεις σωστά.
Επίσης μετά το σημερινό δέχομαι την πρόκληση να γράψω για συνδυασμούς μοτίβο, που είναι ένα θέμα που όλο το ξέχναγα, αν θέλει η Vilia να μας στείλει φωτογραφία να παίξουμε και με το δικό της συνδυασμό, την περιμένω αφού έχω απορία να δω τις κουρτίνες της.
@Stelina: ναι η κουρτίνα θα μπορούσε να αποτελεί το χρώμα ροής αλλά το γιατί είναι το θέμα. Θα γράψουμε και γι’ αυτό. Από Δευτέρα θα έχουμε μοτίβο και χρώμα ροής πάλι.

→ 10 Ιουνίου 2010 στις 14:43

Denou :

Ναι,ναι,ναι,περιμένουμε εναγωνίως.

→ 11 Ιουνίου 2010 στις 01:44

σοφια :

καλημερα κ απο μενα που δυστυχως μονο σαββατοκυριακο καταφερνω να σας παρακολουθησω. οι συμβουλες σου ειναι κατι παραπανω απο εξαιρετικες και ειναι τοσο εμφανες ποσο καλα το κατεχεις το αθλημα. αλλα και παλι ποσο δυσκολο και αγχωτικο ειναι για μενα που δεν το κατεχω και ειμαι στα μισα της ανακαινησης. μια που αναφερατε το θεμα κουρτινα ειπα να ξεκινησω απο τα βασικα. πως στο καλο τις σεταρεις? με τους καναπεδες, τα χαλια (που δεν εχεις το καλοκαιρι) με το χρωμα των τοιχων? χαος για μενα! απολαμβανω τοσο πολυ τις συμβουλες σου αλλα μετα τι κανω με την αλικη ανακαινηση? ολικη καταστροφη!!! αν θες να μας δωσεις τα φωτα σου για το θεμα κουρτινας να κανω και εγω μια αρχη απο καπου και εχει ο θεος μετα! σε υπερευχαριστω που με ξεστραβωνεις (κανω υπερανθρωπες προσπαθειες παντα με την καθοδηγηση σου)

→ 12 Ιουνίου 2010 στις 08:50

Rdeco – διακόσμηση με μοτίβο :

[...] της σύνθεσης. Αυτή τη φορά στάθηκε αφορμή η ανάρτηση: σπίτι με χαρακτήρα που δέχθηκε σχόλια που ουσιαστικά ρωτούσαν πως [...]

→ 17 Ιουνίου 2010 στις 08:14

stauroula :

rdeco καλημέρα! εν΄όψει χειμώνα, κάνω κάποιες αλλαγές στο καθιστικό, προσπαθώντας να αγγίξω το country look. Έχω όμως δύο καναπέδες δερμάτινους σκούρο καφέ, 1 coffe table επίσης σκούρο καφέ, έβαψα το τζάκι και τον απέναντί του τοίχο στο χρώμα της βανίλιας και τους άλλους δύο τοίχους στο χρώμα της ελιάς. Έχω θέμα όμως με το ταβάνι που είναι ραμποτέ (μένω Πήλιο), στο χρώμα της οξυάς και το χειμώνα «μουντεύει» το χώρο. Σκέφτομαι 1 αλλαγή χρώματός του, όμως τι χρώμα και με τι υλικό; (λαδομπογιά, χρώμα για ξύλο;) και τι γίνεται με την τεχνική παλαίωσης ξύλου;
σ΄ ευχαριστώ για τις ιδέες σου!

→ 17 Αυγούστου 2010 στις 08:45

Rdeco :

@stauroula: Κανονικά δε θα έπρεπε να υπάρχουν οι δερμάτινοι καναπέδες αλλά πιστεύω πως με αρκετά μαξιλαράκια σε διάφορα υλικά θα μπορέσεις να τους ανανεώσεις. Ρίξε π.χ. κεντητά μαξιλάρια (κεντήματα παλιά) και ότι άλλο βλέπεις εσύ πως θα τους πηγαίνει. Το τραπεζάκι μπορεί να κάνει την αντίθεση. Τα ξύλινα ταβάνια βάφονται πολύ ωραία με ρεπολίνη νερού και θα ήταν ωραίο να τα κάνεις off-white με κίτρινη βάση. Δηλαδή λευκό που έχει κίτρινο στη βάση του. Αλλιώς θα πρέπει να τα ξύσεις καλά και να περάσεις βερνίκι με χρώμα, πάλι σε λευκό ή off-white. To country look θέλει έντονα χρώματα όπως το λαδί που έκανες και μπορείς να βάλεις τώρα πια θαμπό πορτοκαλί και θαμπό κίτρινο (κροκί) σε όλες τις λεπτομέρειες και με παραστάσεις εξοχικές όπως ηλιοτρόπια και άλλα αγροτικά λουλούδια και φυσικά ζώα όπως κοκκοράκια και διάφορα τέτοια χαριτωμένα στα διακοσμητικά σου. Γυάλες με λουλούδια, κουβαδάκια τσίγκινα, μπρούτζινα διακοσμητικά.

→ 17 Αυγούστου 2010 στις 08:55

stauroula :

rdeco χίλια ευχαριστώ για τις ιδέες σου, με σώζεις και …οικονομικά! Σε ότι αφορά ειδικά το θαμπό πορτοκαλί, το έχω στις κουρτίνες, θα το περάσω και στα διακοσμητικά! Σ΄ευχαριστώ και πάλι, επιφυλάσσομαι και για άλλες κατευθύνσεις στο μέλλον!

→ 17 Αυγούστου 2010 στις 09:07

stauroula :

Διαβάζω και ξαναδιαβάζω τα άρθρα σου rdeco και όλο και κάτι καινούργιο ανακαλύπτω, όλο και κάποιο παράθυρο μου ανοίγεις. Θέλω σήμερα να σε ρωτήσω για αυτά τα περίφημα κεντητά κάδρα, που πολλές από τις μαμάδες μας έχουν κεντήσει και πολλές από εμάς σε μικρή ηλικία καταπιαστήκαμε να γεμίζουμε τον ελεύθερο χρόνο μας τα καλοκαίρια, όντας κοριτσάκια Δημοτικού. Στη δική μου περίπτωση κάποια από αυτά πλαισιώνουν το σπίτι της μαμάς μου, αλλά τα περισσότερα μένουν καταχωνιασμένα στην ντουλάπα, με μπόλικη ναφθαλίνη. Όσο κι αν τα θεωρούμε (κι εγώ μαζί) ξεπερασμένα ή κιτς, γενικώς αταίριαστα, δεν παύουν να έχουν τεράστια συναισθηματική αξία, καθώς έγιναν με μεγάλο κόπο, αλλά περικλείουν κι όλη αυτή την προσμονή και την ελπίδα για το γάμο του κοριτσιού και το «στόλισμα» του σπιτιού του, καθώς και θύμησες από αυτά τα καλοκαίρια. Θέλω λοιπόν να σε ρωτήσω θα μπορούσαν κάποτε, κάπου να βρουν τη θέση τους και με ποιο τρόπο;

→ 23 Αυγούστου 2010 στις 08:55

Rdeco :

@stavroula: τα κεντήματα αυτά είναι πλέον τρελή μόδα. Μπορείς να τα κορνιζάρεις απλώς ή να τα κάνεις ταπετσαρία για ένα σκαμπό, καρέκλα κτλ. Βέβαια η σειρά είναι να μπαίνουν ως συλλογή και όχι μοναχικά όπως τα κρέμαγαν παλιά πάνω από τον καναπέ. Οπότε αν μαζέψεις πολλά και τα βάλεις σε περίεργες κορνίζες μπορείς να φτιάξεις μια ρετρό γωνιά σε ένα δωμάτιο του σπιτιού σου. Κεντήματα, βελονάκια ότι έχεις γίνονται ξανά in!

→ 23 Αυγούστου 2010 στις 20:38

Σοφια :

Θα ήθελα τη πολύτιμη βοήθεια σας. Μέχρι τώρα τα πήγαινα καλά στη κρεβατοκάμαρα οσον αφορα τη διακόσμιση πάντα χιχι.
Αλλα τώρα κολλησα στο κρεβάτι. Ο τοίχος πίσω απο τη πλάτη του κρεβατιού ειναι γλυκό πετρόλ οι τοίχοι γυρο που τον πλαισιόνουν είναι ενα πολύ απαλό γαλαζο-πρασινο περιεργο.
Πανω στον πετρολ τοιχο έχω φτιαζει ξυλινα ορθογωνια υψους απο ταβανι εως το πάτωμα περίπου 0,60 ποντους φαρδος και τα έχω ντύσει με μία ταπετσαρία (πανοραμικο θέμα) δεξια και αριστερα του κρεβατιού, με βάση γαλαζο-πρασινη με πετρολ μεγάλο λολουδι(το θεμα). Τα ρομαν εχουν βαση ζαχαρι-λευκο , με ασιμο-πετρολ ριγες αραιες. το κρεβάτι λοιπον το χει φτιαξει ο αντρας μου ειναι απο ξυλο απλο και το χουμε βάψει βεγκε με αντιστοιχους κυβους στο πλαι οπου μπαινουν τα φωτιστικα.
Θελω τωρα να μεγαλώσω τη πλατη του κρεβατιου και να το ντυσω υφασμα και την πλατη και οπου φαινεται ξύλο δηλαδη και γυρο γυρο.
τι χρώματα μπορω να χρησιμοποιησω και τι σχεδια (η παει μόνο μονοχρωμο υφασμα εφοσον ηδη εχω χρησιμοποιησει στον τοιχο σχεδιο?

→ 9 Σεπτεμβρίου 2010 στις 13:42

Rdeco :

@Σοφία: εγώ θα το έκανα και αυτό σε ένα πετρόλ χρώμα να μην ξεχωρίζει από τον τοίχο. Μου φαίνεται ότι έχεις βάλει πολλά ήδη. Stop in the name of Love!

→ 9 Σεπτεμβρίου 2010 στις 20:17

Σοφια :

Xaxa xa ισως ετσι οπως το περιεγραψα να φαινεται too much τι να πω. Παντως δεν ειναι το δωματιο βαρυ η υπερφορτωμενο ισα ισα φαινεται δροσερο και γαληνιο. αν εστελνα φωτο ισως ηταν πιο ευκολο να κρίνετε anyway για γκρι ή καφε το συζηταμε καθόλου?.

→ 10 Σεπτεμβρίου 2010 στις 15:41

Rdeco :

@σοφία: στείλε μας φωτογραφία να καταλάβουμε τι λες

→ 10 Σεπτεμβρίου 2010 στις 18:14

Melini :

πολύ καλά τα λες και εσύ :) πολύ καλά και ο κωσταντινίδης…
και εμένα δεν μου αρέσει να είναι το σπίτι σαν έκθεση επίπλων.. πράγμα που συμβαίνει συχνά.
Όπως επίσης τώρα που ξεκινήσαμε την ανακαίνιση πόσο βαρέθηκα να μου λένε να τα ξηλώσω όλα.. ντουλάπες πόρτες κουφώματα.. όλα… για να βάλω καινούρια που είναι λέει πιο ωραία…. Οι τεχνίτες βαριούνται να συντηρούν και κοπανάνε τις τιμές στο κεφάλι. Μετά σου λέει ο άλλος ε! με αυτά τα λεφτά παίρνεις καινούριο (βέβαια το καινούριο που παίρνεις φθίρεται γρήγορα και συχνά φωνάζει και από μακριά είμαι το πιο φθηνό της αγοράς και σε λίγο θα χαλάσω)

→ 12 Σεπτεμβρίου 2010 στις 20:21

Σοφια :

Προσπάθουσα να βρώ πως να στείλω τις φωτο και δεν τα καταφερα μονο στο email σας μπορω και ελπιζω να κάνω καλα που τα στέλνω εκει…

εαν όχι συγνώμη εκ των προτέρων.

→ 28 Σεπτεμβρίου 2010 στις 08:56

REA :

γεια σας!μηπως ξερετε τι μαρκα ειναι το χαλι της δευτερης φωτογραφιας και που μπορω να το βρω η εστω κατι παρομοιο;

→ 26 Ιανουαρίου 2011 στις 20:58

Rdeco :

@Rea: και βέβαια ξέρουμε, αλλά λέμε. Είναι της Rug Company, που δυστυχώς δεν στέλνει Ελλάδα αλλά έχει δε μπεστ κάρπετς.

→ 26 Ιανουαρίου 2011 στις 22:54

ματινα :

πολυ ωραιες ολες οι ιδεεσ σου και συμφωνω με ολες!!!!θα ηθελα και εγω με τη σειρα μου να κανω καποιεσ ερωτησεις εχω κι εγω ξυλινα ταβανια στην κρεβατοκαμαρα και στο σαλονι το οποιο ειναι κατηφοριστο,θελω να τα βαψω καισκεφτομαι το λευκο…..τα επιπλα ειναι σκουρα καρυδια και ελγα κι εγω να το φωτισω να δεσω το ρομαντικο με το κλασικο…εσυ τι θα μου προτεινες?

→ 24 Αυγούστου 2011 στις 21:54

Σχολιάστε αυτό το άρθρο »

Τα ακόλουθα tags επιτρέπονται: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge