διακόσμηση: το τζάκι θέλει τρόπο

8 Ιουνίου, 2010 by Rdeco

Καλημέρα, χαίρετε, καλησπέρα, αναλόγως τι ώρα με διαβάζεις μον σερί. Η αναγνώστρια Valia έχει απορίες και τις τοποθετεί εις το Rdeco -το αγαπημένο της- και λέει:

Αγαπημένο μου rdeco ορίστε η φωτογραφία που ζήτησες, αν και δεν είναι φοβερής ποιότητας, θα πάρεις μια ιδέα ελπίζω. Έχω πολλή αγωνία για την απάντησή σου, καθότι και ως κλασσική Ελληνίδα που τα αφήνει όλα για την τελευταία στιγμή, τη Δευτέρα θα αρχίσουν να βάζουν τα ράφια με τις γυψοσανίδες μάλλον, εκτός εάν με συμβουλέψεις κάτι διαφορετικό. Η δεξιά πλευρά έχει μήκος 1,36 και η αριστερή 1,30 περίπου. Από τη δεξιά πλευρά βρίσκεται το παράθυρο 3,5-4 μέτρων, ενώ από την αριστερή πλευρά όπως ίσως διακρίνεις υπάρχει ένα δοκάρι.
Είτε βρεις χρόνο να ασχοληθείς με την περίπτωσή μου, είτε όχι, νιώθω βαθιά υποχρεωμένη για τις συμβουλές σου. Σ’ευχαριστώ πολύ. Είναι πολύ σημαντικό αυτό που κάνεις. Keep going!
Valia

rdeco_saloni valia

Εγώ τώρα τι να πω, σήμερα είναι ήδη Τρίτη, δε ξέρω πόσα ράφια έχει βάλει. Πρόκειται για μια κλασική περίπτωση χειρισμού του τζακιού τον τελευταίο καιρό, να μπαίνει στη μέση και δεξιά του και αριστερά του να μπαίνουν ράφια. Δεν είναι καθόλου άσχημη σαν ιδέα, απλώς το μόνο που έχω να πω είναι πως πολλή σημασία παίζει από εκεί και πέρα το styling αυτών των ραφιών και όσο γι’ αυτό οι φωτογραφίες του Rdeco είναι πολλές. Φυσικά στο κάτω μέρος θα πρέπει κατά τη γνώμη μου να μπει ένα ενιαίο έπιπλο ίδιου ύψους και στις δύο πλευρές. Το ένα για την τηλεόραση και το άλλο για ότι άλλα στερεοφωνικά και τα λοιπά ή απλώς για να ακουμπήσεις μια ντάνα από ωραία βιβλία ή ένα δίσκο με βάζο και λουλούδια. Τα ράφια πάνω από την τηλεόραση δεν είναι άσχημη ιδέα επίσης και φυσικά όχι τόσο βαθιά όσο είναι το τζάκι και η τηλεόραση, πιο ρηχά, τύπου 0,30μ. Σου παραθέτω και φωτογραφίες για να πάρεις ιδέες.

rdeco_fireplace ideas

και φυσικά και μια ιδέα by Rdeco:

Σου κράτησα τα ράφια που πιθανότατα να έχεις ήδη βάλει, αλλά σου πρόσθεσα και πάνω από την εστία ώστε να εκτονωθεί ο όγκος που θα δημιουργηθεί από την καμινάδα που τον κρατάμε σε περιπτώσεις με μεγάλους χώρους που δε θέλουμε να μπουκώσουν και εκτός αυτού θα πάρει και πράγματα χαριτωμένα. Το ύψος των κενών περίπου 0,35μ. και το κούτελο του τζακιού ανεβαίνει έως το 1,60μ. περίπου. Από εκεί και πάνω παίρνεις τις περασιές σου και χωρίζεις στα ανάλογα κενά. Όλο το επάνω μέρος καθώς και τα πλαϊνά έχουν βάθος 0,35 σε αντίθεση με τον όγκο της εστίας που θα είναι προφανώς 0,70μ. και πάνω. Άρα στο γείσο που θα δημιουργηθεί μπορείς να βάλεις και ένα βάζο με λουλούδια, φαναράκια, να στολίζεις τα Χριστούγεννα και τα λοιπά. Πάνω από την κορνίζα από γρανίτη(?) που βλέπω επειδή είναι βαρύ πράγμα αυτό, προτείνω μια παλιά κορνίζα από καθρέφτη κομμένη και κρεμασμένη λίγο σε κλίση σε σχέση με το κούτελο. Φυσικά στο πίσω μέρος θα μπορούσες να έβαζες κάποια ταπετσαρία ή κάποιο έντονο χρώμα.

rdeco_valia fireplace

Επίσης να προσθέσω πως εκ παραδρομής το θέμα ZOI πάει για αύριο, Τετάρτη!

20 Σχόλια »


valia :

Καλημέρα Καλημέρα!!!
Σίγουρα άρχισε καλά για μένα η σημερινή μέρα!!Mille merci mon cheri!Ειδικά την ιδέα για τα ράφια πάνω από την εστία φυσικά και δεν την είχα σκεφτεί!Δεν έχω κάνει ακόμα κανένα ράφι γιατί είχαμε κάποια τεχνικά προβλήματα με την τοποθέτηση του τζακιού!Συμφωνώ, και πως θα μπορούσα να μη συμφωνώ με την ειδικό, σε όλα!Πλην όμως οι υπόλοιπες φωτογραφίες με τους καθρέφτες πάνω από την εστία μου αρέσουν πάρα πολύ, αλλά και τα ράφια…αχ τι να πρωτοδιαλέξω…η μόνη μου σοβαρή αμφιβολία η οποία παραμένει είναι εάν για τα ράφια πρέπει να χρησιμοποιήσω γυψοσανίδα ή δρύ…φοβάμαι ότι εάν χρησιμοποιήσω δρυ, πολλά υλικά θα ανακατευτούν πολλά υλικά, τα οποία δεν ξέρω εάν ταιριάζουν, δηλ. διαφορετικός γρανίτης στο πάτωμα, διαφορετικός στην κορνίζα του τζακιού και δρύινο ράφι…δεν ξέρω…
Ευχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύ

→ 8 Ιουνίου 2010 στις 08:35

Rdeco :

@Valia: Όχι δε θα ανακατευτούν εάν βάλεις δρυ, απλώς -εάν βάλεις και ταπετσαρία- θα βγει λίγο πιο σκούρο το σύνολο. Αναλόγως τι θέλεις να βλέπεις. Σίγουρα η γυψοσανίδα είναι πιο αεράτη σαν όγκος, αφού δε θα φαίνεται τόσο. Σκέψου επίσης πως τα ξύλινα ράφια θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 7 πόντους πάχους για να φαίνονται κούκλες και να μην κάνουν και κοιλιά. Αλλιώς πιο λεπτά μη βάλεις ποτέ!

→ 8 Ιουνίου 2010 στις 09:28

Elisavet :

Βάλια,
στο τέλος θέλουμε και φωτογραφία για το «μετά» ! ! !
x e
.-= Elisavet´s last blog ..Στιγμές προσωπικής γαλήνης…. =-.

→ 8 Ιουνίου 2010 στις 09:50

valia :

Εννοείται, θα στείλω και φωτογραφία για μετά…νομίζω με τη βοήθεια του αγαπημένου rdeco είμαι πολύ κοντά σε αυτό που θέλω και την τελική λύση…;)

→ 8 Ιουνίου 2010 στις 12:35

vilia :

το δικό μου τζάκι είναι ακριβώς έτσι και όπως σας είπα με ταλαιπώρησε πολύ η «λύση» του…Αυτό που έκανα δεν είναι συμμετρικό, σύμφωνα με αυτά που λέει η Rdeco αλλά δεδομένων των συνθηκών μου έλυσε το πρόβλημα του να βγαίνει η TV κάπως κάθετα σε σχέση με το τζάκι γιατί ο μεγάλος μου καναπές είναι εκεί που έχεις την μπαλκονόπορτά σου. Οπότε αναγκαστικά έβαλα την TV σε χωριστό αυτόνομο έπιπλο που δεν μπαίνει στην εσοχή, προεξέχει και έχει ροδάκια. Τον χώρο που περίσσευε από πάνω τον αξιοποίησα με γυψοσανίδες όπως ακριβώς η rdecco. Προκύπτει βέβαια ένα κενό πίσω από το έπιπλο της τηλεόρασης το οποίο είναι τελείως άχρηστο αλλά τί να κάνω?
Τη φούσκα την άφησα σκέτη(πού να σκεφτώ να κάνω τότε ράφια – τί ωραία πού θα ήταν!!) και από την άλλη έκανα το γνωστό δρύινο έπιπλο – βιβλιοθήκη – παλιομοδίτικου τύπου.
Ομοιομορφία δεν υπάρχει αλλά δεν ξέρω αν μπορούσα να κάνω κάτι καλύτερο…
Μόνο προσπαθώ να τα διακοσμώ με γούστο, όπως λέει και η rdecco.
Σου εύχομαι και βρεις την ιδανικότερη λύση για το χώρο και τη χρήση του! Απλά, θέλω να σου πω ότι δυσκολότερες περιπτώσεις από τη δική σου βρήκαν τη λύση τους!

→ 8 Ιουνίου 2010 στις 14:18

Tina :

Εγώ μία ψιλοάσχετη επισήμανση έχω να κάνω, σε όλες τις υπέροχες φωτογραφίες των υπέροχων καθιστικών, όχι μόνο της συγκεκριμένης ανάρτησης αλλά γενικώς δεν υπάρχει τηλεόραση, στεροφωνικά, ηχεία κλπ
.-= Tina´s last blog ..Lights please! =-.

→ 8 Ιουνίου 2010 στις 15:25

giannis :

@rdeco: Με ποιό πρόγραμμα έφτιαξες το σχέδιο για το τζάκι? Πολύ ωραίο.

→ 8 Ιουνίου 2010 στις 17:30

dina :

Ναι κι εμένα μου άρεσε το σχέδιό σου rdeco,το κολαζ ευφυέστατο!!!
ΑΠΟΡΙΑ: Μα γιατί το τζάκι πρέπει να «συνοδεύεται» κι από την τηλεόραση, ειλικρινά δεν το καταλαβαίνω!Αφήστε το τζάκι μόνο του, χωρίς τηλεόραση, ακούστε τον ήχο όταν καίγονται τα ξύλα & απολαύστε τη θαλπωρή με το τσάι σας, το καφέ σας τη ζεστή σοκολάτα με γλυκάκι!!!
Σε κάθε σπίτι,σίγουρα, θα υπάρχει θέση για τη T.V. αλλά όχι στην γωνιά του τζακιού.

→ 8 Ιουνίου 2010 στις 18:26

Ελενα :

Valia θελουμε φωτο από το τελικο αποτέλεσμα και φαντάσου τι θα σου εφτιαχνε η Ευα αν της έδινες λίγο ακόμα χρόνο! Σουπερ Ευα!

→ 8 Ιουνίου 2010 στις 20:55

Rdeco :

@Giannis: είναι τρία προγράμματα μαζί.

→ 9 Ιουνίου 2010 στις 00:53

Denou :

Kαλά,η τσαχπινιά με την κομμένη κορνίζα πάνω στο τζάκι είναι όλα τα λεφτά!!!!! Συγχαρητήρια

→ 9 Ιουνίου 2010 στις 13:46

valia :

Επανέρχομαι για να ξαναζητήσω τη συμβουλή σου αγαπημένο rdeco περίπου δυο μήνες μετά. Σκοπεύω όπως μου είχες προτείνει αλλού να βάψω το τζάκι με ένα λαδί χρώμα κι όλο τον υπόλοιπο χώρο μπεζ…θα μπορούσες μήπως να μου προτείνεις συγκεκριμένους κωδικούς αυτών των χρωμάτων σε οποιαδήποτε εταιρία…δεν έχω ιδέα για τα χρώματα στις κρεβατοκάμαρες…θα έλεγα να κρατήσω το μπεζ, αλλά σε συνδυασμό με ποιο άλλο χρώμα;όπως φαίνεται η μια μας κρεβατοκάμαρα θα πρέπει να γίνει παιδικό υπνοδωμάτιο, το φύλο του ενοίκου της όμως είναι άγνωστο…κι έτσι σκεφτόμουν κάτι σε γλυκό λαχανί.τι λες;

→ 28 Ιουλίου 2010 στις 08:55

IOLH-PAN@HOTMAIL.COM :

ΓΕΙΑ ΣΑΣ, ΕΙΜΑΙ Η IOLH-PAN ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΩ ΦΙΛΗ ΣΑΣ.ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ RDECO.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΕΧΩ ΕΝΑ ΓΩΝΙΑΚΟ ΤΖΑΚΙ ΜΕ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΑΠΟ ΜΑΥΡΟ ΓΡΑΝΙΤΗ, ΤΟ ΔΑΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑΚΙ ΣΕ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΚΡΙ ΣΙΕΛ ΚΑΙ ΘΕΛΏ ΝΑ ΒΑΛΩ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΑΠΟ ΣΚΟΥΡΑ ΚΑΦΕ ΚΑΡΥΔΙΑ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟ ΤΕΧΝΟΓΡΑΝΙΤΗ ΓΚΡΙ ΣΙΕΛ.ΕΧΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ RDECO ΔΙΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΙΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΓΝΩΜΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ.ΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΙΚΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΖΑΚΙ ΕΙΝΑΙ 5,6Χ4,8 ΚΑΙ ΕΝΩΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΣΑΛΟΝΙ-ΤΡΑΠΕΖΑΡΙΑ ΣΕ ΣΧΗΜΑ «Π»
ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ 4,2Χ7,00.ΤΟ ΔΑΠΕΔΟ ΕΧΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΟΜΩΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΩΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΕ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ.

→ 30 Δεκεμβρίου 2010 στις 18:41

Rdeco :

IOLH-PAN: να γίνετε φίλη. Αυτό που δεν πάει καλά είναι ότι έχετε κάνει μάλλον τυχαίες επιλογές. Προσωπικά διαφωνώ με τα τζάκια που φέρουν μαύρους γρανίτες, γιατί δεν βρίσκω το λόγο. Αυτό που θα προτείνω είναι βάλετε σκέτη σκούρα καρυδιά ή σκέτη γκρι λάκα και σε πάγκο και σε ντουλάπια. Στους τοίχους θα έβαζα ένα υπόλευκο-γκρι που να είναι λίγο ανοιχτότερο από το πλακάκι.

→ 30 Δεκεμβρίου 2010 στις 18:50

IOLH-PAN@HOTMAIL.COM :

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΣΑΣ ΩΣ ΦΙΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΙΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΕΣ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΤΟΥΛΑΠΕΣ ΣΤΙΣ ΚΡΕΒΒΑΤΟΚΑΜΑΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΛΑΚΑΚΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΠΑΝΙΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.

→ 30 Δεκεμβρίου 2010 στις 19:15

Anna :

Καλημέρα & Καλή χρονιά!!!!!!! πολύ ωραίες οι συμβουλές σου για τα τζάκια, κι εμεις έχουμε αποφασίσει να κάνουμε ραφάκια με γυψοσανίδα αριστερά απο το τζάκι, ενώ στην δεξιά πλευρά είναι μια μεγάλη μπαλκονόπορτα. Την εστία θα την αφήσω χωρίς επένδυση, μόνο με γυψοσανίδα, πάνω απο την εστία ήθελα να κάνω μια εσοχή σαν ραφάκι, όμως με προβληματίζει ότι απο καπου πρεπει να βγουν και οι περσιδες για την θερμανση (ενεργειακό τζάκι)… Rdeco δεν θα είναι πολύ ασχημο το ραφάκι, και λίγο πιο πάνω αυτό? η άλλη εναλλακτική είναι να μείνει εντελώς σκέτος ο χωρος πάνω απο την εστία και όλο αυτό να βαφτεί ένα έντονο χρώμα.. ποια είναι η γνώμη σου???

→ 3 Ιανουαρίου 2011 στις 12:40

Rdeco :

Anna: καλημέρα και καλή χρονιά. Σε όλες τις περιπτώσεις δεν προτείνω ποτέ να βάφετε άλλο χρώμα την καμινάδα σε ένα μάλλον μικρό τοίχο, απ’ ότι καταλαβαίνω. Οπότε μπορείς φαντάζομαι να παρακάμψεις το θέμα του εξαερισμού, δεν θα είναι και καταστροφή. Ραφάκι ή όχι, δεν βλέπω καμιά διαφορά αν δεν έχω εικόνα από το σύνολο του χώρου. Το σχαράκι του εξαερισμού, πολλές φορές το βάφουμε σε ένα ανάλογο χρώμα του τοίχου για να μην είναι πολύ έντονο σε όψη.

→ 3 Ιανουαρίου 2011 στις 13:17

Rdeco :

@ΙOLH-PAN: το χρώμα είπαμε να είναι ένα υπόλευκο σε γκρι τονους, σε όλο το καθιστικό ή το σπίτι, αν θέλεις να κάνεις ένα χρώμα. Από εκεί και πέρα οι πόρτες είναι πάντα καλές σε λευκό ή off-white γιατί δεν ενοχλούν. Τα υπόλοιπα είναι θέμα concept οπότε δεν μπορώ να σου πω για ντουλάπες και άλλα, αν δεν γνωρίζω το συνολικό concept. Υπάρχει;

→ 3 Ιανουαρίου 2011 στις 13:29

IOLH-PAN@HOTMAIL.COM :

RDECO ΚΑΛΗΜΕΑ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΝΒΟΥΛΕΣ ΣΟΥ,ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ CONCEPT ΕΙΝΑΙ «ΑΠΛΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΟ, ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΑΛΛΑ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΛΗΤΙΚΟ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΣΗΜΕΙΑ»ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΟΛΑ…!!!

→ 3 Ιανουαρίου 2011 στις 16:45

Anna :

Rdeco ευχαριστώ πάρα πολύ για την απάντηση σου!!!! ομολογώ ότι ποτέ δεν είχα σκεφτεί να βάψω την σχάρα του εξαερισμού με το χρώμα του τοίχου, ωστε να μην είναι έντονη!! ευχαριστώ!!

→ 4 Ιανουαρίου 2011 στις 10:27

χριστινα :

μπορειτε να αναφερετε καμια ιδεα για αντικειμενα διακοσμητικα σε καφε απαλο τζακι???? ευχαριστω

→ 21 Μαΐου 2011 στις 19:03

χριστινα :

Ναααα μωρε μου γαινεται λιγο αδειο ετσι. Βασικα εχω 2 μαυρα φαναρακια επανω και θελω να βαλω κατι που δεν θα φαινεται αδειο , θα κανει ωραια εντυπωση , θα ειναι εντυπωσιακο και θα σε προσελκυει!!!! Σκεφτομαι να βαλω πετρα ,μαρμαρο ηηη κατι τετοιο για να ειναι πιο γεματο και ομορφο.Σκεφτομαι ισως να το βαψω και αλλο χρωμα για να τεριαζει με το υπολοιπο σπιτι και να ειναι πιο μοντερνο. Γι αυτο χρειαζομαι αμεσα ιδεες. Ειμαι καινουργια και δεν εχω κανει πολλες δημοσιευσεις. Γραψτε καμια ιδεα για να γνωριστουμε και καλυτερα!!!!!

→ 21 Μαΐου 2011 στις 19:13

χριστινα :

Χωρις να θελω να σας κουρασω κι αλλο θα παρακαλουσα τον Rdeco να μου πει καμια ιδεα για το τζακι επειδη χαλαει την εικονα του υπολοιπου σπιτιου. Το σπιτι ειναι καινουργιο σε αποχρωσεις του πολυ ανοιχτου καφε,του ασπρου και του σκουρου καφε. Το σαλονι ειναι πολυ μεγαλο και ενωμενο με τον χωρο της κουζινας η οποια εχει επισης καφε ντουλαπια. Υπαρχουν παντου στην τραπεζαρια στα τραπεζια και γενικα σε ολο το σπιτι κρυσταλινα μοντερνα και εντυπωσιακα αντικειμενα τα οποια πιστευω πως δεν κανουν πολυ βαρυ το σπιτι αλλα επιβλητικο. Η γνωμη του Rdeco αλλα και των υπολοιπων φιλων μετραει πολυ για εμενα και θα ηθελα μερικες συμβουλες. Θα ηθελα κι εγω πολυ να γινω φιλη σας και ευχαριστω για τον χρονο σας! Αααα τελευταια πληροφορια πως το τζακι αποτελειται απο ασπρο μαρμαρο και βρησκεται στην γωνια οπου τεμνονται οι δυο τειχοι . Ειναι απ αυτα με το τζαμι, δεν ξερω αν γνωριζετε. Συγγνωμη αν ειμαι μερικες φορες ανορθογραφη, δεν ξερω ακομη καλα ελληνικα . Ειπα πριν πως θα ηθελα να το βαψω αλλο χρωμα επειδη το εχω βαρεθει (αν και ειναι απαλο καφε ) και να αλλαξω το μαρμαρο ( αν και μου αρεσει γιατι δεν το κανει πολυ βαρυ και ετσι κι αλλιως το σπιτι ειναι διακοσμημενο και με ασπρα χρωματα ). Επισης θα μου αρεσε αν εβαζα ραφακια. Δεν ξερω….. Θελω ενα τζακι που να αρμοζει σε ενα καφε , μοντερνο σπιτι.

→ 21 Μαΐου 2011 στις 19:42

χριστινα :

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!

→ 21 Μαΐου 2011 στις 19:43

Rdeco :

@χριστίνα: μπορείς να στείλεις μια φωτογραφία να καταλάβουμε;

→ 24 Μαΐου 2011 στις 19:42

χριστινα :

ok!

→ 30 Μαΐου 2011 στις 18:56

Σχολιάστε αυτό το άρθρο »

Τα ακόλουθα tags επιτρέπονται: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge